Ja, het is maar hoe je het wil noemen natuurlijk. CDA "midden". VVD "niet echt liberaal". Ja, PvdA heeft af en toe MP mogen leveren maar laatste termijn W.K. is al weer tijdje terug. En we hebben genoeg kabinetten gehad zonder inbreng vanuit de linkerkant maar nog nooit, niet 1 keer, ontbrak CDA of VVD. Daar bovenop nog invloed van partijen voor debielos (PVV,LPF) van de laatste jaren.. Als je jezelf dan kritisch noemt en loopt te janken over pappen en nat houden zou ik volgende verkiezingen eens aan de linkerkant denkenquote:Op maandag 13 mei 2013 21:04 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Rechts laatste 40 jaar het baasje? PvdA heeft vaak de dienst uitgemaakt en is mijns inziens links. Het CDA is mijns inziens midden. VVD noemt zich liberaal, maar het liberalisme vandaag de dag is weinig liberaal.
In Amerika wordt liberaal niet voor niets als links gezien. Vandaar dat daar de libertarische partij in het leven is geroepen.
meer danquote:Op maandag 13 mei 2013 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet. Scheme 015 en hun drugsconnecties terroriseren de straten hier op een wijze waaraan op zijn hoogst Detroit kan tippen. Naast Delft is Rotterdam Zuid een paradijs op aarde. Maar het is niet enkel slecht hoor. Het heeft mij als persoon gehard, een kwaliteit welke handig uitkomt in het vervolg van mijn leven.
Toch hoop ik deze ghetto snel te ontgroeien, want hier wil ik mijn kinderen niet in laten opgroeien
Waarom heeft typ een ban dan ? :/quote:
Ik kan altijd wel genieten van dit soort postsquote:Op maandag 13 mei 2013 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet. Scheme 015 en hun drugsconnecties terroriseren de straten hier op een wijze waaraan op zijn hoogst Detroit kan tippen. Naast Delft is Rotterdam Zuid een paradijs op aarde. Maar het is niet enkel slecht hoor. Het heeft mij als persoon gehard, een kwaliteit welke handig uitkomt in het vervolg van mijn leven.
Toch hoop ik deze ghetto snel te ontgroeien, want hier wil ik mijn kinderen niet in laten opgroeien
Ban? Wat is de deal?quote:
ik lees het net jaquote:
dat zal ze fijn vindenquote:Op maandag 13 mei 2013 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is de druppel. Ik slaap vannacht niet bij jou. Ik overnacht wel bij LittleBrownie
Is niet bekend. Ik eis uitleg van de fuhrers hier.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kan altijd wel genieten van dit soort posts
[..]
Ban? Wat is de deal?
Dat heeft dan toch geen betrekking op mij?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat zal ze fijn vinden
ze heeft het alleen niet zo op dat 020 volkgelukkig maar
jij bent voor die club uit dat pisdorpquote:Op maandag 13 mei 2013 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heeft dan toch geen betrekking op mij?
Spakeburg?quote:
Totaal oneens. En de premier leveren maakt vrijwel niets uit qua beleidsvoering. Dat zien we vandaag de dag maar weer. Dat pappen en nathouden komt in mijn ogen juist door links, dus zeker niet nee. VVD heeft een heel goed partijprogramma, jammer dat er zo weinig van terecht komt. En dat komt door de andere regeringspartij natuurlijk. Dat is ook logisch, maar in het linkse spectrum hoor ik totaal niet thuis.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, het is maar hoe je het wil noemen natuurlijk. CDA "midden". VVD "niet echt liberaal". Ja, PvdA heeft af en toe MP mogen leveren maar laatste termijn W.K. is al weer tijdje terug. En we hebben genoeg kabinetten gehad zonder inbreng vanuit de linkerkant maar nog nooit, niet 1 keer, ontbrak CDA of VVD. Daar bovenop nog invloed van partijen voor debielos (PVV,LPF) van de laatste jaren.. Als je jezelf dan kritisch noemt en loopt te janken over pappen en nat houden zou ik volgende verkiezingen eens aan de linkerkant denken
Dat weet zij toch niet? Mijn Fok! bestaan bestaat veelal uit leugens, dus één meer of minder in deze relatie kan heus geen kwaad.quote:
hmfquote:Op maandag 13 mei 2013 21:21 schreef Saind het volgende:
Kut wel dat er geen gevallen helden meer in de op staan, onduidelijk zo. Alleen Typisch weg?
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat weet zij toch niet? Mijn Fok! bestaan bestaat veelal uit leugens, dus één meer of minder in deze relatie kan heus geen kwaad.
Dat komt in ieder deel wel terug nog ja.. Tandeloze tijd 3 deel 2 zit ook zo'n verhaallijn in waarvan je eerst denkt "wtf moet ik hiermeequote:Op maandag 13 mei 2013 21:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Vind hem wel echt tof, in eerste instantie vond ik het wat pretentieus maar zit er nu wel echt in, zeg maar.
Ben trouwens niet op driekwart zie ik net, hij is nu net aan het verhuizen van de berg en dalseweg, met die Transit.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat komt in ieder deel wel terug nog ja.. Tandeloze tijd 3 deel 2 zit ook zo'n verhaallijn in waarvan je eerst denkt "wtf moet ik hiermee" maar komt dan uiteindelijk ook weer geniaal samen in laatste hoofdstukken
Als premier leveren niets uitmaakt qua beleidsvoering is links sowieso nog nooit aan de macht geweest in dit land.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:21 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Totaal oneens. En de premier leveren maakt vrijwel niets uit qua beleidsvoering. Dat zien we vandaag de dag maar weer. Dat pappen en nathouden komt in mijn ogen juist door links, dus zeker niet nee. VVD heeft een heel goed partijprogramma, jammer dat er zo weinig van terecht komt. En dat komt door de andere regeringspartij natuurlijk. Dat is ook logisch, maar in het linkse spectrum hoor ik totaal niet thuis.
Hoe bedoel je? Het leveren van de premier maakt weinig uit qua beleidsvoering, zowel links als rechts.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als premier leveren niets uitmaakt qua beleidsvoering is links sowieso nog nooit aan de macht geweest in dit land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |