Voornamelijk omdat het de waarheid is. Ron zal dan ook nu publiekelijk zijn excuses aanbieden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je lult jezelf er niet meer uit LR.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:15 schreef Caland het volgende:
Sinds ik zo nu en dan kenkervroeg eruit moet snap ik wel dat mensen om 9 uur al aan het bier zitten
en plein publicquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat het de waarheid is. Ron zal dan ook nu publiekelijk zijn excuses aanbieden.
Die heb ik niet nee. Maar voor m'n gevoel is een dosis Ritalin die een groot deel van de bevolking al jaren krijgt voorgeschreven zeker niet minder gezond dan een dosis alcohol per dag.quote:
Ah, goede onderbouwing.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die heb ik niet nee. Maar voor m'n gevoel is een dosis Ritalin die een groot deel van de bevolking al jaren krijgt voorgeschreven zeker niet minder gezond dan een dosis alcohol per dag.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Gewoon een kipfiletje denk ik.
1 glas wijn na het werken of elke dag 2 ritalin om wakker te worden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar jouw onderbouwing voor het tegenovergestelde.
Ja? Het ene klinkt veel heftiger inderdaad en dat is ook precies de reden dat 80% van Nederland verslaafd is aan alcohol.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
1 glas wijn na het werken of elke dag 2 ritalin om wakker te worden.
Zal best, maar om nu uit de losse pols zo'n conclusie te trekken vind ik wat te ver gaan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja? Het ene klinkt veel heftiger inderdaad en dat is ook precies de reden dat 80% van Nederland verslaafd is aan alcohol.
Jij begint al met 2 ritalin weg te zetten als ongezondquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal best, maar om nu uit de losse pols zo'n conclusie te trekken vind ik wat te ver gaan.
huhquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:29 schreef Caland het volgende:
Even iets heel anders. Kan je een beetje simpel boeken gratis naar beneden laden voor een ereadert?
Jaquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:29 schreef Caland het volgende:
Even iets heel anders. Kan je een beetje simpel boeken gratis naar beneden laden voor een ereadert?
Ja hoor. Nieuwsgroepen hebben aparte categorie voor eboeken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:29 schreef Caland het volgende:
Nieuwsgroepen en torrents lijkt mequote:Op dinsdag 3 september 2013 17:29 schreef Caland het volgende:
Alleen nieuwsgroepen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja hoor. Nieuwsgroepen hebben aparte categorie voor eboeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |