Probleemwijk hè, dikke negerinnen zatquote:Op maandag 13 mei 2013 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij jou in de directe omgeving? Zo ja, foto's maken alsjeblieft.
Hehe. Gewoon benoemen en aanpakken. Dat pappen en nathouden word ik altijd zo moe van. Termen als krachtwijken gebruiken i.p.v. probleemwijken is toch onzin.quote:
Er is hier geen probleem ja.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:42 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Hehe. Gewoon benoemen en aanpakken. Dat pappen en nathouden word ik altijd zo moe van. Termen als krachtwijken gebruiken i.p.v. probleemwijken is toch onzin.
je bent zelf onzinquote:Op maandag 13 mei 2013 20:42 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Hehe. Gewoon benoemen en aanpakken. Dat pappen en nathouden word ik altijd zo moe van. Termen als krachtwijken gebruiken i.p.v. probleemwijken is toch onzin.
was geboren in hatert (net als calandquote:Op maandag 13 mei 2013 20:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Nimma?
Was vannacht in de Weezenhof, saaie shit
Reken je eigen partij eens af op actualiteit bitte.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:42 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Is wel minder geworden sinds Ella weg is toch?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:46 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Die geven er juist misleidende titels aan.
Ben kritisch jegens een ieder. Maak je geen zorgen.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Reken je eigen partij eens af op actualiteit bitte.
De actualiteit heeft types als Ella ingehaald. Toch zijn er genoeg die problemen graag in de doofpot stoppen.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Is wel minder geworden sinds Ella weg is toch?
Cocu gaat een aardige trainer worden verwacht ik zo.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:50 schreef SjaakBauer het volgende:
Cocu kan praten. Ik herhaal, Cocu kan praten.
Nee joh.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:51 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Cocu gaat een aardige trainer worden verwacht ik zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |