Wordt zo'n teringbende.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat wordt een kringverjaardag thuis.
Lekker rond gaan met de blokjes kaas en plakjes worst. Beetje over het weer lullen en over werk.quote:
Gewoon de hele SC uitnodigen, dan kun je het in de Matrix houden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:49 schreef Caland het volgende:
Nee. Maar dit is dus wel echt kut.
Maar eens wat andere opties langsgaan dan dit weekend.
Stijn kennende sowieso.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou hij die chick rechts nog hebben geplayed?
Ik heb wel zijn zus nog gepakt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou hij die chick rechts nog hebben geplayed?
Kom met HMF en mij poolen in Breakaway man.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:49 schreef Caland het volgende:
Nee. Maar dit is dus wel echt kut.
Maar eens wat andere opties langsgaan dan dit weekend.
Hoe reageerde ze toen je haar op een gegeven moment weer losliet?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb wel zijn zus nog gepakt.
Geshockeerd... geshockeerd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe reageerde ze toen je haar op een gegeven moment weer losliet?
Ik heb geen keus.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom met HMF en mij poolen in Breakaway man.
Ze vragen zich allemaal af wat ze met hem aan moeten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Niemand geeft een fuk om die beker behalve Stijn
Eens.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gewoon de hele SC uitnodigen, dan kun je het in de Matrix houden.
Dan ben ik wel wat meer kwijt dan een roodje denk ik.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gewoon de hele SC uitnodigen, dan kun je het in de Matrix houden.
Je krijgt gewoon 5 barkie cadeau van HMF.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ben ik wel wat meer kwijt dan een roodje denk ik.
En Stijn in een kinderstoeltje met een fristi en een dropveter?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Een LAN meet op de verjaardag van Caland en dan zitten we naast elkaar maar je MOET communiceren via de SC. Met veel bier. En nog meer sos.
Zo rollt HMF.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon 5 barkie cadeau van HMF.
sos?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Een LAN meet op de verjaardag van Caland en dan zitten we naast elkaar maar je MOET communiceren via de SC. Met veel bier. En nog meer sos.
rooitje.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ben ik wel wat meer kwijt dan een roodje denk ik.
Ik word rustig van sos.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als iedereen in de SC een keer tegelijk SOS pakt verbreken we alle FOK records. Hell, dan halen we in 1 avond Reddit in.
Privé crap van Stijn posten. En zolang ik nog blauw ben, ben ik mod.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat doe ik nu weer fout? En jij bent toch geen mod meer
Gierige tata.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon 5 barkie cadeau van HMF.
Ooh het is echt Stijnquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Privé crap van Stijn posten. En zolang ik nog blauw ben, ben ik mod.
Prive Crap? Ik post gewoon een willekeurig plaatje van internet joh. Ik was op zoek naar een nieuwe korfbalkorf en toen kwam ik dit tegen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Privé crap van Stijn posten. En zolang ik nog blauw ben, ben ik mod.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Prive Crap? Ik post gewoon een willekeurig plaatje van internet joh. Ik was op zoek naar een nieuwe korfbalkorf en toen kwam ik dit tegen.
Al die druks jongens. Dat is toch nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:56 schreef Caland het volgende:
Ik krijg wel kanjerveel energie van ritalin trouwens dus lijkt me ook weer sterk.
Perfecte avond:quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:56 schreef Caland het volgende:
Ik krijg wel kanjerveel energie van ritalin trouwens dus lijkt me ook weer sterk.
Als je nu even post dat Tanja een FARC-hoer is, zie ik het door de vingers.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Prive Crap? Ik post gewoon een willekeurig plaatje van internet joh. Ik was op zoek naar een nieuwe korfbalkorf en toen kwam ik dit tegen.
Jij leeft wel echt op het randje hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:56 schreef Caland het volgende:
Been there, done that. Maar vond ritalin nooit zo chill omdat het standaard plafonddienst was.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Perfecte avond:
Drop 4 ritalins.
Drink paar biertjes.
Drop 4 ritalins
Drink paar biertjes.
Sos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |