Voornamelijk omdat het de waarheid is. Ron zal dan ook nu publiekelijk zijn excuses aanbieden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je lult jezelf er niet meer uit LR.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:15 schreef Caland het volgende:
Sinds ik zo nu en dan kenkervroeg eruit moet snap ik wel dat mensen om 9 uur al aan het bier zitten
en plein publicquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat het de waarheid is. Ron zal dan ook nu publiekelijk zijn excuses aanbieden.
Die heb ik niet nee. Maar voor m'n gevoel is een dosis Ritalin die een groot deel van de bevolking al jaren krijgt voorgeschreven zeker niet minder gezond dan een dosis alcohol per dag.quote:
Ah, goede onderbouwing.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die heb ik niet nee. Maar voor m'n gevoel is een dosis Ritalin die een groot deel van de bevolking al jaren krijgt voorgeschreven zeker niet minder gezond dan een dosis alcohol per dag.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Gewoon een kipfiletje denk ik.
1 glas wijn na het werken of elke dag 2 ritalin om wakker te worden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar jouw onderbouwing voor het tegenovergestelde.
Ja? Het ene klinkt veel heftiger inderdaad en dat is ook precies de reden dat 80% van Nederland verslaafd is aan alcohol.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
1 glas wijn na het werken of elke dag 2 ritalin om wakker te worden.
Zal best, maar om nu uit de losse pols zo'n conclusie te trekken vind ik wat te ver gaan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja? Het ene klinkt veel heftiger inderdaad en dat is ook precies de reden dat 80% van Nederland verslaafd is aan alcohol.
Jij begint al met 2 ritalin weg te zetten als ongezondquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal best, maar om nu uit de losse pols zo'n conclusie te trekken vind ik wat te ver gaan.
huhquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:29 schreef Caland het volgende:
Even iets heel anders. Kan je een beetje simpel boeken gratis naar beneden laden voor een ereadert?
Jaquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:29 schreef Caland het volgende:
Even iets heel anders. Kan je een beetje simpel boeken gratis naar beneden laden voor een ereadert?
Ja hoor. Nieuwsgroepen hebben aparte categorie voor eboeken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:29 schreef Caland het volgende:
Nieuwsgroepen en torrents lijkt mequote:Op dinsdag 3 september 2013 17:29 schreef Caland het volgende:
Alleen nieuwsgroepen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja hoor. Nieuwsgroepen hebben aparte categorie voor eboeken.
Ah. Relaxed.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb voor vaders laatst 4000 nederlandse ebooks in 1 torrent gedownload
Zou het misschien een reden hebben dat het gebruik voor normale mensen om wakker te worden niet publiekelijk aangemoedigd wordt?quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij begint al met 2 ritalin weg te zetten als ongezond
Van nostalgie kun je niet vreten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik lees veel en zo'n ereader zou op vakantie wel relaxed zijn maar ik begin er toch niet aan. Een boek hoor je na afloop in de kast te zetten.
Alsof aanmoedigingen om na je werk 2 wijntjes weg te kappen nog wel van deze tijd zijnquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou het misschien een reden hebben dat het gebruik voor normale mensen om wakker te worden niet publiekelijk aangemoedigd wordt?
Aftrekken wordt ook niet publiekelijk aangemoedigd, is puur een kwestie van sociale acceptatie en het taboequote:Op dinsdag 3 september 2013 17:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou het misschien een reden hebben dat het gebruik voor normale mensen om wakker te worden niet publiekelijk aangemoedigd wordt?
Dikzakquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
Saind, pikkebaas.Long time no see.
Precies waarom ik er ook niet aan wil. Maar ga dat ding wel een keer lenen om te kijken of het wat isquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik lees veel en zo'n ereader zou op vakantie wel relaxed zijn maar ik begin er toch niet aan. Een boek hoor je na afloop in de kast te zetten.
Ik snap je punt niet zo.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alsof aanmoedigingen om na je werk 2 wijntjes weg te kappen nog wel van deze tijd zijn
Heb m'n vader zo'n ding kado gedaan, leest hartstikke prima maar het ruikt niet naar papier en het staat niet in de kastquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies waarom ik er ook niet aan wil. Maar ga dat ding wel een keer lenen om te kijken of het wat is
quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Aftrekken wordt ook niet publiekelijk aangemoedigd, is puur een kwestie van sociale acceptatie en het taboe
Rustig mi mang. Met jou dan?quote:
Colleges weer begonnen, wordt weer lekker drukquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Rustig mi mang. Met jou dan?
In dit soort gevallen wel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat of iets wel of niet aangemoedigd wordt niks zegt
Ik lees dan niet zo bizar veel. Maar vind het soms wel relaxed om voor het slapen met een klein lampje wat te lezen. Val ik soms makkelijk van in slaap. Dat effect is met zo'n scherm ook wel weg denk ik.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb m'n vader zo'n ding kado gedaan, leest hartstikke prima maar het ruikt niet naar papier en het staat niet in de kast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |