quote:Op maandag 13 mei 2013 18:48 schreef Saind het volgende:
Ik heb een tuinkabouter gestolen van de camping in Denemarken
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tuinkabouterbevrijdingsfrontquote:Op maandag 13 mei 2013 18:48 schreef Saind het volgende:
Ik heb een tuinkabouter gestolen van de camping in Denemarken
wat de fakquote:Op maandag 13 mei 2013 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tuinkabouterbevrijdingsfront
Doe je verhaal maar bij hen.
Dus heb je een pistool die je misschien door controle krijgt en die misschien 1 keer kan schieten? Paar weken terug was er nog zo'n kerel in het nieuws die met vrij verkrijgbare onderdelen na de controle op een vliegveld bom in elkaar kon draaien.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:44 schreef Saind het volgende:
Een slagpin kun je wel ontwijken met een elektronische ontsteking, uiteraard wel metaal maar een batterij en wat draadjes vallen niet op. En als je een enkelschots pistool maakt, een beetje als een mortier, dan kun je met alleen een kruitlading rondkomen. En dan gewoon een knikker ofzo schieten.
quote:Op maandag 13 mei 2013 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tuinkabouterbevrijdingsfront
Doe je verhaal maar bij hen.
Malag is de radicale afsplitsing.quote:
quote:Het MALAG slaat soms de tuinkabouters met een hamer kapot zodat hun ziel hun lichaam kan verlaten.
Een beetje een revolutionair is wel bekend met deze beweging.quote:
Nee.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:53 schreef Geo4kant het volgende:
Volgens mij mag je ook als Nederlander gewoon alle onderdelen los kopen in Belgie bijv en ook mee over de grens nemen.. je mag het alleen niet in elkaar zetten. Maarja
Ik kende het fenomeen wel, niet de bewegingquote:Op maandag 13 mei 2013 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een beetje een revolutionair is wel bekend met deze beweging.
Gelukkig maar.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee.
Onderdelen zijn ook verlofplichtig, zelfs onderdelen van munitie zijn verlofplichtig.
Die crediet crisis komt niet door die achterlijke maar door die so called smart guys uit de politiek en financiele wereldquote:Op maandag 13 mei 2013 19:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Alhoewel.. Dat Amerikaanse idee van recht op zelfverdediging en dus recht op wapenbezit kan ik me ergens nog wel in vinden. Eigenlijk enige reden waarom ik 100% eens ben met huidige beleid is dat 80% van Nederland simpelweg te achterlijk is om die verantwoordelijkheid aan te kunnen. Het is net zo'n slecht idee als iedere mongool boven de 18 te laten stemmen maar i.p.v. een kredietcrisis gaan er dan doden vallen
Politiek wordt gekozen door het volk en is dus afspiegeling daarvan.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die crediet crisis komt niet door die achterlijke maar door die so called smart guys uit de politiek en financiele wereld
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:09 schreef Geo4kant het volgende:
Die crediet crisis komt niet door die achterlijke maar door die so called smart guys uit de politiek en financiele wereld
wat doet vermeer daar helemaal linksquote:Op maandag 13 mei 2013 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit feestje zal niet overtroffen worden.
Atoubaquote:Op maandag 13 mei 2013 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit feestje zal niet overtroffen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |