Veel kijkplezierquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:11 schreef Tyron het volgende:
Ik doe eens gek en ga een aflevering van GoT kijken.
Gathering of Tweakers?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:11 schreef Tyron het volgende:
ja er zitten een hoop trieste mensen in deze SCquote:
Dat is die reclame.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:11 schreef Doublepain het volgende:
Chantal had toch ook een reclame met een konijn?
Die was pas schattig
Heb je nieuwste nog niet gezien? Noob.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:11 schreef Tyron het volgende:
Gekkie ben je zeg.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:11 schreef Tyron het volgende:
Huh, nee Game of Thrones.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:11 schreef voelmijvereerd het volgende:
[..]
Gathering of Tweakers?
Die serie van die autisten daar
Dacht dat jij niet durfde?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je echt spelers te kort komt kan ik je altijd nog redden Ron.
Ik ben bij de aflevering voor de nieuwste.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je nieuwste nog niet gezien? Noob.
Wil jij het geadopteerde broertje van konijn worden?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja er zitten een hoop trieste mensen in deze SC
ik ben dan ook al een tijdje bezig met een revolutie
Doe normaal manquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:12 schreef voelmijvereerd het volgende:
[..]
Dat is die reclame.
Ik vind het zo'n griezelig wijf
Er is een TV-serie op tweakers.net die Gathering of (the) Tweakers heet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Huh, nee Game of Thrones.
Of was dit een grap?
Ik vond hem maar matig. Geen naakte wijvenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je nieuwste nog niet gezien? Noob.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |