True storyquote:Op maandag 13 mei 2013 21:28 schreef napoleonfour het volgende:
ik heb nu facetime op mijn mac. ik ben dus tantoe stoer.
Welke verkrachting?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben trouwens niet op driekwart zie ik net, hij is nu net aan het verhuizen van de berg en dalseweg, met die Transit.
Vond die verkrachting van die chick van 15 wel wazig trouwens
Vanaf '45 gezien enige mogelijkheid om een kabinet "links" te noemen is jaren van Drees, Den Uyl of Kok. Altijd was dat met CDA (of voorloper) of VVD D66. Als kleur premier te verwaarlozen is hebben we dus in feite altijd rechts georiënteerde kabinetten gehad.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:26 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Het leveren van de premier maakt weinig uit qua beleidsvoering, zowel links als rechts.
Goed verhaalquote:Op maandag 13 mei 2013 21:28 schreef napoleonfour het volgende:
ik heb nu facetime op mijn mac. ik ben dus tantoe stoer.
Wordt nog erger manquote:Op maandag 13 mei 2013 21:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben trouwens niet op driekwart zie ik net, hij is nu net aan het verhuizen van de berg en dalseweg, met die Transit.
Vond die verkrachting van die chick van 15 wel wazig trouwens
Beter dan dat politieke gelulquote:
Het liefst zou ik stiekem een libertarische regering hebbenquote:Op maandag 13 mei 2013 21:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vanaf '45 gezien enige mogelijkheid om een kabinet "links" te noemen is jaren van Drees, Den Uyl of Kok. Altijd was dat met CDA (of voorloper) of VVD D66. Als kleur premier te verwaarlozen is hebben we dus in feite altijd rechts georiënteerde kabinetten gehad.
gewoon anarchie tochquote:Op maandag 13 mei 2013 21:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Het liefst zou ik stiekem een libertarische regering hebben
vieze gothicquote:Op maandag 13 mei 2013 21:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Was vroeger wel echt anarchistje, is wel minder geworden met de jaren
Nonsens. De kleur van de premier maakt weinig uit. Het gaat om de kleur van het kabinet. Een kabinet met PvdA en CDA is links van het midden. Jouw argumentatie gaat zowel links als rechts niet op.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vanaf '45 gezien enige mogelijkheid om een kabinet "links" te noemen is jaren van Drees, Den Uyl of Kok. Altijd was dat met CDA (of voorloper) of VVD D66. Als kleur premier te verwaarlozen is hebben we dus in feite altijd rechts georiënteerde kabinetten gehad.
5quote:
Laat RonDanja met rust. Er is niet elke week een Groene Haas toernooi en ook hij moet zijn werk/familie stress ergens in kwijt. Als dat inhoudt dat hij maandelijks de bossen bij Berlijn intrekt met een cape om de nek. Wie ben jij om dat dan te veroordelen?quote:
dankquote:
Maar don is een grote gespierde neger. dan mag het!quote:Op maandag 13 mei 2013 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat RonDanja met rust. Er is niet elke week een Groene Haas toernooi en ook hij moet zijn werk/familie stress ergens in kwijt. Als dat inhoudt dat hij maandelijks de bossen bij Berlijn intrekt met een cape om de nek. Wie ben jij om dat dan te veroordelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |