Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus niet raar opkijken wanneer Gijp ineens ergens anders is en nadat de item voorbij is weer in de studio is.
Bedankt dat je dit even meld. Was echt een schok geweest anders en had toch zeker de illuminati verdacht.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus niet raar opkijken wanneer Gijp ineens ergens anders is en nadat de item voorbij is weer in de studio is.
Rond 24 vind ik juist een vibe hangen die het heel hard maakt. Wel een aantal matige acteurs, terwijl bijvoorbeeld Kiefer Sutherland echt goed kan acteren.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
24 is imo echt wel subtop serie. Best ok hoor, maar beetje voorspelbaar, niet echt diep... Moet t echt hebben van soap-achtige cliffhangers. Als ik loterij win / met pensioen ga en tijd zat heb 1e serie waar ik opnieuw mee begin
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga weg man. Elke aflevering kreeg ik harde moordneigingen jegens Teri. Daarentegen maakt Kim elk seizoen top natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Hij krijgt maar fucking 2 wedstrijden. Hoe opzichtig wil je dit hebben.quote:
Waaatquote:Op maandag 13 mei 2013 19:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij krijgt maar fucking 2 wedstrijden. Hoe opzichtig wil je dit hebben.
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]In seizoen 1 en 2 was het tijdsaspect wel echt het beste ja. Seizoen 2 is sowieso beste seizoen imo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)r-grove-charge.dhtmlquote:Op maandag 13 mei 2013 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waaat. Die overtreding ging echt nergens over. Dat hoorde 4 potjes te zijn.
seizien 1 was best goed. 2 ook ok..daarna ging het hard achteruitquote:Op maandag 13 mei 2013 19:46 schreef GGMM het volgende:
Lost hoef je niet per se te kijken. Destijds was het een hype, maar uiteindelijk vond ik de serie tegenvallen. Einde was nogal gay.
Net5 maakte toen echt een heisa om, maar vergat het steeds om naar te kijken.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:46 schreef GGMM het volgende:
Lost hoef je niet per se te kijken. Destijds was het een hype, maar uiteindelijk vond ik de serie tegenvallen. Einde was nogal gay.
Ja, in de overige seizoenen had dat tijdsaspect eigenlijk geen functie meer. Desondanks vond ik seizoen 5 ook heel tof, samen met de 2de helft van seizoen 8. Op het wat matige einde na. Maar tof hoe Jack daar helemaal los gingquote:Op maandag 13 mei 2013 19:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In seizoen 1 en 2 was het tijdsaspect wel echt het beste ja. Seizoen 2 is sowieso beste seizoen imo.
Net5 is toch een vrouwenzender?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Net5 maakte toen echt een heisa om, maar vergat het steeds om naar te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |