Ik kom van Hatert.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Aanstellers. Ik kom uit een stad waar jeugdbendes het straatbeeld bepalen. Dat stelt één vandaag tenminste.
Je vorige post deed vrij rechts aan en dus ook tegenovergestelde van kritisch, sorry dan voor aanname vvd stemmertquote:Op maandag 13 mei 2013 20:48 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ben kritisch jegens een ieder. Maak je geen zorgen.
Gister in de file driekwart van tandeloze tijd 1 gelezen, goede shitquote:Op maandag 13 mei 2013 20:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je vorige post deed vrij rechts aan en dus ook tegenovergestelde van kritisch, sorry dan voor aanname vvd stemmert
In Gouda zijn er anders grote problemen. Veel Nederlanders zijn de stad vanwege problemen met Marokkaanse jongeren ontvlucht. Johan Derksen is daar een voorbeeld van.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Aanstellers. Ik kom uit een stad waar jeugdbendes het straatbeeld bepalen. Dat stelt één vandaag tenminste.
Rechts is tegenovergestelde van kritisch?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Je vorige post deed vrij rechts aan en dus ook tegenovergestelde van kritisch
Niet per se. Maar in betreffende post was imo toch duidelijk dat je je niet kan vinden in huidige sitiuatie hier in NL. Wat jij wil natuurlijk, maar als je dat dan neer wil leggen bij "links" terwijl "rechts" laatste 40 jaar het baasje is noem ik dat niet echt kritisch..quote:Op maandag 13 mei 2013 20:58 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Rechts is tegenovergestelde van kritisch?
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Rechts laatste 40 jaar het baasje? PvdA heeft vaak de dienst uitgemaakt en is mijns inziens links. Het CDA is mijns inziens midden. VVD noemt zich liberaal, maar het liberalisme vandaag de dag is weinig liberaal.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
maar als je dat dan neer wil leggen bij "links" terwijl "rechts" laatste 40 jaar het baasje is noem ik dat niet echt kritisch..
Wordt alleen maar beter manquote:Op maandag 13 mei 2013 20:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Gister in de file driekwart van tandeloze tijd 1 gelezen, goede shit
Vind hem wel echt tof, in eerste instantie vond ik het wat pretentieus maar zit er nu wel echt in, zeg maar.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wordt alleen maar beter manAl vond ik 2 altijd wel zwaar en ook echt minst favoriete deel. Maar daarna..
3 deel 1
![]()
3 deel 2
![]()
![]()
![]()
4
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:05 schreef Saind het volgende:
Ik ben zó blij met dit blik bier.
Gewoon een liter
delft ?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt nietRegio 015 domineert de provincie.
Enjoy it.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Faxe, een of ander Deens merk, idioot grote blikken
Je weet. Scheme 015 en hun drugsconnecties terroriseren de straten hier op een wijze waaraan op zijn hoogst Detroit kan tippen. Naast Delft is Rotterdam Zuid een paradijs op aarde. Maar het is niet enkel slecht hoor. Het heeft mij als persoon gehard, een kwaliteit welke handig uitkomt in het vervolg van mijn leven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |