Dat is niet het geval. Ga het gewoon kijken man.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ken het van naam wel, maar nooit interessant gevonden.
[..]
Zal ff checken. Ik vind het altijd kut wanneer alles last second voorkomen wordt.
iedereen heeft er wel een, of ben jij voldermort ?quote:
True.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
DWDD, had al 3 jaar geleden moeten stoppen.
Mwa..quote:Op maandag 13 mei 2013 19:39 schreef mrstylo het volgende:
In DWDD topic vinden ze het iedere week leuk.
Ik zal het wel proberen. Heb best wel veel vrije tijd laatste tijd.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat is niet het geval. Ga het gewoon kijken man.
Na iedere lucky zijn er 40 reacties van ' Luckyquote:
jeejquote:
30 minuten PSV denk ik.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb weer zin in VI.
Al ben ik wel van mijn pad af als er een leegte van twee maanden is.
Seizoen 1 moet je even een beetje doorheen komen, want daar zit je je af en toe te ergeren aan bepaalde dingen. Vanaf seizoen 2 is het kankerhard, om het maar even zo te zeggen.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zal het wel proberen. Heb best wel veel vrije tijd laatste tijd.
nee man, we zitten allemaal in t halve maatjequote:Op maandag 13 mei 2013 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wordt weer gezellig in het ESF-Livetopic trollen.
Ik vond het 1ste seizoen juist het bestquote:Op maandag 13 mei 2013 19:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Seizoen 1 moet je even een beetje doorheen komen, want daar zit je je af en toe te ergeren aan bepaalde dingen. Vanaf seizoen 2 is het kankerhard, om het maar even zo te zeggen.
quote:
Nice.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Seizoen 1 moet je even een beetje doorheen komen, want daar zit je je af en toe te ergeren aan bepaalde dingen. Vanaf seizoen 2 is het kankerhard, om het maar even zo te zeggen.
Is niet live.quote:
Ga weg man. Elke aflevering kreeg ik harde moordneigingen jegens Teri. Daarentegen maakt Kim elk seizoen top natuurlijk.quote:
Dus niet raar opkijken wanneer Gijp ineens ergens anders is en nadat de item voorbij is weer in de studio is.quote:
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus niet raar opkijken wanneer Gijp ineens ergens anders is en nadat de item voorbij is weer in de studio is.
Bedankt dat je dit even meld. Was echt een schok geweest anders en had toch zeker de illuminati verdacht.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus niet raar opkijken wanneer Gijp ineens ergens anders is en nadat de item voorbij is weer in de studio is.
Rond 24 vind ik juist een vibe hangen die het heel hard maakt. Wel een aantal matige acteurs, terwijl bijvoorbeeld Kiefer Sutherland echt goed kan acteren.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
24 is imo echt wel subtop serie. Best ok hoor, maar beetje voorspelbaar, niet echt diep... Moet t echt hebben van soap-achtige cliffhangers. Als ik loterij win / met pensioen ga en tijd zat heb 1e serie waar ik opnieuw mee begin
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga weg man. Elke aflevering kreeg ik harde moordneigingen jegens Teri. Daarentegen maakt Kim elk seizoen top natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Hij krijgt maar fucking 2 wedstrijden. Hoe opzichtig wil je dit hebben.quote:
Waaatquote:Op maandag 13 mei 2013 19:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij krijgt maar fucking 2 wedstrijden. Hoe opzichtig wil je dit hebben.
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]In seizoen 1 en 2 was het tijdsaspect wel echt het beste ja. Seizoen 2 is sowieso beste seizoen imo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)r-grove-charge.dhtmlquote:Op maandag 13 mei 2013 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waaat. Die overtreding ging echt nergens over. Dat hoorde 4 potjes te zijn.
seizien 1 was best goed. 2 ook ok..daarna ging het hard achteruitquote:Op maandag 13 mei 2013 19:46 schreef GGMM het volgende:
Lost hoef je niet per se te kijken. Destijds was het een hype, maar uiteindelijk vond ik de serie tegenvallen. Einde was nogal gay.
Net5 maakte toen echt een heisa om, maar vergat het steeds om naar te kijken.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:46 schreef GGMM het volgende:
Lost hoef je niet per se te kijken. Destijds was het een hype, maar uiteindelijk vond ik de serie tegenvallen. Einde was nogal gay.
Ja, in de overige seizoenen had dat tijdsaspect eigenlijk geen functie meer. Desondanks vond ik seizoen 5 ook heel tof, samen met de 2de helft van seizoen 8. Op het wat matige einde na. Maar tof hoe Jack daar helemaal los gingquote:Op maandag 13 mei 2013 19:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In seizoen 1 en 2 was het tijdsaspect wel echt het beste ja. Seizoen 2 is sowieso beste seizoen imo.
Net5 is toch een vrouwenzender?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Net5 maakte toen echt een heisa om, maar vergat het steeds om naar te kijken.
Seizoen 1 en 2 kon ik ook echt niet stoppen met kijken maar daarna gaat t echt hard achteruit en uiteindelijk realiseer je je dat seizoen 1 en 2 ook zwaar leunen op geniale cliffhangers.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
seizien 1 was best goed. 2 ook ok..daarna ging het hard achteruit
Ze spelen op hetzelfde veld, maar spelen met veel minder spelers. Je krijgt dus een hele grote veld, dus is niet spannend meer.quote:
quote:
Hoiquote:
quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze spelen op hetzelfde veld, maar spelen met veel minder spelers. Je krijgt dus een hele grote veld, dus is niet spannend meer.
zeker, zelfde met veel andere series.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Seizoen 1 en 2 kon ik ook echt niet stoppen met kijken maar daarna gaat t echt hard achteruit en uiteindelijk realiseer je je dat seizoen 1 en 2 ook zwaar leunen op geniale cliffhangers.
Weet het ook niet. Maar maakte toen echt veel reclame voor.quote:
quote:
Op trakt?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:51 schreef Jimbo het volgende:
(Al heb ik op trakt wel al moor meer dan 1jaar en 8 maanden aan series gekeken )
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zeker, zelfde met veel andere series.
Bedenk me nu net dat ik echt gigantisch achterloop met veel seriesSuperfijn want dalijk 3 weken vrij enzo. (Al heb ik op trakt wel al moor meer dan 1jaar en 8 maanden aan series gekeken
)
trakt houd bij wat je kijkt en waar je bet met een serie enzo.quote:
De overgang van 4 naar 5 was echt geweldig manquote:Op maandag 13 mei 2013 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, in de overige seizoenen had dat tijdsaspect eigenlijk geen functie meer. Desondanks vond ik seizoen 5 ook heel tof, samen met de 2de helft van seizoen 8. Op het wat matige einde na. Maar tof hoe Jack daar helemaal los ging
Ja. Ik vind er maar 1 neukbaar, maar ze heeft echt een ROC sletje kop.quote:
Die met blauwe nagels?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja. Vind er maar 1 neukbaar, maar ze heeft echt een ROC sletje kop.
Heb daar niet naar gekeken.quote:
Middelste aan de linderhand van Mathijs.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Raar, die vallen namelijk heel erg op
okquote:Op maandag 13 mei 2013 19:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Middelste aan de linderhand van Mathijs.
Waar is dat te zien?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja. Ik vind er maar 1 neukbaar, maar ze heeft echt een ROC sletje kop.
godverdomme, die van mij is kapotquote:
Naam?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:06 schreef SjaakBauer het volgende:
Komende zomer begint trouwens een comedy serie geschreven door de schrijvers van The Hangover, ben erg benieuwd.
Mixology.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Naam?
Maar komen echt paar vette series. Die ene van Showtime (is een man die problemen oplost) en eentje met zo'n undercover agent. Ben de namen vergeten.
Ja die. Bedoelde deze:quote:Op maandag 13 mei 2013 20:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mixology.
Die van Showtime is Ray Donovan. Welke bedoel je met een undercover agent?
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is best ziek
http://www.vrouwen.nl/view/30992/Dikste+Vrouw+ter+Wereld
beetje feeden toch.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is best ziek
huilenquote:Op maandag 13 mei 2013 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is best ziek
Ja maar zag hoe leuk ze was?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]randje vet mag best. Zo dik is ze trouwens ook weer niet, een echte feeder lacht daar om.
S01E01 van Graceland staat al op de bekende adresjes.quote:
Terwijl ze er best lekker uitzag.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is best ziek
Ze kon beter goed sporten en een rijke vent zoeken..quote:Op maandag 13 mei 2013 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar zag hoe leuk ze was?
En dan dit, en dan wilt ze nog verdubbelen ook
Die moet ik nog gaan kijken, maar dat is dus geen aanrader?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:14 schreef SjaakBauer het volgende:
The Following krijgt een tweede seizoenWat een kanker is dat zeg.
Misschien vind jij het wel leuk maar, ik ben er na 5 afleveringen mee gestopt.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die moet ik nog gaan kijken, maar dat is dus geen aanrader?
Vond het wel lachenquote:Op maandag 13 mei 2013 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die moet ik nog gaan kijken, maar dat is dus geen aanrader?
De droom van elke feederquote:Op maandag 13 mei 2013 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is best ziek
Zondequote:Op maandag 13 mei 2013 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is best ziek
Maar dan moet ik paar maanden wachten voor aflevering 2. Ik wacht liever.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
S01E01 van Graceland staat al op de bekende adresjes.
7 juni begint de serie al. Graceland heeft wel een beetje een White Collar en Suits feeling qua humor.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar dan moet ik paar maanden wachten voor aflevering 2. Ik wacht liever.
Ik vind USA network best wel goede series maken.
White Collar, Suits, Psych en Royal Pains.
Al kijk ik niet meer naar Psych en Royal Pains.
Heb je het al gezien?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
7 juni begint de serie al. Graceland heeft wel een beetje een White Collar en Suits feeling qua humor.
C_A weet nog wel iemand. De keeper van haar elftal.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De droom van elke feederIk moet het nog steeds in het geheim doen, de perfecte match heb ik dus nog niet gevonden.
Khaleesi heeft zendtijdquote:Op maandag 13 mei 2013 20:17 schreef napoleonfour het volgende:
ik moet die nieuwe GoT nog kijken, is het nog steeds een uur lang vol gepraat? want dan sla ik het over.
Dit is misschien haar ideaal, daar is toch niks mis mee. Lekker zacht en warmquote:Op maandag 13 mei 2013 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar zag hoe leuk ze was?
En dan dit, en dan wilt ze nog verdubbelen ook
kenkertje ik zit te etenquote:Op maandag 13 mei 2013 20:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is misschien haar ideaal, daar is toch niks mis mee. Lekker zacht en warm![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kanker.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is misschien haar ideaal, daar is toch niks mis mee. Lekker zacht en warm![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die gaat een maagverkleining doenquote:Op maandag 13 mei 2013 20:17 schreef Happel het volgende:
[..]
C_A weet nog wel iemand. De keeper van haar elftal.
nee deze is wel goedquote:Op maandag 13 mei 2013 20:17 schreef napoleonfour het volgende:
ik moet die nieuwe GoT nog kijken, is het nog steeds een uur lang vol gepraat? want dan sla ik het over.
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als alle series zijn afgelopen, maar eens een poging doenquote:Op maandag 13 mei 2013 20:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Misschien vind jij het wel leuk maar, ik ben er na 5 afleveringen mee gestopt.
Je krijgt er wel een goede ass doorquote:Op maandag 13 mei 2013 20:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
Sorry maar dat is echt ranzig gewoon
Dafuqquote:Op maandag 13 mei 2013 20:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je krijgt er wel een goede ass door
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je krijgt er wel een goede ass door
[ afbeelding ]
Ooh ik dacht geplet worden door zo'n dik wijf.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:25 schreef Norakiaan het volgende:
Beste manier om zelfmoord te plegen in mijn ogen. Als je toch dood wilt, kan je in ieder geval nog even lekker eten.
Privé-collectie uiteraardquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik dacht geplet worden door zo'n dik wijf.
Het woord wijf vind ik van minachting getuigen jegens de vrouw.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik dacht geplet worden door zo'n dik wijf.
Komt niet eens in de buurt van dood door overdosis bruin. Zou niet weten hoe beter einde aan te maken.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:25 schreef Norakiaan het volgende:
Beste manier om zelfmoord te plegen in mijn ogen. Als je toch dood wilt, kan je in ieder geval nog even lekker eten.
Dat soort mensen kan je geen eens een vrouw meer noemen.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:28 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Het woord wijf vind ik van minachting getuigen jegens de vrouw.
Kunnen we geen netwerk of iets dergelijks opzetten? Robbert M ging het ook goed af, en hij heeft zijn servers toch niet meer nodig.quote:
Jij nam toch alles zo letterlijk?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat soort mensen kan je geen eens een vrouw meer noemen.
Gelukkig is feeden volkomen legaal. Zijn servers worden per opbod verkocht. Als we wat geld bij elkaar leggen valt er wel wat te regelenquote:Op maandag 13 mei 2013 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kunnen we geen netwerk of iets dergelijks opzetten? Robbert M ging het ook goed af, en hij heeft zijn servers toch niet meer nodig.
Probleemwijk hè, dikke negerinnen zatquote:Op maandag 13 mei 2013 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij jou in de directe omgeving? Zo ja, foto's maken alsjeblieft.
Hehe. Gewoon benoemen en aanpakken. Dat pappen en nathouden word ik altijd zo moe van. Termen als krachtwijken gebruiken i.p.v. probleemwijken is toch onzin.quote:
Er is hier geen probleem ja.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:42 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Hehe. Gewoon benoemen en aanpakken. Dat pappen en nathouden word ik altijd zo moe van. Termen als krachtwijken gebruiken i.p.v. probleemwijken is toch onzin.
je bent zelf onzinquote:Op maandag 13 mei 2013 20:42 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Hehe. Gewoon benoemen en aanpakken. Dat pappen en nathouden word ik altijd zo moe van. Termen als krachtwijken gebruiken i.p.v. probleemwijken is toch onzin.
was geboren in hatert (net als calandquote:Op maandag 13 mei 2013 20:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Nimma?
Was vannacht in de Weezenhof, saaie shit
Reken je eigen partij eens af op actualiteit bitte.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:42 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Is wel minder geworden sinds Ella weg is toch?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:46 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Die geven er juist misleidende titels aan.
Ben kritisch jegens een ieder. Maak je geen zorgen.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Reken je eigen partij eens af op actualiteit bitte.
De actualiteit heeft types als Ella ingehaald. Toch zijn er genoeg die problemen graag in de doofpot stoppen.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Is wel minder geworden sinds Ella weg is toch?
Cocu gaat een aardige trainer worden verwacht ik zo.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:50 schreef SjaakBauer het volgende:
Cocu kan praten. Ik herhaal, Cocu kan praten.
Nee joh.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:51 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Cocu gaat een aardige trainer worden verwacht ik zo.
Ik kom van Hatert.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Aanstellers. Ik kom uit een stad waar jeugdbendes het straatbeeld bepalen. Dat stelt één vandaag tenminste.
Je vorige post deed vrij rechts aan en dus ook tegenovergestelde van kritisch, sorry dan voor aanname vvd stemmertquote:Op maandag 13 mei 2013 20:48 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ben kritisch jegens een ieder. Maak je geen zorgen.
Gister in de file driekwart van tandeloze tijd 1 gelezen, goede shitquote:Op maandag 13 mei 2013 20:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je vorige post deed vrij rechts aan en dus ook tegenovergestelde van kritisch, sorry dan voor aanname vvd stemmert
In Gouda zijn er anders grote problemen. Veel Nederlanders zijn de stad vanwege problemen met Marokkaanse jongeren ontvlucht. Johan Derksen is daar een voorbeeld van.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Aanstellers. Ik kom uit een stad waar jeugdbendes het straatbeeld bepalen. Dat stelt één vandaag tenminste.
Rechts is tegenovergestelde van kritisch?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Je vorige post deed vrij rechts aan en dus ook tegenovergestelde van kritisch
Niet per se. Maar in betreffende post was imo toch duidelijk dat je je niet kan vinden in huidige sitiuatie hier in NL. Wat jij wil natuurlijk, maar als je dat dan neer wil leggen bij "links" terwijl "rechts" laatste 40 jaar het baasje is noem ik dat niet echt kritisch..quote:Op maandag 13 mei 2013 20:58 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Rechts is tegenovergestelde van kritisch?
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Rechts laatste 40 jaar het baasje? PvdA heeft vaak de dienst uitgemaakt en is mijns inziens links. Het CDA is mijns inziens midden. VVD noemt zich liberaal, maar het liberalisme vandaag de dag is weinig liberaal.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
maar als je dat dan neer wil leggen bij "links" terwijl "rechts" laatste 40 jaar het baasje is noem ik dat niet echt kritisch..
Wordt alleen maar beter manquote:Op maandag 13 mei 2013 20:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Gister in de file driekwart van tandeloze tijd 1 gelezen, goede shit
Vind hem wel echt tof, in eerste instantie vond ik het wat pretentieus maar zit er nu wel echt in, zeg maar.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wordt alleen maar beter manAl vond ik 2 altijd wel zwaar en ook echt minst favoriete deel. Maar daarna..
3 deel 1
![]()
3 deel 2
![]()
![]()
![]()
4
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:05 schreef Saind het volgende:
Ik ben zó blij met dit blik bier.
Gewoon een liter
delft ?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt nietRegio 015 domineert de provincie.
Enjoy it.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Faxe, een of ander Deens merk, idioot grote blikken
Je weet. Scheme 015 en hun drugsconnecties terroriseren de straten hier op een wijze waaraan op zijn hoogst Detroit kan tippen. Naast Delft is Rotterdam Zuid een paradijs op aarde. Maar het is niet enkel slecht hoor. Het heeft mij als persoon gehard, een kwaliteit welke handig uitkomt in het vervolg van mijn leven.quote:
Ja, het is maar hoe je het wil noemen natuurlijk. CDA "midden". VVD "niet echt liberaal". Ja, PvdA heeft af en toe MP mogen leveren maar laatste termijn W.K. is al weer tijdje terug. En we hebben genoeg kabinetten gehad zonder inbreng vanuit de linkerkant maar nog nooit, niet 1 keer, ontbrak CDA of VVD. Daar bovenop nog invloed van partijen voor debielos (PVV,LPF) van de laatste jaren.. Als je jezelf dan kritisch noemt en loopt te janken over pappen en nat houden zou ik volgende verkiezingen eens aan de linkerkant denkenquote:Op maandag 13 mei 2013 21:04 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Rechts laatste 40 jaar het baasje? PvdA heeft vaak de dienst uitgemaakt en is mijns inziens links. Het CDA is mijns inziens midden. VVD noemt zich liberaal, maar het liberalisme vandaag de dag is weinig liberaal.
In Amerika wordt liberaal niet voor niets als links gezien. Vandaar dat daar de libertarische partij in het leven is geroepen.
meer danquote:Op maandag 13 mei 2013 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet. Scheme 015 en hun drugsconnecties terroriseren de straten hier op een wijze waaraan op zijn hoogst Detroit kan tippen. Naast Delft is Rotterdam Zuid een paradijs op aarde. Maar het is niet enkel slecht hoor. Het heeft mij als persoon gehard, een kwaliteit welke handig uitkomt in het vervolg van mijn leven.
Toch hoop ik deze ghetto snel te ontgroeien, want hier wil ik mijn kinderen niet in laten opgroeien
Waarom heeft typ een ban dan ? :/quote:
Ik kan altijd wel genieten van dit soort postsquote:Op maandag 13 mei 2013 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet. Scheme 015 en hun drugsconnecties terroriseren de straten hier op een wijze waaraan op zijn hoogst Detroit kan tippen. Naast Delft is Rotterdam Zuid een paradijs op aarde. Maar het is niet enkel slecht hoor. Het heeft mij als persoon gehard, een kwaliteit welke handig uitkomt in het vervolg van mijn leven.
Toch hoop ik deze ghetto snel te ontgroeien, want hier wil ik mijn kinderen niet in laten opgroeien
Ban? Wat is de deal?quote:
ik lees het net jaquote:
dat zal ze fijn vindenquote:Op maandag 13 mei 2013 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is de druppel. Ik slaap vannacht niet bij jou. Ik overnacht wel bij LittleBrownie
Is niet bekend. Ik eis uitleg van de fuhrers hier.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kan altijd wel genieten van dit soort posts
[..]
Ban? Wat is de deal?
Dat heeft dan toch geen betrekking op mij?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat zal ze fijn vinden
ze heeft het alleen niet zo op dat 020 volkgelukkig maar
jij bent voor die club uit dat pisdorpquote:Op maandag 13 mei 2013 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heeft dan toch geen betrekking op mij?
Spakeburg?quote:
Totaal oneens. En de premier leveren maakt vrijwel niets uit qua beleidsvoering. Dat zien we vandaag de dag maar weer. Dat pappen en nathouden komt in mijn ogen juist door links, dus zeker niet nee. VVD heeft een heel goed partijprogramma, jammer dat er zo weinig van terecht komt. En dat komt door de andere regeringspartij natuurlijk. Dat is ook logisch, maar in het linkse spectrum hoor ik totaal niet thuis.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, het is maar hoe je het wil noemen natuurlijk. CDA "midden". VVD "niet echt liberaal". Ja, PvdA heeft af en toe MP mogen leveren maar laatste termijn W.K. is al weer tijdje terug. En we hebben genoeg kabinetten gehad zonder inbreng vanuit de linkerkant maar nog nooit, niet 1 keer, ontbrak CDA of VVD. Daar bovenop nog invloed van partijen voor debielos (PVV,LPF) van de laatste jaren.. Als je jezelf dan kritisch noemt en loopt te janken over pappen en nat houden zou ik volgende verkiezingen eens aan de linkerkant denken
Dat weet zij toch niet? Mijn Fok! bestaan bestaat veelal uit leugens, dus één meer of minder in deze relatie kan heus geen kwaad.quote:
hmfquote:Op maandag 13 mei 2013 21:21 schreef Saind het volgende:
Kut wel dat er geen gevallen helden meer in de op staan, onduidelijk zo. Alleen Typisch weg?
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat weet zij toch niet? Mijn Fok! bestaan bestaat veelal uit leugens, dus één meer of minder in deze relatie kan heus geen kwaad.
Dat komt in ieder deel wel terug nog ja.. Tandeloze tijd 3 deel 2 zit ook zo'n verhaallijn in waarvan je eerst denkt "wtf moet ik hiermeequote:Op maandag 13 mei 2013 21:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Vind hem wel echt tof, in eerste instantie vond ik het wat pretentieus maar zit er nu wel echt in, zeg maar.
Ben trouwens niet op driekwart zie ik net, hij is nu net aan het verhuizen van de berg en dalseweg, met die Transit.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat komt in ieder deel wel terug nog ja.. Tandeloze tijd 3 deel 2 zit ook zo'n verhaallijn in waarvan je eerst denkt "wtf moet ik hiermee" maar komt dan uiteindelijk ook weer geniaal samen in laatste hoofdstukken
Als premier leveren niets uitmaakt qua beleidsvoering is links sowieso nog nooit aan de macht geweest in dit land.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:21 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Totaal oneens. En de premier leveren maakt vrijwel niets uit qua beleidsvoering. Dat zien we vandaag de dag maar weer. Dat pappen en nathouden komt in mijn ogen juist door links, dus zeker niet nee. VVD heeft een heel goed partijprogramma, jammer dat er zo weinig van terecht komt. En dat komt door de andere regeringspartij natuurlijk. Dat is ook logisch, maar in het linkse spectrum hoor ik totaal niet thuis.
Hoe bedoel je? Het leveren van de premier maakt weinig uit qua beleidsvoering, zowel links als rechts.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als premier leveren niets uitmaakt qua beleidsvoering is links sowieso nog nooit aan de macht geweest in dit land.
True storyquote:Op maandag 13 mei 2013 21:28 schreef napoleonfour het volgende:
ik heb nu facetime op mijn mac. ik ben dus tantoe stoer.
Welke verkrachting?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben trouwens niet op driekwart zie ik net, hij is nu net aan het verhuizen van de berg en dalseweg, met die Transit.
Vond die verkrachting van die chick van 15 wel wazig trouwens
Vanaf '45 gezien enige mogelijkheid om een kabinet "links" te noemen is jaren van Drees, Den Uyl of Kok. Altijd was dat met CDA (of voorloper) of VVD D66. Als kleur premier te verwaarlozen is hebben we dus in feite altijd rechts georiënteerde kabinetten gehad.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:26 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Het leveren van de premier maakt weinig uit qua beleidsvoering, zowel links als rechts.
Goed verhaalquote:Op maandag 13 mei 2013 21:28 schreef napoleonfour het volgende:
ik heb nu facetime op mijn mac. ik ben dus tantoe stoer.
Wordt nog erger manquote:Op maandag 13 mei 2013 21:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben trouwens niet op driekwart zie ik net, hij is nu net aan het verhuizen van de berg en dalseweg, met die Transit.
Vond die verkrachting van die chick van 15 wel wazig trouwens
Beter dan dat politieke gelulquote:
Het liefst zou ik stiekem een libertarische regering hebbenquote:Op maandag 13 mei 2013 21:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vanaf '45 gezien enige mogelijkheid om een kabinet "links" te noemen is jaren van Drees, Den Uyl of Kok. Altijd was dat met CDA (of voorloper) of VVD D66. Als kleur premier te verwaarlozen is hebben we dus in feite altijd rechts georiënteerde kabinetten gehad.
gewoon anarchie tochquote:Op maandag 13 mei 2013 21:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Het liefst zou ik stiekem een libertarische regering hebben
vieze gothicquote:Op maandag 13 mei 2013 21:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Was vroeger wel echt anarchistje, is wel minder geworden met de jaren
Nonsens. De kleur van de premier maakt weinig uit. Het gaat om de kleur van het kabinet. Een kabinet met PvdA en CDA is links van het midden. Jouw argumentatie gaat zowel links als rechts niet op.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vanaf '45 gezien enige mogelijkheid om een kabinet "links" te noemen is jaren van Drees, Den Uyl of Kok. Altijd was dat met CDA (of voorloper) of VVD D66. Als kleur premier te verwaarlozen is hebben we dus in feite altijd rechts georiënteerde kabinetten gehad.
5quote:
Laat RonDanja met rust. Er is niet elke week een Groene Haas toernooi en ook hij moet zijn werk/familie stress ergens in kwijt. Als dat inhoudt dat hij maandelijks de bossen bij Berlijn intrekt met een cape om de nek. Wie ben jij om dat dan te veroordelen?quote:
dankquote:
Maar don is een grote gespierde neger. dan mag het!quote:Op maandag 13 mei 2013 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat RonDanja met rust. Er is niet elke week een Groene Haas toernooi en ook hij moet zijn werk/familie stress ergens in kwijt. Als dat inhoudt dat hij maandelijks de bossen bij Berlijn intrekt met een cape om de nek. Wie ben jij om dat dan te veroordelen?
Wat een kuthoerquote:Op maandag 13 mei 2013 21:36 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/Avithall
lekker wijf wel
jammer dat het er een uit 020 is
Leuk zijn die pakken ja. Ook die grote berenpakken vonden Jimbo en ik vroeger eng.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:36 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En kankerdom.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:36 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/Avithall
lekker wijf wel
jammer dat het er een uit 020 is
Dat is de volgende stap in onze evolutie man. Niet zoals hiervoor vooral een stap voorwaarts qua fysiek en hersenomvang maar vooral een culturele/geestelijke verschuiving.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Was vroeger wel echt anarchistje, is wel minder geworden met de jaren
Daar voel je niks vanquote:Op maandag 13 mei 2013 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een kuthoerExcuses voor deze harde woorden
[ afbeelding ]
Nogmaals, voel je niks van.quote:
die dingen zijn nogsteeds engquote:Op maandag 13 mei 2013 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Leuk zijn die pakken ja. Ook die grote berenpakken vonden Jimbo en ik vroeger eng.
en een kut is een kut en als ie stinkt moet je em wassenquote:Op maandag 13 mei 2013 21:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen
dat mag ze zelf doenquote:Op maandag 13 mei 2013 21:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en een kut is een kut en als ie stinkt moet je em wassen
helaas welquote:Op maandag 13 mei 2013 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Is het echt zo dubbelzinnig als het lijkt? Alhoewel larpseks waarschijnlijk ook nep is.
Ik zag van 't weekend een stel van die furries, ook interessantquote:Op maandag 13 mei 2013 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Is het echt zo dubbelzinnig als het lijkt? Alhoewel larpseks waarschijnlijk ook nep is.
is daar echt niemand normaal?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zag van 't weekend een stel van die furries, ook interessant
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:00 schreef Adames het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eersdrempel_aan.html
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:00 schreef Adames het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eersdrempel_aan.html
nekbaardquote:
Dat wel jaquote:
Beter met een tandenborstel, dan een pik in je bekquote:
Ja, eentje heeft al beet 'waarschijnlijk'.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf dit programma gaat dus serieus over maagden?
Doe gozert gaat zich eruit moeten graven dalijk, een veld van natte plakkende slijmende glijkutten waar hij zich in bevind.quote:
ja.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
trusten saindquote:Op maandag 13 mei 2013 22:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kijk GoT af en ga tukken, afgelopen dagen niet meer dan 5 uur per nacht geslapen
Ja met een medewerkster van Snowworldquote:Op maandag 13 mei 2013 22:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, eentje heeft al beet 'waarschijnlijk'.
Ben je ook gefilmd?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Slechte opvoeding van GGMM en Kapiteintjequote:Op maandag 13 mei 2013 22:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Pik?
Ik heb toch zoveel medelijden met jouw ouders he...
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Doe gozert gaat zich eruit moeten graven dalijk, een veld van natte plakkende slijmende glijkutten waar hij zich in bevind.
Wat zou je ervan vinden als jouw kids op fok zouden zitten?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Pik?
Ik heb toch zoveel medelijden met jouw ouders he...
Nee, ESF-meet.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Morgen? Beginnen dan de opnames met Jimbo voor
[ afbeelding ]
?
Ik ga morgen denk ik niet meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |