Er zijn zoveel wapengekkies in de US, daar zit echt wel iemand bij die het weer op internet zet.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, die man heeft het inmiddels gedaan. Zal zo even het fragmentje van het journaal opzoeken
Eerlijk hèquote:Op maandag 13 mei 2013 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
Tering die bedenker van Arrested Development is een comedic geniushoe krijg je het verzonnen.
Degene die het doet krijgt dan weer een aangetekende brief van de Amerikaanse Overheid.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er zijn zoveel wapengekkies in de US, daar zit echt wel iemand bij die het weer op internet zet.
In dit geval wilde Amerika dat het werd verwijderd en de uploader was ook een Amerikaan.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Van wie?
Er is niet echt een centrale wetgever voor het internet hè, als de Amerikanen die shit verbieden kan ik als Nederlander alles uploaden wat ik maar wil
Oh leuk, dan voel ik me belangrijkquote:Op maandag 13 mei 2013 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Degene die het doet krijgt dan weer een aangetekende brief van de Amerikaanse Overheid.
gr gr
Ja boeien, als hij het eraf haalt dan pleur ik het toch op TPB en kunnen ze niks doen?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In dit geval wilde Amerika dat het werd verwijderd en de uploader was ook een Amerikaan.
Of een drone die op zijn hoofd neerstort.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Degene die het doet krijgt dan weer een aangetekende brief van de Amerikaanse Overheid.
gr gr
Tuurlijk, daarom denk ik ook dat zoiets nooit lukt.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja boeien, als hij het eraf haalt dan pleur ik het toch op TPB en kunnen ze niks doen?
Die hype gaat toch helemaal nergens over of wat? Voor 1/100e van de prijs kan iedereen die beetje moeite doet sowieso wapen kopen?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja boeien, als hij het eraf haalt dan pleur ik het toch op TPB en kunnen ze niks doen?
Daar gaat het niet om hè, het gaat om het feit dat zo'n wapen volstrekt ontraceerbaar is. Afgezien van de loopgroeven dan, want een loop print je niet zomaar evenquote:Op maandag 13 mei 2013 18:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die hype gaat toch helemaal nergens over of wat? Voor 1/100e van de prijs kan iedereen die beetje moeite doet sowieso wapen kopen?
Hoe is het minder traceerbaar dan bv als Nederlander zwart een wapen kopen in Brusselquote:Op maandag 13 mei 2013 18:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om hè, het gaat om het feit dat zo'n wapen volstrekt ontraceerbaar is. Afgezien van de loopgroeven dan, want een loop print je niet zomaar even
Het feit dat nergens überhaupt bekend is dat het wapen bestaat.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe is het minder traceerbaar dan bv als Nederlander zwart een wapen kopen in Brussel
Oh nou blijkt dus dat je wel een loop kunt printenquote:Op maandag 13 mei 2013 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
http://nos.nl/uitzendinge(...)-mei-2013-1800u.html
vanaf 11:42
Hij denkt ook dat het niet meer te stoppen is, wel leuke dingen die printers.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
http://nos.nl/uitzendinge(...)-mei-2013-1800u.html
vanaf 11:42
Hoiquote:
Illegale wapens zijn toch ook vrijwel altijd ontraceerbaar? Volgens mij laat je veel meer sporen achter als je zo'n ding uitprint dan een off-line bezoekje aan buitenwijken Brussel.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Het feit dat nergens überhaupt bekend is dat het wapen bestaat.
Dus niet zo'n probleem nu het nog individuen zijn, maar als straks iedereen zo'n printer heeft is er dus geen enkele manier om nog te weten hoeveel wapens er in omloop zijn.
Niet als iedereen een ontwerp heeft van zo'n pistool en het ook zelf kan uitprinten.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Illegale wapens zijn toch ook vrijwel altijd ontraceerbaar? Volgens mij laat je veel meer sporen achter als je zo'n ding uitprint dan een off-line bezoekje aan buitenwijken Brussel.
Je moet denken aan écht grote schaal.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Illegale wapens zijn toch ook vrijwel altijd ontraceerbaar? Volgens mij laat je veel meer sporen achter als je zo'n ding uitprint dan een off-line bezoekje aan buitenwijken Brussel.
Je hebt nog steeds kogels + slagpin nodig.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh nou blijkt dus dat je wel een loop kunt printen
Dat is wel problematisch
Kogels en slagpin kon je niet printen en ziet er niet naar uit dat dat de komende 10 jaar wel mogelijk is..quote:Op maandag 13 mei 2013 18:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niet als iedereen een ontwerp heeft van zo'n pistool en het ook zelf kan uitprinten.
Een slagpin kun je wel ontwijken met een elektronische ontsteking, uiteraard wel metaal maar een batterij en wat draadjes vallen niet op. En als je een enkelschots pistool maakt, een beetje als een mortier, dan kun je met alleen een kruitlading rondkomen. En dan gewoon een knikker ofzo schieten.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds kogels + slagpin nodig.
Daarom vind ik die nieuwsberichten op dit moment ook zo nietszeggend. "Journalist smokkelt 3D print pistool door kanaaltunnel!!!!!!!!" Ja, maar zonder metalen slagpin en zonder metalen kogels waarmee hij sowieso niet verder dan 1e controle was gekomen. Boeiend....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |