Middelste aan de linderhand van Mathijs.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Raar, die vallen namelijk heel erg op
okquote:Op maandag 13 mei 2013 19:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Middelste aan de linderhand van Mathijs.
Waar is dat te zien?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja. Ik vind er maar 1 neukbaar, maar ze heeft echt een ROC sletje kop.
godverdomme, die van mij is kapotquote:
Naam?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:06 schreef SjaakBauer het volgende:
Komende zomer begint trouwens een comedy serie geschreven door de schrijvers van The Hangover, ben erg benieuwd.
Mixology.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Naam?
Maar komen echt paar vette series. Die ene van Showtime (is een man die problemen oplost) en eentje met zo'n undercover agent. Ben de namen vergeten.
Ja die. Bedoelde deze:quote:Op maandag 13 mei 2013 20:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mixology.
Die van Showtime is Ray Donovan. Welke bedoel je met een undercover agent?
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is best ziek
http://www.vrouwen.nl/view/30992/Dikste+Vrouw+ter+Wereld
beetje feeden toch.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is best ziek
huilenquote:Op maandag 13 mei 2013 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is best ziek
Ja maar zag hoe leuk ze was?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]randje vet mag best. Zo dik is ze trouwens ook weer niet, een echte feeder lacht daar om.
S01E01 van Graceland staat al op de bekende adresjes.quote:
Terwijl ze er best lekker uitzag.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is best ziek
Ze kon beter goed sporten en een rijke vent zoeken..quote:Op maandag 13 mei 2013 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar zag hoe leuk ze was?
En dan dit, en dan wilt ze nog verdubbelen ook
Die moet ik nog gaan kijken, maar dat is dus geen aanrader?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:14 schreef SjaakBauer het volgende:
The Following krijgt een tweede seizoenWat een kanker is dat zeg.
Misschien vind jij het wel leuk maar, ik ben er na 5 afleveringen mee gestopt.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die moet ik nog gaan kijken, maar dat is dus geen aanrader?
Vond het wel lachenquote:Op maandag 13 mei 2013 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die moet ik nog gaan kijken, maar dat is dus geen aanrader?
De droom van elke feederquote:Op maandag 13 mei 2013 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is best ziek
Zondequote:Op maandag 13 mei 2013 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is best ziek
Maar dan moet ik paar maanden wachten voor aflevering 2. Ik wacht liever.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
S01E01 van Graceland staat al op de bekende adresjes.
7 juni begint de serie al. Graceland heeft wel een beetje een White Collar en Suits feeling qua humor.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar dan moet ik paar maanden wachten voor aflevering 2. Ik wacht liever.
Ik vind USA network best wel goede series maken.
White Collar, Suits, Psych en Royal Pains.
Al kijk ik niet meer naar Psych en Royal Pains.
Heb je het al gezien?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
7 juni begint de serie al. Graceland heeft wel een beetje een White Collar en Suits feeling qua humor.
C_A weet nog wel iemand. De keeper van haar elftal.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De droom van elke feederIk moet het nog steeds in het geheim doen, de perfecte match heb ik dus nog niet gevonden.
Khaleesi heeft zendtijdquote:Op maandag 13 mei 2013 20:17 schreef napoleonfour het volgende:
ik moet die nieuwe GoT nog kijken, is het nog steeds een uur lang vol gepraat? want dan sla ik het over.
Dit is misschien haar ideaal, daar is toch niks mis mee. Lekker zacht en warmquote:Op maandag 13 mei 2013 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar zag hoe leuk ze was?
En dan dit, en dan wilt ze nog verdubbelen ook
kenkertje ik zit te etenquote:Op maandag 13 mei 2013 20:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is misschien haar ideaal, daar is toch niks mis mee. Lekker zacht en warm![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kanker.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is misschien haar ideaal, daar is toch niks mis mee. Lekker zacht en warm![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die gaat een maagverkleining doenquote:Op maandag 13 mei 2013 20:17 schreef Happel het volgende:
[..]
C_A weet nog wel iemand. De keeper van haar elftal.
nee deze is wel goedquote:Op maandag 13 mei 2013 20:17 schreef napoleonfour het volgende:
ik moet die nieuwe GoT nog kijken, is het nog steeds een uur lang vol gepraat? want dan sla ik het over.
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als alle series zijn afgelopen, maar eens een poging doenquote:Op maandag 13 mei 2013 20:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Misschien vind jij het wel leuk maar, ik ben er na 5 afleveringen mee gestopt.
Je krijgt er wel een goede ass doorquote:Op maandag 13 mei 2013 20:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
Sorry maar dat is echt ranzig gewoon
Dafuqquote:Op maandag 13 mei 2013 20:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je krijgt er wel een goede ass door
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je krijgt er wel een goede ass door
[ afbeelding ]
Ooh ik dacht geplet worden door zo'n dik wijf.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:25 schreef Norakiaan het volgende:
Beste manier om zelfmoord te plegen in mijn ogen. Als je toch dood wilt, kan je in ieder geval nog even lekker eten.
Privé-collectie uiteraardquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik dacht geplet worden door zo'n dik wijf.
Het woord wijf vind ik van minachting getuigen jegens de vrouw.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik dacht geplet worden door zo'n dik wijf.
Komt niet eens in de buurt van dood door overdosis bruin. Zou niet weten hoe beter einde aan te maken.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:25 schreef Norakiaan het volgende:
Beste manier om zelfmoord te plegen in mijn ogen. Als je toch dood wilt, kan je in ieder geval nog even lekker eten.
Dat soort mensen kan je geen eens een vrouw meer noemen.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:28 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Het woord wijf vind ik van minachting getuigen jegens de vrouw.
Kunnen we geen netwerk of iets dergelijks opzetten? Robbert M ging het ook goed af, en hij heeft zijn servers toch niet meer nodig.quote:
Jij nam toch alles zo letterlijk?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat soort mensen kan je geen eens een vrouw meer noemen.
Gelukkig is feeden volkomen legaal. Zijn servers worden per opbod verkocht. Als we wat geld bij elkaar leggen valt er wel wat te regelenquote:Op maandag 13 mei 2013 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kunnen we geen netwerk of iets dergelijks opzetten? Robbert M ging het ook goed af, en hij heeft zijn servers toch niet meer nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |