Meest verschrikkelijk voor de spelers of qua resultaten? Als 2e Royston Drenthe.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu net, welke ex-prof zou de meest verschrikkelijke trainer zijn?
Zelf denk ik dat Inzaghi die prijs wel zou kunnen winnen.
Vond je hem dan echt de beste dit jaar?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:37 schreef Typisch het volgende:
Bij NuSport, AD en VI is Pellé voetballer van het jaar. Bij de telegraaf staat hij niet eens in de top 3 (Bony Eriksen Djuricic).
Voor de spelers.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Meest verschrikkelijk voor de spelers of qua resultaten? Als 2e Royston Drenthe.
Als ik amateurvoetbal-baasje @ de knvb was zou ik kunstgras verplicht maken en tackle verboden. Natte droom van iedere voorhoede speler die het moet hebben van snelheid/techniek i.p.v. fysiek. Met huidige spelregels + naleving daarvan rest je echter geen andere optie dan ook zelf buiten de lijntjes te kleuren.quote:
Hij komt uit hetzelfde dorp als Happel dus ik hoop dat er ruimte voor is bij hem voor de deurquote:Op maandag 13 mei 2013 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Justin Bieber mag dit keer een Cruijff Court plaatsen waar hij wil. Talent v/h Jaar in de Eredivisie.
Of iedereen betere bescherming geven en alles toestaan, ook lachen.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik amateurvoetbal-baasje @ de knvb was zou ik kunstgras verplicht maken en tackle verboden. Natte droom van iedere voorhoede speler die het moet hebben van snelheid/techniek i.p.v. fysiek. Met huidige spelregels + naleving daarvan rest je echter geen andere optie dan ook zelf buiten de lijntjes te kleuren.
Hoe was je liftavontuur?
Terug ook gelift?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Of iedereen betere bescherming geven en alles toestaan, ook lachen.
En was leuk, dus dat scheelt.
Dat speelden wij wel eens toen ik nog 16 jarige blowaka in Zeeland wasquote:Op maandag 13 mei 2013 17:58 schreef Saind het volgende:
[..]
En niet gewonnen dus?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:58 schreef Saind het volgende:
[..]
En was leuk, dus dat scheelt.
Nope. Geen idee wie wel eigenlijk, is ook niet echt heel boeiend, je krijgt alleen plaatje op een wisselbekerquote:
Lift je alleen of met 2 of 3 of ... ? Doen er ook vrouwen mee? Das wel oneerlijk natuurlijk danquote:Op maandag 13 mei 2013 18:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Nope. Geen idee wie wel eigenlijk, is ook niet echt heel boeiend, je krijgt alleen plaatje op een wisselbeker
We liften met groepen van 2, of 2 mannen of 1 man en 1 vrouw, die hebben het wel makkelijker inderdaadquote:Op maandag 13 mei 2013 18:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lift je alleen of met 2 of 3 of ... ? Doen er ook vrouwen mee? Das wel oneerlijk natuurlijk dan
Zag je ook altijd bij dat liftprogramma op Net 5. Peking express oid. Teams met 2 mannen vielen altijd als eerste af.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:11 schreef Saind het volgende:
[..]
We liften met groepen van 2, of 2 mannen of 1 man en 1 vrouw, die hebben het wel makkelijker inderdaad
quote:Op maandag 13 mei 2013 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Blauwdrukken voor het printen van een wapen met de 3D-printer moeten van internet.
Einde bericht.
Toen we bij Hannover stonden te liften kwam er een Duitse snol ook liften. Vrouwke was lelijk, stond een peuk te roken en een beetje nonchalant d'r duim op te steken, binnen 5 minuten 3 auto's gestopt.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zag je ook altijd bij dat liftprogramma op Net 5. Peking express oid. Teams met 2 mannen vielen altijd als eerste af.
Mwah, die man heeft het inmiddels gedaan. Zal zo even het fragmentje van het journaal opzoekenquote:Op maandag 13 mei 2013 18:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ze hebben volgens mij geen schijn van kans dat dat lukt.
Van wie?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Blauwdrukken voor het printen van een wapen met de 3D-printer moeten van internet.
Einde bericht.
Bedankt,quote:Op maandag 13 mei 2013 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, die man heeft het inmiddels gedaan. Zal zo even het fragmentje van het journaal opzoeken
"Nieuws"berichten over het 3d print wapen moeten van internet en de verantwoordelijke "journalist" moet in de isoleer tot dat we de techniek beheersen om een echte journalist te 3d printen.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Einde bericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |