Seizoen 1 en 2 kon ik ook echt niet stoppen met kijken maar daarna gaat t echt hard achteruit en uiteindelijk realiseer je je dat seizoen 1 en 2 ook zwaar leunen op geniale cliffhangers.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
seizien 1 was best goed. 2 ook ok..daarna ging het hard achteruit
Ze spelen op hetzelfde veld, maar spelen met veel minder spelers. Je krijgt dus een hele grote veld, dus is niet spannend meer.quote:
quote:
Hoiquote:
quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze spelen op hetzelfde veld, maar spelen met veel minder spelers. Je krijgt dus een hele grote veld, dus is niet spannend meer.
zeker, zelfde met veel andere series.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Seizoen 1 en 2 kon ik ook echt niet stoppen met kijken maar daarna gaat t echt hard achteruit en uiteindelijk realiseer je je dat seizoen 1 en 2 ook zwaar leunen op geniale cliffhangers.
Weet het ook niet. Maar maakte toen echt veel reclame voor.quote:
quote:
Op trakt?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:51 schreef Jimbo het volgende:
(Al heb ik op trakt wel al moor meer dan 1jaar en 8 maanden aan series gekeken )
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zeker, zelfde met veel andere series.
Bedenk me nu net dat ik echt gigantisch achterloop met veel seriesSuperfijn want dalijk 3 weken vrij enzo. (Al heb ik op trakt wel al moor meer dan 1jaar en 8 maanden aan series gekeken
)
trakt houd bij wat je kijkt en waar je bet met een serie enzo.quote:
De overgang van 4 naar 5 was echt geweldig manquote:Op maandag 13 mei 2013 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, in de overige seizoenen had dat tijdsaspect eigenlijk geen functie meer. Desondanks vond ik seizoen 5 ook heel tof, samen met de 2de helft van seizoen 8. Op het wat matige einde na. Maar tof hoe Jack daar helemaal los ging
Ja. Ik vind er maar 1 neukbaar, maar ze heeft echt een ROC sletje kop.quote:
Die met blauwe nagels?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja. Vind er maar 1 neukbaar, maar ze heeft echt een ROC sletje kop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |