hahahahahahhaha psv hahahaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:18 schreef Doublepain het volgende:
HMF is weg, nu is de SC dus weer op een laag niveau
Neuh. Ik bood enkel mijn hulp aan omdat je stelde te weinig spelers over te houden. Op zijn hoogst kom ik Jimbo zijn haar even aaien.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, dan mag je je aanmelden voor Happel's team.
Dat ziet er vooral erg jong uit.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ziet er appetijtelijk uit. Dat vinden jullie ook. Niet liegen.
Ik had volgens mij vroeger die film op mijn PC.quote:
Wat een lilluk wief.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Slechtzittende bh, zie rechtertiet, dat hoort er niet uit te pullen als een vetkwabquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Oh op die manier. Ja, Happel doet een Munstermannetjequote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neuh. Ik bood enkel mijn hulp aan omdat je stelde te weinig spelers over te houden. Op zijn hoogst kom ik Jimbo zijn haar even aaien.
jou ook niet want twente staat 6dequote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Denk niet dat hij ooit jou zal bedoelen wanneer het om hoog niveau gaat.
Oké Paonquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Slechtzittende bh, zie rechtertiet, dat hoort er niet uit te pullen als een vetkwab
Vanaf wiens point of view?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Slechtzittende bh, zie rechtertiet, dat hoort er niet uit te pullen als een vetkwab
Voor je je hele collectie hebt weggegooid?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had volgens mij vroeger die film op mijn PC.
Laat eens een foto van jezelf zien, volgensmij ben jij een papzak of je werkt undercover en bent gewoon Yvonne. Maar dan ben je nog steeds dikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kijkers thuis linksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |