quote:Op maandag 13 mei 2013 19:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat hij altijd doet, ballen pakken.
Echt tof nieuws.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:26 schreef SjaakBauer het volgende:
Nog maar een jaartje wachten en dan eindelijk weer 24
Ik was niet zo'n fan van het verhaal aan het einde van S08. Wellicht kan het seizoen beter worden ingericht omdat het maar 12 afleveringen zijn.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt tof nieuws.Hoop wel dat het een beetje niveau heeft. Destijds was ik er niet zo rouwig om dat ze stopte eigenlijk.
huh, je kan toch niet terug in de tijd ensowquote:Op maandag 13 mei 2013 19:26 schreef SjaakBauer het volgende:
Nog maar een jaartje wachten en dan eindelijk weer 24
Ja, ik zag alleen dat iemand (jij? ) zei dat het bij een succes toch 24 afleveringen worden. Dan gaan ze er dus snel weer wat bij schrijven ofzo. Dat hoeft niet zo van mij. Laat het maar lekker 12 afleveringen zijn idd.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik was niet zo'n fan van het verhaal aan het einde van S08. Wellicht kan het seizoen beter worden ingericht omdat het maar 12 afleveringen zijn.
Dat verwachte ik eigenlijk wel ja. Maar series met seizoenen die zo lang lopen zijn er eigenlijk niet. Person of Interest en NCIS LA hebben ook rond de 22 afleveringen, alleen die lopen van september tot mei, terwijl 24 liep van januari - mei.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik zag alleen dat iemand (jij? ) zei dat het bij een succes toch 24 afleveringen worden. Dan gaan ze er dus snel weer wat bij schrijven ofzo. Dat hoeft niet zo van mij. Laat het maar lekker 12 afleveringen zijn idd.
Wat voor serie is 24 eigenlijk? Is het soort CSI (dus fuck yeah america gedoe)?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik zag alleen dat iemand (jij? ) zei dat het bij een succes toch 24 afleveringen worden. Dan gaan ze er dus snel weer wat bij schrijven ofzo. Dat hoeft niet zo van mij. Laat het maar lekker 12 afleveringen zijn idd.
een kerel die steeds in 24 uur een wereld redt. vrij ingetogen dusquote:Op maandag 13 mei 2013 19:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat voor serie is 24 eigenlijk? Is het soort CSI (dus fuck yeah america gedoe)?
Hm, als je het wil zien zal het best pro-amerika zijn ja, ik let daar nooit zo op. Is me bij CSI ook nooit echt opgevallen, maar ik vind 24 een hele toffe serie. Zou zeker seizoen 1 eens proberen als ik jou was.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Totaal niet te vergelijken met CSI.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk is dat wel een kwalijke zaak ja.quote:
En dan altijd in laatste seconden ontploffing van een bom voorkomen?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:33 schreef Adames het volgende:
[..]
een kerel die steeds in 24 uur een wereld redt. vrij ingetogen dus
Zijn alle seizoen alleenstaand of kan je beter met seizoen 1 beginnen?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, als je het wil zien zal het best pro-amerika zijn ja, ik let daar nooit zo op. Is me bij CSI ook nooit echt opgevallen, maar ik vind 24 een hele toffe serie. Zou zeker seizoen 1 eens proberen als ik jou was.
nogal.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk is dat wel een kwalijke zaak ja.
De schrijvers van 24 maakten wel altijd gebruik van verhaallijnen die nogal moeilijk lagen. Zoals het martelen van terroristen en hoe de overheid hier mee omgaat.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, als je het wil zien zal het best pro-amerika zijn ja, ik let daar nooit zo op. Is me bij CSI ook nooit echt opgevallen, maar ik vind 24 een hele toffe serie. Zou zeker seizoen 1 eens proberen als ik jou was.
Ze zijn in principe alleenstaand, maar gevolgen van het ene seizoen en vooral spoilers zijn er wel natuurlijk, dus ik zou zeker met seizoen 1 beginnen.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:36 schreef mrstylo het volgende:
Zijn alle seizoen alleenstaand of kan je beter met seizoen 1 beginnen?
Seizoen 1 beginnen, anders mis je flink wat opbouw. Seizoen 1 is wel aardig, maar flink verouderd (2001).quote:Op maandag 13 mei 2013 19:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En dan altijd in laatste seconden ontploffing van een bom voorkomen?
[..]
Zijn alle seizoen alleenstaand of kan je beter met seizoen 1 beginnen?
Ik ken het van naam wel, maar nooit interessant gevonden.quote:
Zal ff checken. Ik vind het altijd kut wanneer alles last second voorkomen wordt.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Totaal niet te vergelijken met CSI.
Gaat over een counter terrorist agent die werkt voor CTU. Elk seizoen duurt 24 afleveringen die in real time lopen over een dag.
Binnen deze dag (het seizoen) zijn er acute dreigingen. In seizoen 1 wordt een presidentskandidaat bedreigd bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |