Wordt zo'n teringbende.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat wordt een kringverjaardag thuis.
Lekker rond gaan met de blokjes kaas en plakjes worst. Beetje over het weer lullen en over werk.quote:
Gewoon de hele SC uitnodigen, dan kun je het in de Matrix houden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:49 schreef Caland het volgende:
Nee. Maar dit is dus wel echt kut.
Maar eens wat andere opties langsgaan dan dit weekend.
Stijn kennende sowieso.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou hij die chick rechts nog hebben geplayed?
Ik heb wel zijn zus nog gepakt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou hij die chick rechts nog hebben geplayed?
Kom met HMF en mij poolen in Breakaway man.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:49 schreef Caland het volgende:
Nee. Maar dit is dus wel echt kut.
Maar eens wat andere opties langsgaan dan dit weekend.
Hoe reageerde ze toen je haar op een gegeven moment weer losliet?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb wel zijn zus nog gepakt.
Geshockeerd... geshockeerd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe reageerde ze toen je haar op een gegeven moment weer losliet?
Ik heb geen keus.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom met HMF en mij poolen in Breakaway man.
Ze vragen zich allemaal af wat ze met hem aan moeten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Niemand geeft een fuk om die beker behalve Stijn
Eens.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gewoon de hele SC uitnodigen, dan kun je het in de Matrix houden.
Dan ben ik wel wat meer kwijt dan een roodje denk ik.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gewoon de hele SC uitnodigen, dan kun je het in de Matrix houden.
Je krijgt gewoon 5 barkie cadeau van HMF.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ben ik wel wat meer kwijt dan een roodje denk ik.
En Stijn in een kinderstoeltje met een fristi en een dropveter?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Een LAN meet op de verjaardag van Caland en dan zitten we naast elkaar maar je MOET communiceren via de SC. Met veel bier. En nog meer sos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |