Beker is toch 1 wedstrijd knockout?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:10 schreef Caland het volgende:
Knut. Weet jij wat in de beker van toepassing is. Onderling resultaat of doelsaldo?
doelsaldo.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:10 schreef Caland het volgende:
Knut. Weet jij wat in de beker van toepassing is. Onderling resultaat of doelsaldo?
Je begint met een poule van 4. Daarna knockoutquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Beker is toch 1 wedstrijd knockout?
Aah ok, heb ik nooit gehad. Altijd meteen knockout.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je begint met een poule van 4. Daarna knockout
Wij verloren vorig jaar onze laatste poulewedstrijd met 3-2 maar de tegenstander schreef 0-6 op het wedstrijdformulier omdat ze geen zin hadden in extra wedstrijdenquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, heb ik nooit gehad. Altijd meteen knockout.
Wij hebben ook wel eens wedstrijden verkocht, maar dan vooral op toernooitjes.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wij verloren vorig jaar onze laatste poulewedstrijd met 3-2 maar de tegenstander schreef 0-6 op het wedstrijdformulier omdat ze geen zin hadden in extra wedstrijden
Ik 4-0, eerste 2 gescoord. Maar liet me weer eens veel te veel gaan. In een oefenwedstrijd. Ik ben de negatieve stinho die de beker vasthoud.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:14 schreef Caland het volgende:
Ah. Dat komt wel goed. 8-0 gewonnen zaterdag
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik 4-0, eerste 2 gescoord. Maar liet me weer eens veel te veel gaan. In een oefenwedstrijd. Ik ben de negatieve stinho die de beker vasthoud.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
KO gegaan zaterdag voor een paar seconden. Dat was ook weer even geleden.
Waar is je ijsbeertje?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Bal tegen je hoofd of vechten?
Bal tegen mijn hoofd. Wou een voorzet eruit halen dus spring er voor. Bal stuiterde ook nog eens op dus die gast kon hem heerlijk hard voorgeven. Vol op m'n slaap.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Bal tegen je hoofd of vechten?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik wil niet dat mensen Tanja vergeten.
quote:
Hersenschuddingquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Bal tegen mijn hoofd. Wou een voorzet eruit halen dus spring er voor. Bal stuiterde ook nog eens op dus die gast kon hem heerlijk hard voorgeven. Vol op m'n slaap.
Gelukkig 5 minuten voor tijd. Liep daarna een beetje half duizelig over dat veld te sjokken.
Ja lichtjes. Hele avond wel een beetje koppijn maar na een biertje of 15 merkte ik er weinig meer van.quote:
Wellicht zoek ik later het nog uit. Mijn eerste searchhit bracht mij overigens wel langsquote:
Waarom doe je zo moeilijk tegen mij terwijl ik jou altijd bijsta?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat RonDanja met rust. Er is niet elke week een Groene Haas toernooi en ook hij moet zijn werk/familie stress ergens in kwijt. Als dat inhoudt dat hij maandelijks de bossen bij Berlijn intrekt met een cape om de nek. Wie ben jij om dat dan te veroordelen?
Ik had ooit een potje dat de keeper uitschoot, bal kwam precies op me af, met de perfecte boog, ik wist gelijk dat ik een heerlijke aanloop kon nemen en die bal perfect kon raken. Vol. Echt vol. 2 meter later vloog ie precies recht in het gezicht van een tegenstanderquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Bal tegen mijn hoofd. Wou een voorzet eruit halen dus spring er voor. Bal stuiterde ook nog eens op dus die gast kon hem heerlijk hard voorgeven. Vol op m'n slaap.
Gelukkig 5 minuten voor tijd. Liep daarna een beetje half duizelig over dat veld te sjokken.
Jij doet moeilijk. Als je nou gewoon bukt is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht zoek ik later het nog uit. Mijn eerste searchhit bracht mij overigens wel langs
[..]
Waarom doe je zo moeilijk tegen mij terwijl ik jou altijd bijsta?
Wie?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik wil niet dat mensen Tanja vergeten.
baasquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:23 schreef Tyron het volgende:
hallo allemaal
tyron hier
rest vd week vrij
hiep hiep
hiep hiep
HOER HOER HOER
AaaaaaaaaAaaaaaA
Ik ben ooit eens tegen een lantaarnpaal aangelopen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik had ooit een potje dat de keeper uitschoot, bal kwam precies op me af, met de perfecte boog, ik wist gelijk dat ik een heerlijke aanloop kon nemen en die bal perfect kon raken. Vol. Echt vol. 2 meter later vloog ie precies recht in het gezicht van een tegenstander![]()
Die lag ook wel minuut of 10 neer.
Een juf hebben die daar boos om wordtquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:25 schreef Caland het volgende:
Riepen jullie op de basisschool dan ook altijd hoer b, hoer c etc en dat de juf dan boos werd.
Hihi
Ik ga persoonlijk altijd voor hoer b.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:23 schreef Tyron het volgende:
hallo allemaal
tyron hier
rest vd week vrij
hiep hiep
hiep hiep
HOER HOER HOER
AaaaaaaaaAaaaaaA
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:25 schreef Caland het volgende:
Riepen jullie op de basisschool dan ook altijd hoer b, hoer c etc en dat de juf dan boos werd.
Hihi
gvdquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga persoonlijk altijd voor hoer b.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij doet moeilijk. Als je nou gewoon bukt is er niks aan de hand.
Ha!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, dan mag je je aanmelden voor Happel's team.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik had ooit een potje dat de keeper uitschoot, bal kwam precies op me af, met de perfecte boog, ik wist gelijk dat ik een heerlijke aanloop kon nemen en die bal perfect kon raken. Vol. Echt vol. 2 meter later vloog ie precies recht in het gezicht van een tegenstander![]()
Die lag ook wel minuut of 10 neer.
het was een garpquote:
NEEEquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tyron, je doet me denken aan Eriksen. Verander je UI
XD XDquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:26 schreef Tyron het volgende:
mattie van mij is dit weekend alleen thuis
dus ik app hem;
'jij bent homo alone toch'
XD XD XD XD
Uh, oké.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
EMNEN E ENEN ENE ENE NEJEMRL:KTJ Gdfsg