Oh je bent serieus, ja dat lijkt me behoorlijk autistisch.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:13 schreef voelmijvereerd het volgende:
[..]
Er is een TV-serie op tweakers.net die Gathering of (the) Tweakers heet.
Dat zijn echt gore autisten man. Echt niet normaal.
wie is konijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wil jij het geadopteerde broertje van konijn worden?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vond hem maar matig. Geen naakte wijven
Ja die zien dit:quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:13 schreef voelmijvereerd het volgende:
Oke dus als ik het goed begrijp zorgt dat tooltje van TwenteFC ervoor dat mensen die het tooltje NIET gebruiken smilies zien?
Jupquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:13 schreef voelmijvereerd het volgende:
Oke dus als ik het goed begrijp zorgt dat tooltje van TwenteFC ervoor dat mensen die het tooltje NIET gebruiken smilies zien?
Little Rabbit, vanaf nu voor jou 'broer konijn'quote:
Dat valt niet onder naakt, ik denk dat het wel toegestaan is eigenlijk.quote:
die jongen is gemeen maar wat ben jij danquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Little Rabbit, vanaf nu voor jou 'broer konijn'
Niks met durven te maken. Ik heb daar schijt aan.quote:
Ja en nu zien wij dus een man met een telefoon, die zijn been mist, vel hangt helemaal naar beneden, bloed overalquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:13 schreef voelmijvereerd het volgende:
Vond hem best goed eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vond hem maar matig. Geen naakte wijven
Nou en. Ik vind haar leuk, lief, schattig, mooi.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:14 schreef voelmijvereerd het volgende:
[..]
Hoezo? Heb haar in het echt meegemaakt. Eng wijf.
Je bent wel geobsedeerd met Rotterdam...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Spannend, ik hoop op 0-10.
Echte Feijenoorder ben je.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Spannend, ik hoop op 0-10.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:13 schreef voelmijvereerd het volgende:
Gemeen? Nog niet op betrapt. Hij levert leuke plaatjes aan, kan spellen en .. en.. en.. biertje graag!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
die jongen is gemeen maar wie ben jij dan
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent wel geobsedeerd met Rotterdam...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |