Meest verschrikkelijk voor de spelers of qua resultaten? Als 2e Royston Drenthe.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu net, welke ex-prof zou de meest verschrikkelijke trainer zijn?
Zelf denk ik dat Inzaghi die prijs wel zou kunnen winnen.
Vond je hem dan echt de beste dit jaar?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:37 schreef Typisch het volgende:
Bij NuSport, AD en VI is Pellé voetballer van het jaar. Bij de telegraaf staat hij niet eens in de top 3 (Bony Eriksen Djuricic).
Voor de spelers.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Meest verschrikkelijk voor de spelers of qua resultaten? Als 2e Royston Drenthe.
Als ik amateurvoetbal-baasje @ de knvb was zou ik kunstgras verplicht maken en tackle verboden. Natte droom van iedere voorhoede speler die het moet hebben van snelheid/techniek i.p.v. fysiek. Met huidige spelregels + naleving daarvan rest je echter geen andere optie dan ook zelf buiten de lijntjes te kleuren.quote:
Hij komt uit hetzelfde dorp als Happel dus ik hoop dat er ruimte voor is bij hem voor de deurquote:Op maandag 13 mei 2013 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Justin Bieber mag dit keer een Cruijff Court plaatsen waar hij wil. Talent v/h Jaar in de Eredivisie.
Of iedereen betere bescherming geven en alles toestaan, ook lachen.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik amateurvoetbal-baasje @ de knvb was zou ik kunstgras verplicht maken en tackle verboden. Natte droom van iedere voorhoede speler die het moet hebben van snelheid/techniek i.p.v. fysiek. Met huidige spelregels + naleving daarvan rest je echter geen andere optie dan ook zelf buiten de lijntjes te kleuren.
Hoe was je liftavontuur?
Terug ook gelift?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Of iedereen betere bescherming geven en alles toestaan, ook lachen.
En was leuk, dus dat scheelt.
Dat speelden wij wel eens toen ik nog 16 jarige blowaka in Zeeland wasquote:Op maandag 13 mei 2013 17:58 schreef Saind het volgende:
[..]
En niet gewonnen dus?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:58 schreef Saind het volgende:
[..]
En was leuk, dus dat scheelt.
Nope. Geen idee wie wel eigenlijk, is ook niet echt heel boeiend, je krijgt alleen plaatje op een wisselbekerquote:
Lift je alleen of met 2 of 3 of ... ? Doen er ook vrouwen mee? Das wel oneerlijk natuurlijk danquote:Op maandag 13 mei 2013 18:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Nope. Geen idee wie wel eigenlijk, is ook niet echt heel boeiend, je krijgt alleen plaatje op een wisselbeker
We liften met groepen van 2, of 2 mannen of 1 man en 1 vrouw, die hebben het wel makkelijker inderdaadquote:Op maandag 13 mei 2013 18:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lift je alleen of met 2 of 3 of ... ? Doen er ook vrouwen mee? Das wel oneerlijk natuurlijk dan
Zag je ook altijd bij dat liftprogramma op Net 5. Peking express oid. Teams met 2 mannen vielen altijd als eerste af.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:11 schreef Saind het volgende:
[..]
We liften met groepen van 2, of 2 mannen of 1 man en 1 vrouw, die hebben het wel makkelijker inderdaad
quote:Op maandag 13 mei 2013 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Blauwdrukken voor het printen van een wapen met de 3D-printer moeten van internet.
Einde bericht.
Toen we bij Hannover stonden te liften kwam er een Duitse snol ook liften. Vrouwke was lelijk, stond een peuk te roken en een beetje nonchalant d'r duim op te steken, binnen 5 minuten 3 auto's gestopt.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zag je ook altijd bij dat liftprogramma op Net 5. Peking express oid. Teams met 2 mannen vielen altijd als eerste af.
Mwah, die man heeft het inmiddels gedaan. Zal zo even het fragmentje van het journaal opzoekenquote:Op maandag 13 mei 2013 18:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ze hebben volgens mij geen schijn van kans dat dat lukt.
Van wie?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Blauwdrukken voor het printen van een wapen met de 3D-printer moeten van internet.
Einde bericht.
Bedankt,quote:Op maandag 13 mei 2013 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, die man heeft het inmiddels gedaan. Zal zo even het fragmentje van het journaal opzoeken
"Nieuws"berichten over het 3d print wapen moeten van internet en de verantwoordelijke "journalist" moet in de isoleer tot dat we de techniek beheersen om een echte journalist te 3d printen.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Einde bericht.
Er zijn zoveel wapengekkies in de US, daar zit echt wel iemand bij die het weer op internet zet.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, die man heeft het inmiddels gedaan. Zal zo even het fragmentje van het journaal opzoeken
Eerlijk hèquote:Op maandag 13 mei 2013 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
Tering die bedenker van Arrested Development is een comedic geniushoe krijg je het verzonnen.
Degene die het doet krijgt dan weer een aangetekende brief van de Amerikaanse Overheid.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er zijn zoveel wapengekkies in de US, daar zit echt wel iemand bij die het weer op internet zet.
In dit geval wilde Amerika dat het werd verwijderd en de uploader was ook een Amerikaan.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Van wie?
Er is niet echt een centrale wetgever voor het internet hè, als de Amerikanen die shit verbieden kan ik als Nederlander alles uploaden wat ik maar wil
Oh leuk, dan voel ik me belangrijkquote:Op maandag 13 mei 2013 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Degene die het doet krijgt dan weer een aangetekende brief van de Amerikaanse Overheid.
gr gr
Ja boeien, als hij het eraf haalt dan pleur ik het toch op TPB en kunnen ze niks doen?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In dit geval wilde Amerika dat het werd verwijderd en de uploader was ook een Amerikaan.
Of een drone die op zijn hoofd neerstort.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Degene die het doet krijgt dan weer een aangetekende brief van de Amerikaanse Overheid.
gr gr
Tuurlijk, daarom denk ik ook dat zoiets nooit lukt.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja boeien, als hij het eraf haalt dan pleur ik het toch op TPB en kunnen ze niks doen?
Die hype gaat toch helemaal nergens over of wat? Voor 1/100e van de prijs kan iedereen die beetje moeite doet sowieso wapen kopen?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja boeien, als hij het eraf haalt dan pleur ik het toch op TPB en kunnen ze niks doen?
Daar gaat het niet om hè, het gaat om het feit dat zo'n wapen volstrekt ontraceerbaar is. Afgezien van de loopgroeven dan, want een loop print je niet zomaar evenquote:Op maandag 13 mei 2013 18:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die hype gaat toch helemaal nergens over of wat? Voor 1/100e van de prijs kan iedereen die beetje moeite doet sowieso wapen kopen?
Hoe is het minder traceerbaar dan bv als Nederlander zwart een wapen kopen in Brusselquote:Op maandag 13 mei 2013 18:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om hè, het gaat om het feit dat zo'n wapen volstrekt ontraceerbaar is. Afgezien van de loopgroeven dan, want een loop print je niet zomaar even
Het feit dat nergens überhaupt bekend is dat het wapen bestaat.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe is het minder traceerbaar dan bv als Nederlander zwart een wapen kopen in Brussel
Oh nou blijkt dus dat je wel een loop kunt printenquote:Op maandag 13 mei 2013 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
http://nos.nl/uitzendinge(...)-mei-2013-1800u.html
vanaf 11:42
Hij denkt ook dat het niet meer te stoppen is, wel leuke dingen die printers.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
http://nos.nl/uitzendinge(...)-mei-2013-1800u.html
vanaf 11:42
Hoiquote:
Illegale wapens zijn toch ook vrijwel altijd ontraceerbaar? Volgens mij laat je veel meer sporen achter als je zo'n ding uitprint dan een off-line bezoekje aan buitenwijken Brussel.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Het feit dat nergens überhaupt bekend is dat het wapen bestaat.
Dus niet zo'n probleem nu het nog individuen zijn, maar als straks iedereen zo'n printer heeft is er dus geen enkele manier om nog te weten hoeveel wapens er in omloop zijn.
Niet als iedereen een ontwerp heeft van zo'n pistool en het ook zelf kan uitprinten.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Illegale wapens zijn toch ook vrijwel altijd ontraceerbaar? Volgens mij laat je veel meer sporen achter als je zo'n ding uitprint dan een off-line bezoekje aan buitenwijken Brussel.
Je moet denken aan écht grote schaal.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Illegale wapens zijn toch ook vrijwel altijd ontraceerbaar? Volgens mij laat je veel meer sporen achter als je zo'n ding uitprint dan een off-line bezoekje aan buitenwijken Brussel.
Je hebt nog steeds kogels + slagpin nodig.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh nou blijkt dus dat je wel een loop kunt printen
Dat is wel problematisch
Kogels en slagpin kon je niet printen en ziet er niet naar uit dat dat de komende 10 jaar wel mogelijk is..quote:Op maandag 13 mei 2013 18:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niet als iedereen een ontwerp heeft van zo'n pistool en het ook zelf kan uitprinten.
Een slagpin kun je wel ontwijken met een elektronische ontsteking, uiteraard wel metaal maar een batterij en wat draadjes vallen niet op. En als je een enkelschots pistool maakt, een beetje als een mortier, dan kun je met alleen een kruitlading rondkomen. En dan gewoon een knikker ofzo schieten.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds kogels + slagpin nodig.
Daarom vind ik die nieuwsberichten op dit moment ook zo nietszeggend. "Journalist smokkelt 3D print pistool door kanaaltunnel!!!!!!!!" Ja, maar zonder metalen slagpin en zonder metalen kogels waarmee hij sowieso niet verder dan 1e controle was gekomen. Boeiend....
quote:Op maandag 13 mei 2013 18:48 schreef Saind het volgende:
Ik heb een tuinkabouter gestolen van de camping in Denemarken
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tuinkabouterbevrijdingsfrontquote:Op maandag 13 mei 2013 18:48 schreef Saind het volgende:
Ik heb een tuinkabouter gestolen van de camping in Denemarken
wat de fakquote:Op maandag 13 mei 2013 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tuinkabouterbevrijdingsfront
Doe je verhaal maar bij hen.
Dus heb je een pistool die je misschien door controle krijgt en die misschien 1 keer kan schieten? Paar weken terug was er nog zo'n kerel in het nieuws die met vrij verkrijgbare onderdelen na de controle op een vliegveld bom in elkaar kon draaien.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:44 schreef Saind het volgende:
Een slagpin kun je wel ontwijken met een elektronische ontsteking, uiteraard wel metaal maar een batterij en wat draadjes vallen niet op. En als je een enkelschots pistool maakt, een beetje als een mortier, dan kun je met alleen een kruitlading rondkomen. En dan gewoon een knikker ofzo schieten.
quote:Op maandag 13 mei 2013 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tuinkabouterbevrijdingsfront
Doe je verhaal maar bij hen.
Malag is de radicale afsplitsing.quote:
quote:Het MALAG slaat soms de tuinkabouters met een hamer kapot zodat hun ziel hun lichaam kan verlaten.
Een beetje een revolutionair is wel bekend met deze beweging.quote:
Nee.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:53 schreef Geo4kant het volgende:
Volgens mij mag je ook als Nederlander gewoon alle onderdelen los kopen in Belgie bijv en ook mee over de grens nemen.. je mag het alleen niet in elkaar zetten. Maarja
Ik kende het fenomeen wel, niet de bewegingquote:Op maandag 13 mei 2013 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een beetje een revolutionair is wel bekend met deze beweging.
Gelukkig maar.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee.
Onderdelen zijn ook verlofplichtig, zelfs onderdelen van munitie zijn verlofplichtig.
Die crediet crisis komt niet door die achterlijke maar door die so called smart guys uit de politiek en financiele wereldquote:Op maandag 13 mei 2013 19:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Alhoewel.. Dat Amerikaanse idee van recht op zelfverdediging en dus recht op wapenbezit kan ik me ergens nog wel in vinden. Eigenlijk enige reden waarom ik 100% eens ben met huidige beleid is dat 80% van Nederland simpelweg te achterlijk is om die verantwoordelijkheid aan te kunnen. Het is net zo'n slecht idee als iedere mongool boven de 18 te laten stemmen maar i.p.v. een kredietcrisis gaan er dan doden vallen
Politiek wordt gekozen door het volk en is dus afspiegeling daarvan.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die crediet crisis komt niet door die achterlijke maar door die so called smart guys uit de politiek en financiele wereld
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:09 schreef Geo4kant het volgende:
Die crediet crisis komt niet door die achterlijke maar door die so called smart guys uit de politiek en financiele wereld
wat doet vermeer daar helemaal linksquote:Op maandag 13 mei 2013 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit feestje zal niet overtroffen worden.
Atoubaquote:Op maandag 13 mei 2013 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit feestje zal niet overtroffen worden.
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat hij altijd doet, ballen pakken.
Echt tof nieuws.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:26 schreef SjaakBauer het volgende:
Nog maar een jaartje wachten en dan eindelijk weer 24
Ik was niet zo'n fan van het verhaal aan het einde van S08. Wellicht kan het seizoen beter worden ingericht omdat het maar 12 afleveringen zijn.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt tof nieuws.Hoop wel dat het een beetje niveau heeft. Destijds was ik er niet zo rouwig om dat ze stopte eigenlijk.
huh, je kan toch niet terug in de tijd ensowquote:Op maandag 13 mei 2013 19:26 schreef SjaakBauer het volgende:
Nog maar een jaartje wachten en dan eindelijk weer 24
Ja, ik zag alleen dat iemand (jij? ) zei dat het bij een succes toch 24 afleveringen worden. Dan gaan ze er dus snel weer wat bij schrijven ofzo. Dat hoeft niet zo van mij. Laat het maar lekker 12 afleveringen zijn idd.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik was niet zo'n fan van het verhaal aan het einde van S08. Wellicht kan het seizoen beter worden ingericht omdat het maar 12 afleveringen zijn.
Dat verwachte ik eigenlijk wel ja. Maar series met seizoenen die zo lang lopen zijn er eigenlijk niet. Person of Interest en NCIS LA hebben ook rond de 22 afleveringen, alleen die lopen van september tot mei, terwijl 24 liep van januari - mei.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik zag alleen dat iemand (jij? ) zei dat het bij een succes toch 24 afleveringen worden. Dan gaan ze er dus snel weer wat bij schrijven ofzo. Dat hoeft niet zo van mij. Laat het maar lekker 12 afleveringen zijn idd.
Wat voor serie is 24 eigenlijk? Is het soort CSI (dus fuck yeah america gedoe)?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik zag alleen dat iemand (jij? ) zei dat het bij een succes toch 24 afleveringen worden. Dan gaan ze er dus snel weer wat bij schrijven ofzo. Dat hoeft niet zo van mij. Laat het maar lekker 12 afleveringen zijn idd.
een kerel die steeds in 24 uur een wereld redt. vrij ingetogen dusquote:Op maandag 13 mei 2013 19:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat voor serie is 24 eigenlijk? Is het soort CSI (dus fuck yeah america gedoe)?
Hm, als je het wil zien zal het best pro-amerika zijn ja, ik let daar nooit zo op. Is me bij CSI ook nooit echt opgevallen, maar ik vind 24 een hele toffe serie. Zou zeker seizoen 1 eens proberen als ik jou was.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Totaal niet te vergelijken met CSI.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk is dat wel een kwalijke zaak ja.quote:
En dan altijd in laatste seconden ontploffing van een bom voorkomen?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:33 schreef Adames het volgende:
[..]
een kerel die steeds in 24 uur een wereld redt. vrij ingetogen dus
Zijn alle seizoen alleenstaand of kan je beter met seizoen 1 beginnen?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, als je het wil zien zal het best pro-amerika zijn ja, ik let daar nooit zo op. Is me bij CSI ook nooit echt opgevallen, maar ik vind 24 een hele toffe serie. Zou zeker seizoen 1 eens proberen als ik jou was.
nogal.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk is dat wel een kwalijke zaak ja.
De schrijvers van 24 maakten wel altijd gebruik van verhaallijnen die nogal moeilijk lagen. Zoals het martelen van terroristen en hoe de overheid hier mee omgaat.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, als je het wil zien zal het best pro-amerika zijn ja, ik let daar nooit zo op. Is me bij CSI ook nooit echt opgevallen, maar ik vind 24 een hele toffe serie. Zou zeker seizoen 1 eens proberen als ik jou was.
Ze zijn in principe alleenstaand, maar gevolgen van het ene seizoen en vooral spoilers zijn er wel natuurlijk, dus ik zou zeker met seizoen 1 beginnen.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:36 schreef mrstylo het volgende:
Zijn alle seizoen alleenstaand of kan je beter met seizoen 1 beginnen?
Seizoen 1 beginnen, anders mis je flink wat opbouw. Seizoen 1 is wel aardig, maar flink verouderd (2001).quote:Op maandag 13 mei 2013 19:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En dan altijd in laatste seconden ontploffing van een bom voorkomen?
[..]
Zijn alle seizoen alleenstaand of kan je beter met seizoen 1 beginnen?
Ik ken het van naam wel, maar nooit interessant gevonden.quote:
Zal ff checken. Ik vind het altijd kut wanneer alles last second voorkomen wordt.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Totaal niet te vergelijken met CSI.
Gaat over een counter terrorist agent die werkt voor CTU. Elk seizoen duurt 24 afleveringen die in real time lopen over een dag.
Binnen deze dag (het seizoen) zijn er acute dreigingen. In seizoen 1 wordt een presidentskandidaat bedreigd bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |