Nee. Ik zeg 'lekker gezond' als reactie op het feit dat jij 2 ritalins neemt om wakker te worden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen punt, jij komt met 2 benen in dat 2 ritalins ongezond zouden zijn.
Ereader zonder backlight.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik lees dan niet zo bizar veel. Maar vind het soms wel relaxed om voor het slapen met een klein lampje wat te lezen. Val ik soms makkelijk van in slaap. Dat effect is met zo'n scherm ook wel weg denk ik.
Neh het leest wel echt net als papier, die schermen zijn best topquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik lees dan niet zo bizar veel. Maar vind het soms wel relaxed om voor het slapen met een klein lampje wat te lezen. Val ik soms makkelijk van in slaap. Dat effect is met zo'n scherm ook wel weg denk ik.
Ten eerste: nam.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg 'lekker gezond' als reactie op het feit dat jij 2 ritalins neemt om wakker te worden.
Dan is Knut z'n punt met alcohol best een goeie.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
M.b.t. de gezondheid van personen en dieren.
Een geneesmiddel dat al een jaar of 40 aan een groot deel van de bevolking wordt voorgeschreven vind jij dus een grotere bedreiging voor de volksgezondheid dan alcohol.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
M.b.t. de gezondheid van personen en dieren.
Maar jij rookt alles dat je ziet dus achquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een geneesmiddel dat al een jaar of 40 aan een groot deel van de bevolking wordt voorgeschreven vind jij dus een grotere bedreiging voor de volksgezondheid dan alcohol.
Ok.
benzos worden ook meer dan miljoen mensen in nederland uitgeschreven maar is ook slechtquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een geneesmiddel dat al een jaar of 40 aan een groot deel van de bevolking wordt voorgeschreven vind jij dus een grotere bedreiging voor de volksgezondheid dan alcohol.
Ok.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
benzos worden ook meer dan miljoen mensen in nederland uitgeschreven maar is ook slecht
Ja chemo is ook slecht voor je maar in sommige gevallen wegen de nadelen niet op tegen de voordelenquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
benzos worden ook meer dan miljoen mensen in nederland uitgeschreven maar is ook slecht
Ik rook weinig man.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar jij rookt alles dat je ziet dus ach
Begint met een o eindigt op mquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik rook weinig man.
Niks eigenlijk nog als ik erover nadenk. Moet toch presteren op de Amerongse Berg he.
Waarheid. Maar dat heb ik ook al wel gehad nu, al zou ik niets afslaan als ik het aangeboden krijg in de triangle.quote:
Niet meer of minder dan jouw respons daarop.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ten eerste: nam.
Ten tweede: jouw reactie is nergens op gebaseerd.
Dosering.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok.
Zelfs sommige kinderen krijgen al 2 ritalin voorgeschrevenquote:
Dat zegt ook niet alles natuurlijk. Die South park aflevering is nog altijd geldig. Kinderen zijn of hoogbegaafd, of hebben ADHD.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zelfs sommige kinderen krijgen al 2 ritalin voorgeschrevenPer keer, dus een stuk of 6-8 per dag
Die beestjes zie ik de laatste tijd ook veelquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zegt ook niet alles natuurlijk. Die South park aflevering is nog altijd geldig. Kinderen zijn of hoogbegaafd, of hebben ADHD.
Liegenaar:quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat het de waarheid is. Ron zal dan ook nu publiekelijk zijn excuses aanbieden.
Absoluut niet. Jij stelde juist dat ik maar naar Happel moest DM'enquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Liegenaar:
ff goede link zoeken...
Ik liet zelfs Happel buiten de selectie ten faveure van jouw laffe aars.
Ja kom nou. Je kind presteert toch niet minder door een gebrekkige intelligentie. Daar moet wel wat achter zitten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Die beestjes zie ik de laatste tijd ook veel
Ik zeg ook niet dat ritalin hetzelfde is als een glaasje jus op de vroege morgen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zegt ook niet alles natuurlijk. Die South park aflevering is nog altijd geldig. Kinderen zijn of hoogbegaafd, of hebben ADHD.
Nee ik bedoel die roze christina aguilera kevers, die zie ik ook geloof ikquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Absoluut niet. Jij stelde juist dat ik maar naar Happel moest DM'en
[..]
Ja kom nou. Je kind presteert toch niet minder door een gebrekkige intelligentie. Daar moet wel wat achter zitten.
VBL / [VBL Slowchat] #2028 3equote:Op dinsdag 3 september 2013 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Absoluut niet. Jij stelde juist dat ik maar naar Happel moest DM'en
[..]
Ja kom nou. Je kind presteert toch niet minder door een gebrekkige intelligentie. Daar moet wel wat achter zitten.
je bent zelf een gouden combinatiequote:Op dinsdag 3 september 2013 17:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Anyway, het gaat natuurlijk om dat Ritalin + Alcohol + Sos een gouden combinatie is
Waarheid.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je bent zelf een gouden combinatie
Beetje skunk om de scherpe randjes eraf te halen, half zegeltje voor de kleurtjes en gaanquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Anyway, het gaat natuurlijk om dat Ritalin + Alcohol + Sos een gouden combinatie is
Is echt een mooi veld. Maar ik gok dat de hekken aan de zijkant maar een meter of 5 hoog zijn. Die lui gaan heel wat ballen kwijt raken.quote:
Hoeveel velden hebben ze eigenlijk? Mijn teammaten zouden zaterdagavond nog langs gaan om te eten en te dansen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is echt een mooi veld. Maar ik gok dat de hekken aan de zijkant maar een meter of 5 hoog zijn. Die lui gaan heel wat ballen kwijt raken.
2 velden op het dak van de ikea en waar ook wedstrijden gespeeld gaan worden. Misschien hebben ze nog andere velden, ze zaten eerst op een ander complex in een compleet andere wijk, maar dat weet ik nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoeveel velden hebben ze eigenlijk? Mijn teammaten zouden zaterdagavond nog langs gaan om te eten en te dansen.
Als je een keer mee wil spelen roep maar he. Op woensdag redelijk niveau. Op donderdag zomeravondvoetbal.quote:
Ik DM wel ff. Maar voor mij zou de donderdag van toepassing zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je een keer mee wil spelen roep maar he. Op woensdag redelijk niveau. Op donderdag zomeravondvoetbal.
De aap komt uit de mouw.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ritalin hetzelfde is als een glaasje jus op de vroege morgen.
Beker is toch 1 wedstrijd knockout?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:10 schreef Caland het volgende:
Knut. Weet jij wat in de beker van toepassing is. Onderling resultaat of doelsaldo?
doelsaldo.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:10 schreef Caland het volgende:
Knut. Weet jij wat in de beker van toepassing is. Onderling resultaat of doelsaldo?
Je begint met een poule van 4. Daarna knockoutquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Beker is toch 1 wedstrijd knockout?
Aah ok, heb ik nooit gehad. Altijd meteen knockout.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je begint met een poule van 4. Daarna knockout
Wij verloren vorig jaar onze laatste poulewedstrijd met 3-2 maar de tegenstander schreef 0-6 op het wedstrijdformulier omdat ze geen zin hadden in extra wedstrijdenquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, heb ik nooit gehad. Altijd meteen knockout.
Wij hebben ook wel eens wedstrijden verkocht, maar dan vooral op toernooitjes.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wij verloren vorig jaar onze laatste poulewedstrijd met 3-2 maar de tegenstander schreef 0-6 op het wedstrijdformulier omdat ze geen zin hadden in extra wedstrijden
Ik 4-0, eerste 2 gescoord. Maar liet me weer eens veel te veel gaan. In een oefenwedstrijd. Ik ben de negatieve stinho die de beker vasthoud.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:14 schreef Caland het volgende:
Ah. Dat komt wel goed. 8-0 gewonnen zaterdag
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik 4-0, eerste 2 gescoord. Maar liet me weer eens veel te veel gaan. In een oefenwedstrijd. Ik ben de negatieve stinho die de beker vasthoud.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
KO gegaan zaterdag voor een paar seconden. Dat was ook weer even geleden.
Waar is je ijsbeertje?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Bal tegen je hoofd of vechten?
Bal tegen mijn hoofd. Wou een voorzet eruit halen dus spring er voor. Bal stuiterde ook nog eens op dus die gast kon hem heerlijk hard voorgeven. Vol op m'n slaap.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Bal tegen je hoofd of vechten?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik wil niet dat mensen Tanja vergeten.
quote:
Hersenschuddingquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Bal tegen mijn hoofd. Wou een voorzet eruit halen dus spring er voor. Bal stuiterde ook nog eens op dus die gast kon hem heerlijk hard voorgeven. Vol op m'n slaap.
Gelukkig 5 minuten voor tijd. Liep daarna een beetje half duizelig over dat veld te sjokken.
Ja lichtjes. Hele avond wel een beetje koppijn maar na een biertje of 15 merkte ik er weinig meer van.quote:
Wellicht zoek ik later het nog uit. Mijn eerste searchhit bracht mij overigens wel langsquote:
Waarom doe je zo moeilijk tegen mij terwijl ik jou altijd bijsta?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat RonDanja met rust. Er is niet elke week een Groene Haas toernooi en ook hij moet zijn werk/familie stress ergens in kwijt. Als dat inhoudt dat hij maandelijks de bossen bij Berlijn intrekt met een cape om de nek. Wie ben jij om dat dan te veroordelen?
Ik had ooit een potje dat de keeper uitschoot, bal kwam precies op me af, met de perfecte boog, ik wist gelijk dat ik een heerlijke aanloop kon nemen en die bal perfect kon raken. Vol. Echt vol. 2 meter later vloog ie precies recht in het gezicht van een tegenstanderquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Bal tegen mijn hoofd. Wou een voorzet eruit halen dus spring er voor. Bal stuiterde ook nog eens op dus die gast kon hem heerlijk hard voorgeven. Vol op m'n slaap.
Gelukkig 5 minuten voor tijd. Liep daarna een beetje half duizelig over dat veld te sjokken.
Jij doet moeilijk. Als je nou gewoon bukt is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht zoek ik later het nog uit. Mijn eerste searchhit bracht mij overigens wel langs
[..]
Waarom doe je zo moeilijk tegen mij terwijl ik jou altijd bijsta?
Wie?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik wil niet dat mensen Tanja vergeten.
baasquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:23 schreef Tyron het volgende:
hallo allemaal
tyron hier
rest vd week vrij
hiep hiep
hiep hiep
HOER HOER HOER
AaaaaaaaaAaaaaaA
Ik ben ooit eens tegen een lantaarnpaal aangelopen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik had ooit een potje dat de keeper uitschoot, bal kwam precies op me af, met de perfecte boog, ik wist gelijk dat ik een heerlijke aanloop kon nemen en die bal perfect kon raken. Vol. Echt vol. 2 meter later vloog ie precies recht in het gezicht van een tegenstander![]()
Die lag ook wel minuut of 10 neer.
Een juf hebben die daar boos om wordtquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:25 schreef Caland het volgende:
Riepen jullie op de basisschool dan ook altijd hoer b, hoer c etc en dat de juf dan boos werd.
Hihi
Ik ga persoonlijk altijd voor hoer b.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:23 schreef Tyron het volgende:
hallo allemaal
tyron hier
rest vd week vrij
hiep hiep
hiep hiep
HOER HOER HOER
AaaaaaaaaAaaaaaA
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:25 schreef Caland het volgende:
Riepen jullie op de basisschool dan ook altijd hoer b, hoer c etc en dat de juf dan boos werd.
Hihi
gvdquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga persoonlijk altijd voor hoer b.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij doet moeilijk. Als je nou gewoon bukt is er niks aan de hand.
Ha!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, dan mag je je aanmelden voor Happel's team.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik had ooit een potje dat de keeper uitschoot, bal kwam precies op me af, met de perfecte boog, ik wist gelijk dat ik een heerlijke aanloop kon nemen en die bal perfect kon raken. Vol. Echt vol. 2 meter later vloog ie precies recht in het gezicht van een tegenstander![]()
Die lag ook wel minuut of 10 neer.
het was een garpquote:
NEEEquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tyron, je doet me denken aan Eriksen. Verander je UI
XD XDquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:26 schreef Tyron het volgende:
mattie van mij is dit weekend alleen thuis
dus ik app hem;
'jij bent homo alone toch'
XD XD XD XD
Uh, oké.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
EMNEN E ENEN ENE ENE NEJEMRL:KTJ Gdfsg