Die ken ik nogquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Over het gebruik van kanker trouwens:
KLB / ATTENTIE MODS!
Ranzig ook vooral.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ritalin snuiven is wel echt een epische plafonddienst gelijk.
Whehehe, en hij is zo te zien niet bannedquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Over het gebruik van kanker trouwens:
KLB / ATTENTIE MODS!
Dat is de sleutel tot succes.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Whehehe, en hij is zo te zien niet banned
Dus dat, is niet eens zolang geleden. Ik denk dat HMF op basis hiervan ook weer een mailtje gaat wagen...quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Whehehe, en hij is zo te zien niet banned
Vind ik wel meevallen. Niet lekker maar dat is vrijwel alles door je neus niet. Behalve sos.quote:
Gezond man.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb een tijdlang tijdens een zomerbaan dat ik om 6 uur werd opgehaald wekkertje om half 4 gezet, 2 ritalins, gelijk weer in slaap vallen en bij echte wekker stond je dan direct naast je bed![]()
Misschien moet je HMF in de volgende meet uit zijn lijden verlossen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus dat, is niet eens zolang geleden. Ik denk dat HMF op basis hiervan ook weer een mailtje gaat wagen...
Misschien moet jij de volgende meet zelf maar eens komen kijken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien moet je HMF in de volgende meet uit zijn lijden verlossen.
wanneer is diequote:Op dinsdag 3 september 2013 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien moet jij de volgende meet zelf maar eens komen kijken.
Ik mag niet van Ron komen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien moet jij de volgende meet zelf maar eens komen kijken.
Bron?quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stuk gezonder dan 80% van Nederland die de werkdag eindigt met 1 (of meer) glazen wijn.
1 glas (rode) wijn is toch ook gezond?quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stuk gezonder dan 80% van Nederland die de werkdag eindigt met 1 (of meer) glazen wijn.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien moet je HMF in de volgende meet uit zijn lijden verlossen.
Jij klaagde over afzeggingen. Ik bood mij aan in geval van nood, en jij stelde dat ik dan maar een ander team moest zoeken. Dit terwijl ik er eigenlijk geeneens behoefte aan had.quote:
Je lult jezelf er niet meer uit LR.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij klaagde over afzeggingen. Ik bood mij aan in geval van nood, en jij stelde dat ik dan maar een ander team moest zoeken. Dit terwijl ik er eigenlijk geeneens behoefte aan had.
Het doet nog steeds pijn hoe jij omging met mijn vriendelijke gebaar.
Nee. Gewoon nee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:15 schreef Caland het volgende:
Sinds ik zo nu en dan kenkervroeg eruit moet snap ik wel dat mensen om 5 uur al aan het avondeten zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |