Oh je bent serieus, ja dat lijkt me behoorlijk autistisch.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:13 schreef voelmijvereerd het volgende:
[..]
Er is een TV-serie op tweakers.net die Gathering of (the) Tweakers heet.
Dat zijn echt gore autisten man. Echt niet normaal.
wie is konijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wil jij het geadopteerde broertje van konijn worden?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vond hem maar matig. Geen naakte wijven
Ja die zien dit:quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:13 schreef voelmijvereerd het volgende:
Oke dus als ik het goed begrijp zorgt dat tooltje van TwenteFC ervoor dat mensen die het tooltje NIET gebruiken smilies zien?
Jupquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:13 schreef voelmijvereerd het volgende:
Oke dus als ik het goed begrijp zorgt dat tooltje van TwenteFC ervoor dat mensen die het tooltje NIET gebruiken smilies zien?
Little Rabbit, vanaf nu voor jou 'broer konijn'quote:
Dat valt niet onder naakt, ik denk dat het wel toegestaan is eigenlijk.quote:
die jongen is gemeen maar wat ben jij danquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Little Rabbit, vanaf nu voor jou 'broer konijn'
Niks met durven te maken. Ik heb daar schijt aan.quote:
Ja en nu zien wij dus een man met een telefoon, die zijn been mist, vel hangt helemaal naar beneden, bloed overalquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:13 schreef voelmijvereerd het volgende:
Vond hem best goed eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vond hem maar matig. Geen naakte wijven
Nou en. Ik vind haar leuk, lief, schattig, mooi.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:14 schreef voelmijvereerd het volgende:
[..]
Hoezo? Heb haar in het echt meegemaakt. Eng wijf.
Je bent wel geobsedeerd met Rotterdam...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Spannend, ik hoop op 0-10.
Echte Feijenoorder ben je.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Spannend, ik hoop op 0-10.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:13 schreef voelmijvereerd het volgende:
Gemeen? Nog niet op betrapt. Hij levert leuke plaatjes aan, kan spellen en .. en.. en.. biertje graag!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
die jongen is gemeen maar wie ben jij dan
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent wel geobsedeerd met Rotterdam...
Ik trolldequote:
ik ben verwardquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gemeen? Nog niet op betrapt. Hij levert leuke plaatjes aan, kan spellen en .. en.. en.. biertje graag!
Kun je voetballen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks met durven te maken. Ik heb daar schijt aan.
Maar als, ok niet erg fanatiek, Ajax-supporter is het toch wel enigszins vreemd om vol enthousiasme naar een Feyenoord toernooi gaan (Met enkel Feyenoord users)
Als we niet oppassen wordt het een incestueuze relatie tussen pleegmoeder en zoonquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gemeen? Nog niet op betrapt. Hij levert leuke plaatjes aan, kan spellen en .. en.. en.. biertje graag!
Je bent puur!quote:
Niet iedereen komt hier om wat te scorenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als we niet oppassen wordt het een incestueuze relatie tussen pleegmoeder en zoon
Je cheat gewoon.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
De keeper bij Heracles was trouwens Lamprou, einde bericht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik tegen een bal aantrappen, ja.quote:
Ja maar dat ontken ik ook nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook cheat, maar dan met Fifa ultimate team
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:16 schreef GGMM het volgende:
Oh, HMF is weg
RIPRIPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:16 schreef GGMM het volgende:
Oh, HMF is weg
RIPdraai het terug, ik vroeg hem net wat verdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij kan nog wel dmen denk ik.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
draai het terug, ik vroeg hem net wat verdomme
Maar je moet ook niet voetballen met je kisten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan ik tegen een bal aantrappen, ja.
Heb ik talent ooit iets te bereiken, nee.
Heb ik conditie... ehhh dat weet ik zelfs niet meer.
Ok, dan mag je je aanmelden voor Happel's team.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan ik tegen een bal aantrappen, ja.
Heb ik talent ooit iets te bereiken, nee.
Heb ik conditie... ehhh dat weet ik zelfs niet meer.
hahahahahahhaha psv hahahaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:18 schreef Doublepain het volgende:
HMF is weg, nu is de SC dus weer op een laag niveau
Neuh. Ik bood enkel mijn hulp aan omdat je stelde te weinig spelers over te houden. Op zijn hoogst kom ik Jimbo zijn haar even aaien.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, dan mag je je aanmelden voor Happel's team.
Dat ziet er vooral erg jong uit.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ziet er appetijtelijk uit. Dat vinden jullie ook. Niet liegen.
Ik had volgens mij vroeger die film op mijn PC.quote:
Wat een lilluk wief.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Slechtzittende bh, zie rechtertiet, dat hoort er niet uit te pullen als een vetkwabquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Oh op die manier. Ja, Happel doet een Munstermannetjequote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neuh. Ik bood enkel mijn hulp aan omdat je stelde te weinig spelers over te houden. Op zijn hoogst kom ik Jimbo zijn haar even aaien.
jou ook niet want twente staat 6dequote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Denk niet dat hij ooit jou zal bedoelen wanneer het om hoog niveau gaat.
Oké Paonquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Slechtzittende bh, zie rechtertiet, dat hoort er niet uit te pullen als een vetkwab
Vanaf wiens point of view?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Slechtzittende bh, zie rechtertiet, dat hoort er niet uit te pullen als een vetkwab
Voor je je hele collectie hebt weggegooid?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had volgens mij vroeger die film op mijn PC.
Laat eens een foto van jezelf zien, volgensmij ben jij een papzak of je werkt undercover en bent gewoon Yvonne. Maar dan ben je nog steeds dikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kijkers thuis linksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |