Direct uit je selectie gooien. Te oud om nog door te breken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:19 schreef Typisch het volgende:
Ik kom zojuist in football manager een oud team genoot tegen.
einde bericht
Messi?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:19 schreef Typisch het volgende:
Ik kom zojuist in football manager een oud team genoot tegen.
einde bericht
Ik kan eigenlijk helemaal niets met deze post als ik er nog eens over nadenk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tevens zijn Turken en Marokkanen niet zwart
Kwam Rapper Sjors weer langs?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch overtreft het de rap gister bij Man bijt Hond niet.
Gelquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
De gel van de kapper ruikt best chill.
Kom maar op met de kutgrapjes.
Een jongen rapte zijn onvrede weg over wijziging omtrent belasting vrije auto's.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kwam Rapper Sjors weer langs?
Jij ook stelde je eerder?quote:
quote:
Rapper Sjors dus ja. Jammer. Had altijd het idee dat Man Bijt Hond mensen wel beetje in hun waarde liet maar als je voor de 3e of 4e keer iemand met een iq van 40 zichzelf voor lul laat zetten op nationale televisie kom je toch weer op niveau idols uit.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een jongen rapte zijn onvrede weg over wijziging omtrent belasting vrije auto's.
Het was diep.
[..]
Jij ook stelde je eerder?
Gemillimeterd haar wel ja.quote:
Niet al mijn haarquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij ook stelde je eerder?
[..]
Daarom post ik: gelquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gel in gemillimeterd haar klinkt onlogisch
Mij ook niet gezien. Al zijn er weleens dagen waar ik de Schulterbrauer overslaquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daarom post ik: gel![]()
Sowieso kak man, tijd met je haar kwijt zijn. Scheelt me iedere morgen zeker een kwartier waarin ik snel een blik schultenbrauer kan wegwerken.
Je haar doe je zo man. Is niks mis mee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sowieso kak man, tijd met je haar kwijt zijn. Scheelt me iedere morgen zeker een kwartier waarin ik snel een blik schultenbrauer kan wegwerken.
Ik welquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet te scheren.
Hoe kom je daar nou weer bij? Al is het logisch dat iets sneller terug groeit als de haarwortels er nog inzitten. Dat wordt waxen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pas als ik begin komen de haartjes.
Dus ik stel het uit.
Ik wax alleen mijn ballen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij? Al is het logisch dat iets sneller terug groeit als de haarwortels er nog inzitten. Dat wordt waxen.
Geen idee. Heb ik verzonnen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij? Al is het logisch dat iets sneller terug groeit als de haarwortels er nog inzitten. Dat wordt waxen.
Ik geloof dit verhaal niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb liever de good old twee tieten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik doe wel een paar blikken in de envelop met je hemd.
Gewoon voor de trein springen, dan heb dat soort struggles niet meer.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:46 schreef Caland het volgende:
Ja kanker. De enige kroeg die eigenlijk uitstekend is om mijn verjaardag te vieren is dan al vol. Goftedomme denk je dat je vroeg belt.
Die ken ik wel.quote:
Dat wordt een kringverjaardag thuis.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:46 schreef Caland het volgende:
Ja kanker. De enige kroeg die eigenlijk uitstekend is om mijn verjaardag te vieren is dan al vol. Goftedomme denk je dat je vroeg belt.
Jammer voor je.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:46 schreef Caland het volgende:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat wordt een kringverjaardag thuis.
Die kent iedereen, mijn nummer is beter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |