quote:Op maandag 13 mei 2013 20:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is misschien haar ideaal, daar is toch niks mis mee. Lekker zacht en warm![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als alle series zijn afgelopen, maar eens een poging doenquote:Op maandag 13 mei 2013 20:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Misschien vind jij het wel leuk maar, ik ben er na 5 afleveringen mee gestopt.
Je krijgt er wel een goede ass doorquote:Op maandag 13 mei 2013 20:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is misschien haar ideaal, daar is toch niks mis mee. Lekker zacht en warm![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
Sorry maar dat is echt ranzig gewoon
Dafuqquote:Op maandag 13 mei 2013 20:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je krijgt er wel een goede ass door
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je krijgt er wel een goede ass door
[ afbeelding ]
Ooh ik dacht geplet worden door zo'n dik wijf.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:25 schreef Norakiaan het volgende:
Beste manier om zelfmoord te plegen in mijn ogen. Als je toch dood wilt, kan je in ieder geval nog even lekker eten.
Privé-collectie uiteraardquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik dacht geplet worden door zo'n dik wijf.
Het woord wijf vind ik van minachting getuigen jegens de vrouw.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik dacht geplet worden door zo'n dik wijf.
Komt niet eens in de buurt van dood door overdosis bruin. Zou niet weten hoe beter einde aan te maken.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:25 schreef Norakiaan het volgende:
Beste manier om zelfmoord te plegen in mijn ogen. Als je toch dood wilt, kan je in ieder geval nog even lekker eten.
Dat soort mensen kan je geen eens een vrouw meer noemen.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:28 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Het woord wijf vind ik van minachting getuigen jegens de vrouw.
Kunnen we geen netwerk of iets dergelijks opzetten? Robbert M ging het ook goed af, en hij heeft zijn servers toch niet meer nodig.quote:
Jij nam toch alles zo letterlijk?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat soort mensen kan je geen eens een vrouw meer noemen.
Gelukkig is feeden volkomen legaal. Zijn servers worden per opbod verkocht. Als we wat geld bij elkaar leggen valt er wel wat te regelenquote:Op maandag 13 mei 2013 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kunnen we geen netwerk of iets dergelijks opzetten? Robbert M ging het ook goed af, en hij heeft zijn servers toch niet meer nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |