Je moet het alleen doen als je weet dat je lang genoeg door kan gaan ja. Niet zo geschikt voor een avondje kroeg tot 2 uur en dat iedereen daarna naar huis gaatquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Been there, done that. Maar vond ritalin nooit zo chill omdat het standaard plafonddienst was.
Ik heb gewoon bijna alles wel een (paar) keer uitgeprobeerd. Nergens echt in blijven hangen gelukkig. Op alcohol na.quote:
Mentaal wakker worden dan na slechte nachtenquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent altijd wakker. Ik geloof dit verhaal niet.
Toen sliep ik nog 3 uur niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn kat maakte me vanmorgen om 5 uur wakker.
Wat leuk.
Jouw sosgebruik is ook nog experimenteel?quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb gewoon bijna alles wel een (paar) keer uitgeprobeerd. Nergens echt in blijven hangen gelukkig. Op alcohol na.
Om 8 uur was ik alweer op mijn schooltje. En dan lekker ergeren aan saaie leraren met hun gezwam de hele tijd.quote:
Ik heb een tijdlang tijdens een zomerbaan dat ik om 6 uur werd opgehaald wekkertje om half 4 gezet, 2 ritalins, gelijk weer in slaap vallen en bij echte wekker stond je dan direct naast je bedquote:
Best hoge scores. Ik heb lagere films in de bios gezien, helaasquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt een kanjer film.
Na LSD stelt rest toch niet meer zoveel voor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb gewoon bijna alles wel een (paar) keer uitgeprobeerd. Nergens echt in blijven hangen gelukkig. Op alcohol na.
Neuh. Maar een keertje in de maand mag je hopelijk nog recreatief noemenquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jouw sosgebruik is ook nog experimenteel?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb een tijdlang tijdens een zomerbaan dat ik om 6 uur werd opgehaald wekkertje om half 4 gezet, 2 ritalins, gelijk weer in slaap vallen en bij echte wekker stond je dan direct naast je bed![]()
sos met mate is niks mis mee joh. Gezonder dan alcohol waarschijnlijk en nog minder verslavend ook.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jouw sosgebruik is ook nog experimenteel?
Over het gebruik van kanker trouwens:quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KLB / Er groeien plantjes uit mijn wc wasbak.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |