Deze moet je kopen:quote:Op maandag 2 september 2013 19:23 schreef Typisch het volgende:
ik ben mijn hardloopschoenen kwijt
einde bericht
quote:Op maandag 2 september 2013 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deze moet je kopen:
[ afbeelding ]
Wat voor zolen zitten eronder?quote:Op maandag 2 september 2013 19:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja. Lach maar.maar dat voelt echt heerlijk
Hoiquote:
Ik mag daar niet op lopen met mijn hoge voetboog.quote:Op maandag 2 september 2013 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deze moet je kopen:
[ afbeelding ]
Heb jij ook holvoeten?quote:Op maandag 2 september 2013 19:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik mag daar niet op lopen met mijn hoge voetboog.Anders had ik ze wel gekocht, al was het alleen maar om Caland in z'n beeld van mij te bevestigen.
Ik hoop dat als ik weer mag sporten dat ik na een flinke tijd hier wel mee kan hardlopen zonder last van mijn schenen te krijgen.quote:Op maandag 2 september 2013 19:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik mag daar niet op lopen met mijn hoge voetboog.Anders had ik ze wel gekocht, al was het alleen maar om Caland in z'n beeld van mij te bevestigen.
Ik hoop wel oprecht voor je dat je ze alleen aandoet in de tuin ofzo. Wanneer je geen visite hebt.quote:Op maandag 2 september 2013 19:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja. Lach maar.maar dat voelt echt heerlijk
Zonde brah..quote:Op maandag 2 september 2013 19:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
heb ze gemist op Lowlands, omdat ik al m'n vrienden kwijt was.
Feyenoord 010 Will Never Surrender!!!quote:
Ik zie ze er hier in het krachthonk nog wel eens mee rondlopen. Ik moet dan altijd een beetje gniffelen.quote:Op maandag 2 september 2013 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop wel oprecht voor je dat je ze alleen aandoet in de tuin ofzo. Wanneer je geen visite hebt.
Heb ze nog niet zo lang en mag nou niet sporten.. maar ben sowieso van plan ze naar de gym aan te doen maar net zo goed naar buiten en naar het werk zelfs.quote:Op maandag 2 september 2013 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop wel oprecht voor je dat je ze alleen aandoet in de tuin ofzo. Wanneer je geen visite hebt.
Ik heb het ook niet ernstig maar wel maar ik wijk wel wat af. En ik heb maat 46/47quote:Op maandag 2 september 2013 19:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Enigszins wel ja. Ik denk dat ik maat 47,5 oid heb als ik platvoeten had gehad.
Kill it with firequote:Op maandag 2 september 2013 19:36 schreef onlogisch het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ren-Sliedrecht.dhtml
Wat is deze?
gvdquote:Op maandag 2 september 2013 19:36 schreef onlogisch het volgende:
Wat is deze?
Gewoon niet volgen zoals ik doe. Geen last van gedoe.quote:Op maandag 2 september 2013 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zal blij zijn als die transferperiode voorbij is, wat een gedoe zeg.
Of je gaat wat anders doen, nog beter.quote:Op maandag 2 september 2013 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zal blij zijn als die transferperiode voorbij is, wat een gedoe zeg.
Ik moet hetquote:Op maandag 2 september 2013 19:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon niet volgen zoals ik doe. Geen last van gedoe.
Sterkte manquote:Op maandag 2 september 2013 19:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb ze nog niet zo lang en mag nou niet sporten.. maar ben sowieso van plan ze naar de gym aan te doen maar net zo goed naar buiten en naar het werk zelfs.
Doe ik toch al. Ik FOK!.quote:Op maandag 2 september 2013 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of je gaat wat anders doen, nog beter.
Ah, jij bent er gelukkig niet zo een die philips producten zou weigeren omdat dat met PSV te maken heeftquote:Op maandag 2 september 2013 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb vandaag een broodrooster gekocht. Morgenochtend heerlijk toast met marmelade.
De broodrooster in kwestie:
[ afbeelding ]
Ik zou het weigeren omdat het van PSV komt.quote:Op maandag 2 september 2013 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb vandaag een broodrooster gekocht. Morgenochtend heerlijk toast met marmelade.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 september 2013 19:36 schreef onlogisch het volgende:
Wat is deze?
Al jarenlang niet meer gebruikt dat ding.quote:Op maandag 2 september 2013 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben blij voor je.quote:Op maandag 2 september 2013 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij zijn piemel erin douwt voor de extra feeling.quote:Op maandag 2 september 2013 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Veel plezier met je broodrooster, wat je ook van plan ermee bent.
Het was de kleinste die er was en ook de metalen look stond me prima. Verder juich ik het beleid van Philips toe om geen marktconforme sponsorbedragen aan PSV te geven.quote:Op maandag 2 september 2013 19:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah, jij bent er gelukkig niet zo een die philips producten zou weigeren omdat dat met PSV te maken heeft
*maaktenquote:Op maandag 2 september 2013 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij en JR-style maakte een soortgelijke grap.
Jij en JR-style zijn even grappig.
Je vergeet iets bij mijn naam.quote:Op maandag 2 september 2013 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je Nederlands is vandaag van een nog matiger niveau dan normaal. Wil je erover praten?quote:Op maandag 2 september 2013 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:
Om er nou steeds bij te zetten dat je een mongool bent wordt me een beetje te veel van het goede. Mensen hebben zoiets vrij snel door.quote:Op maandag 2 september 2013 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je vergeet iets bij mijn naam.
Graag.quote:Op maandag 2 september 2013 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Je Nederlands is vandaag van een nog matiger niveau dan normaal. Wil je erover praten?
3fm lekker alternatief ja toch...quote:
Je moet wel haten hèquote:Op maandag 2 september 2013 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om er nou steeds bij te zetten dat je een mongool bent wordt me een beetje te veel van het goede. Mensen hebben zoiets vrij snel door.
3FM is juist enorm mainstream geworden. Luister liever naar Studio Brussel wat dat betreft.quote:Op maandag 2 september 2013 19:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
3fm lekker alternatief ja toch...
Heeft verder niks met deze video te maken maar ik wilde mijn mening over 3fm even geven
Dat krijg je er nou van hè.quote:Op maandag 2 september 2013 19:54 schreef GGMM het volgende:
Op SBS6 is 'Ik ook van jou' bezig.
Pure aids.
Lekker bekkenstoten.quote:Op maandag 2 september 2013 19:56 schreef RensAjacied het volgende:
Heerlijk in bed liggen en dit soort muziek draaien. #YOLO
Die blik ken ik niet.quote:Op maandag 2 september 2013 20:19 schreef TwenteFC het volgende:
Die blik wanneer je iemand 20 euro vraagt voor een computerprobleem dat je in 5 minuten hebt opgelost.
Aha die blik ken ik ook niet.quote:Op maandag 2 september 2013 20:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Legendarisch is het, die "Ik bel je voortaan niet meer" blik.
Hoe kan je zoiets als hardloopschoenen kwijt raken?quote:Op maandag 2 september 2013 19:23 schreef Typisch het volgende:
ik ben mijn hardloopschoenen kwijt
einde bericht
Ik ben ze ook een half jaar kwijt geweest, het is dus mogelijkquote:Op maandag 2 september 2013 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kan je zoiets als hardloopschoenen kwijt raken?
?quote:Op maandag 2 september 2013 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
GGMM je liet me wel schrikken hoor
Maar toch denk ik dat je stiekem kijkt
quote:Op maandag 2 september 2013 21:03 schreef DonRaja het volgende:
Breaking: Na zes spelers huurt Vitesse nu ook 10.000 supporters van Chelsea om het stadion te vullen.
Hij zegt van niet, maar reageert wel in het GTST topicquote:
twitter:Kakhiel twitterde op maandag 02-09-2013 om 21:04:17ik ga denk ik het aantal uren dat de tv van mn buurvrouw te hard staat omrekenen in kilo's stront en heel hard in haar gezicht smijten reageer retweet
Uh, oké.quote:Op maandag 2 september 2013 21:31 schreef Typisch het volgende:
twitter:Kakhiel twitterde op maandag 02-09-2013 om 21:04:17ik ga denk ik het aantal uren dat de tv van mn buurvrouw te hard staat omrekenen in kilo's stront en heel hard in haar gezicht smijten reageer retweet
hij zet praatwolkjes bij random foto's en mensen vinden dat grappigquote:Op maandag 2 september 2013 21:40 schreef Typisch het volgende:
Waarom heeft die gozer zoveel volgers?
Sommige plaatjes op zijn facebook zijn best grappig.quote:Op maandag 2 september 2013 21:40 schreef Typisch het volgende:
Waarom heeft die gozer zoveel volgers?
Nee dat niet. Maar gaan wel dubbele cijfers worden tegen Barcelona.quote:Op maandag 2 september 2013 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die nu denken dat ajax kansloos is voor de titel
Absoluut niet, maar dat ligt aan de concurrentie. Het zijn meer de dooddoeners waar je mee wordt doodgegooid om zich er vervolgens absoluut niet aan te houden.quote:Op maandag 2 september 2013 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die nu denken dat ajax kansloos is voor de titel
echt deze eredivisie kan iedereen gewoon kampioen worden als ze een goed seizoen hebbenquote:Op maandag 2 september 2013 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Absoluut niet, maar dat ligt aan de concurrentie. Het zijn meer de dooddoeners waarmee je mee wordt doodgegooid om zich er vervolgens absoluut niet aan te houden.
Vanavond vond Gijp opeens dat hij veel te weinig scoorde.quote:Op maandag 2 september 2013 23:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ozil naar Arsenal, leuk voor ArsenalDom van Real.
2 goals per jaar.quote:Op maandag 2 september 2013 23:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vanavond vond Gijp opeens dat hij veel te weinig scoorde.
De afgelopen jaren vond hij hem steeds een van de beste spelers ter wereld.quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 23:38 schreef Typisch het volgende:
Volgens mij was Özil bij zo'n 40-45 goals betrokken bij Real per jaar.
Ja dus
[ afbeelding ]
De kas bewaakt en geen cent uitgegeven.quote:
godverdommequote:Op maandag 2 september 2013 23:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De kas bewaakt en geen cent uitgegeven.
Alberg naar Adeau. Wel een aardige transfer imo.quote:Op maandag 2 september 2013 23:45 schreef AFCNiels het volgende:
Weinig groot transfernieuws meer in Nederland vanavond.
Dat is wel een mooie versterking.quote:Op maandag 2 september 2013 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Alberg naar Adeau. Wel een aardige transfer imo.
wtf ik moest drie keer kijken wat je bedoelde.quote:Op maandag 2 september 2013 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Alberg naar Adeau. Wel een aardige transfer imo.
Staat me iets van bij.quote:Op maandag 2 september 2013 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is de oom van Ebecilio toch?
hij lijkt er wel opquote:Op maandag 2 september 2013 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wist ik helemaal niet, Bruma is ook nog familiequote:Op maandag 2 september 2013 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ik ben vanaf nu fan van alberg.quote:Op maandag 2 september 2013 23:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat wist ik helemaal niet, Bruma is ook nog familie
[ afbeelding ]
zou een prima versterking zijn trowensquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:09 schreef AFCNiels het volgende:
Het zal mij benieuwen of Feyenoord Bakkal nog krijgt.
Op zich wel vrolijk, maar wel erg eentonig. Dan luister ik dan wel 100x liever naar een Ensiferum wat er wel enigszins op lijkt.quote:
Ik gun het Jans niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:11 schreef Smoofie het volgende:
Maarja.
Gefeliciteerd met het kampioenschap, PEC Zwolle.
Die titel is wel binnen nu, ik durf de wedstrijd niet eens meer te kijken, Ajax wordt helemaal afgedroogd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:11 schreef Smoofie het volgende:
Maarja.
Gefeliciteerd met het kampioenschap, PEC Zwolle.
Het Ajax-publiek zal de Zwolle spelers naderhand applaus geven. Het grote Ajax van de jaren 90 is eindelijk opnieuw neergedaald, in Zwolle welteverstaan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die titel is wel binnen nu, ik durf de wedstrijd niet eens meer te kijken, Ajax wordt helemaal afgedroogd.
Zonder gekheid Ajax wint niet makkelijk van PEC.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het Ajax-publiek zal de Zwolle spelers naderhand applaus geven. Het grote Ajax van de jaren 90 is eindelijk opnieuw neergedaald, in Zwolle welteverstaan.
Geloof ik niet in. Of het voortkomt uit hoop of gewoon weg pure naiviteit zal later wel blijkenquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zonder gekheid Ajax wint niet makkelijk van PEC.
We gaan denk ik nipt winnen. PEC speelt op dit moment gewoon het beste van de Eredivisie.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geloof ik niet in. Of het voortkomt uit hoop of gewoon weg pure naiviteit zal later wel blijken
Ajax gaat makkelijk van ze winnen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zonder gekheid Ajax wint niet makkelijk van PEC.
Enkel Feyenoord was een verrassing, maar zij hebben enkel ploegen getroffen welke ernstig uit vorm waren. Ook Heracles stond toen nog zonder spits.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We gaan denk ik nipt winnen. PEC speelt op dit moment gewoon het beste van de Eredivisie.
Ik denk het ook niet, als je dat niet vrij makkelijk wint is het wel erg treurig gesteld.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geloof ik niet in. Of het voortkomt uit hoop of gewoon weg pure naiviteit zal later wel blijken
Het zou toch aanvoelen als een vernedering, misschien moet ik dan maar PEC supporter worden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel Feyenoord was een verrassing, maar zij hebben enkel ploegen getroffen welke ernstig uit vorm waren. Ook Heracles stond toen nog zonder spits.
[ afbeelding ]
Niet te opportunistisch worden
Bazig dom. Man United gaat in ieder geval geen kampioen worden dit jaarquote:
Ik houd het bij Ado.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het zou toch aanvoelen als een vernedering, misschien moet ik dan maar PEC supporter worden.
Dat dacht ik vorig seizoen ook aan het begin van de competitie.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Bazig dom. Man United gaat in ieder geval geen kampioen worden dit jaar
Ja ik zit op school in Zwolle hé daar is het nu feest hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel Feyenoord was een verrassing, maar zij hebben enkel ploegen getroffen welke ernstig uit vorm waren. Ook Heracles stond toen nog zonder spits.
[ afbeelding ]
Niet te opportunistisch worden
Dit seizoen is het opnieuw een jaar treuriger dat Giggs moet worden ingebracht voor creativiteit.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat dacht ik vorig seizoen ook aan het begin van de competitie.
Die gozer speelt al van 1990 in het eerste elftalquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit seizoen is het opnieuw een jaar treuriger dat Giggs moet worden ingebracht voor creativiteit.
Engeland is ook geen pijl op te trekken, nu is opeens Liverpool weer koploper.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit seizoen is het opnieuw een jaar treuriger dat Giggs moet worden ingebracht voor creativiteit.
Kagawa/Rooneyquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bazig dom. Man United gaat in ieder geval geen kampioen worden dit jaar
Het middenveld is helemaal niks, beter naarquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kagawa/Rooney
Carrick-Fellaini
Best een leuk middenveld anders.
Dat zeker, en geweldig dat hij nog altijd fit genoeg is om een uur lang vol te gaan. Maar je moet ook eerlijk kunnen stellen dat hij het echte niveau niet meer heeft.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die gozer speelt al van 1990 in het eerste elftal. Knap dat je op je 40e nog op dat niveau op regelmatige basis je wedstrijden mag maken. Maar het is inderdaad ook enigszins armoedig.
Maar sluit Man U niet uit ze hebben altijd RVP nog.
Rooney vind ik wel vaak onderschat.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zeker, en geweldig dat hij nog altijd fit genoeg is om een uur lang vol te gaan. Maar je moet ook eerlijk kunnen stellen dat hij het echte niveau niet meer heeft.
En Van Persie heeft ook nog altijd toevoer nodig. Rooney kan dan nog zwerven over het veld indien vertrouwen.
Ja, en dan met 20 punten meer kampioen worden in Engeland.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het middenveld is helemaal niks, beter naarluisteren
Chelsea gaat dik kampioen worden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, en dan met 20 punten meer kampioen worden in Engeland.
Hoop het niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Chelsea gaat dik kampioen worden.
Liverpool is het Zwolle van Engeland...quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Engeland is ook geen pijl op te trekken, nu is opeens Liverpool weer koploper.
Alleen had Liverpool wat zwaardere tegenstanders.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Liverpool is het Zwolle van Engeland...
Doe eens normaal Ron.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alleen met klein beetje meer historie en misschien iets wat meer fans.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je snapt juist niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alleen met klein beetje meer historie en misschien iets wat meer fans.
Ik snap wat je bedoeld hoor Don
Was dat PSV feest echt zo'n zooitje zoals Gijp zei? Ik heb het verder niet gezien.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alleen had Liverpool wat zwaardere tegenstanders.
Over presentator had hij gelijk, maar show (muziek, PSV 100jaar app licht show en vuurwerk) eromheen vond ik best gaaf.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was dat PSV feest echt zo'n zooitje zoals Gijp zei? Ik heb het verder niet gezien.
Ik snap wel wat hij bedoeld. Liverpool doet het nu even leuk net als Zwolle maar aan het einde is het gewoon weer zoals altijd.quote:
Zoals altijd ja?quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik snap wel wat hij bedoeld. Liverpool doet het nu even leuk net als Zwolle maar aan het einde is het gewoon weer zoals altijd.
Ik zag in een flits Guus Meeuwis en ben direct afgehaakt...quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was dat PSV feest echt zo'n zooitje zoals Gijp zei? Ik heb het verder niet gezien.
Die naam zei me wel wat, verder ken ik die presentator eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Over presentator had hij gelijk, maar show (muziek, PSV 100jaar app licht show en vuurwerk) eromheen vond ik best gaaf.
Frank Lammers speelt wel wat rollen in Nederlandse speelfilms.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die naam zei me wel wat, verder ken ik die presentator eigenlijk niet.
quote:
Ik ook niet echt. Maar ik kan hem niet uitstaan wanneer hij op tv is.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zag in een flits Guus Meeuwis en ben direct afgehaakt...
Hij brengt PSV jaalijks paar ton op, dus ja.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:37 schreef RensAjacied het volgende:
Maar is Guus Meeuwis een held daar in Eindhoven?
Ik begreep dat het om Frank Lammers draaide? Walgelijke man, met een net zo'n walgelijke stem.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kloptquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ookDat was toen iemand zei dat het op omroep Brabant was.
Ja die was het, ik kijk zijn programma's eigenlijk nooit.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begreep dat het om Frank Lammers draaide? Walgelijke man, met een net zo'n walgelijke stem.
Ozil was no Eriksen at the same age.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.tottenhamhotsp(...)stian-eriksen-9.html
Oh jeetje, het is nu een Ozil <> Eriksen weg ingeslagen.
Ik mis Chrisje.
Ik tracht ze te vermijden, maar hij weet altijd weer paar reclames in te sprekenquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja die was het, ik kijk zijn programma's eigenlijk nooit.
Dat leek mij ook veel handiger, een handjevol bekende ex spelers moet wel te vinden zijn en je bent gelijk van het risico af dat je niet wint.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt
Maar serieus he: 100-jarig bestaan van PSV:
- speel gala wedstrijd met oud psv-ers
- laat Tina Turner live simply the best zingen
- zuip en feest de rest van de avond met een paar dj's
- geef Guus Meeuwis een SV
En je hebt een wereldfeest.
Zou dat van de KNVB mogen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt
Maar serieus he: 100-jarig bestaan van PSV:
- speel gala wedstrijd met oud psv-ers
- laat Tina Turner live simply the best zingen
- zuip en feest de rest van de avond met een paar dj's
- geef Guus Meeuwis een SV
En je hebt een wereldfeest.
Je mag volgens mij onofficiële wedstrijden spelen zoveel je wil.quote:
Ook tijdens een normale speelronde?quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je mag volgens mij onofficiële wedstrijden spelen zoveel je wil.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ook tijdens een normale speelronde?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tuurlijk. Gewoon de wedstrijd tegen Cambuur op zondag of maandag.
Echt een zware autist. Zelfs JR, Stijn en Rens zijn niet zo zwaar autistisch.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:46 schreef AFCNiels het volgende:
Gijp ging er niet heen omdat hij zogenaamd wedstrijden moest kijken, slechte smoes weer.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:47 schreef mrstylo het volgende:
Ik ga.
Trusten allen.
[..]
Echt een zware autist. Zelfs JR, Stijn en Rens zijn niet zo zwaar autistisch.
René is wel echt een aardige gozer als je met hem aan de praat bent.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:47 schreef mrstylo het volgende:
Ik ga.
Trusten allen.
[..]
Whahaha waarom hoor ik bij dat rijtje van JR en Stijn?quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:47 schreef mrstylo het volgende:
Ik ga.
Trusten allen.
[..]
quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
De TOp Gear seizoensfinaleNoord-Korea zou trots zijn op deze propaganda voor het eigen land.
Wel mooi gedaan jaquote:
Kan kanker niet wat langer blijven liggen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 01:02 schreef RensAjacied het volgende:
Kanker over paar uurtjes alweer op
Weer het zoveelste gezeik over de erfgrens, maar toch weer een topshow! Ja ja.quote:In Anna Paulowna worden twee buurmannen verteerd door haatgevoelens. John Mossel heeft volgens zijn buurman zonder overleg een schutting ver over de erfafscheiding geplaatst. Na negen jaar pikt Bastiaan Fransen dit niet meer. Hij eist zijn stuk grond terug.
Op zich is dit nog niet het grootste probleem. Meneer Franssen vindt de vernederingen van zijn buurman naar hem toe het ergst. Vooral de opmerking “je bent maar een postbode-tje” treft hem diep in het hart. Volgens Mossel is dit nooit gezegd. Het zijn juist de verschrikkelijke scheldpartijen van meneer Fransen die de situatie ondragelijk maken.
Alleen al door z'n achternaam het kijken waard.quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond in de Rijdende Rechter
[..]
Weer het zoveelste gezeik over de erfgrens, maar toch weer een topshow! Ja ja.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alleen al door z'n achternaam het kijken waard.
Burgerquote:Op dinsdag 3 september 2013 08:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Even een bakkie en dan de afwas maar eens gaan doen.
Ah dat vind ik zo'n heerlijk programmaatje. Dan groeit er bij een iemand een tak zijn tuin in en dan wordt zo'n persoon verteert door haatgevoelens weet je niet. En de hele buurt die er een mening over heeft en een bepaalde kant kiest in het conflict. Heerlijke TV man. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond in de Rijdende Rechter
[..]
Weer het zoveelste gezeik over de erfgrens, maar toch weer een topshow! Ja ja.
Ik dacht dat ik naar een begrafenis keekquote:Op dinsdag 3 september 2013 08:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een swag die pieter vink
quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik naar een begrafenis keek
quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik naar een begrafenis keek
Lekker laten gaan denk ik dan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ah dat vind ik zo'n heerlijk programmaatje. Dan groeit er bij een iemand een tak zijn tuin in en dan wordt zo'n persoon verteert door haatgevoelens weet je niet. En de hele buurt die er een mening over heeft en een bepaalde kant kiest in het conflict. Heerlijke TV man. Niks mis mee.
Ik heb er wel een keer een flits van gezien, onbegrijpelijk dat Wouter Bos hier naar kijktquote:Op dinsdag 3 september 2013 10:36 schreef Buitendam het volgende:
Iemand dat programma gezien over die pawnshop? Schijnt na cherso en de gouden kooi een nieuw dieptepunt te zijn in de tv-geschiedenis.
Nee joh. Gewoon de zoveelste Discovery/National Geographic serie. Extreem nep dus, maar niet per se slechter dan de vele concurrenten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:36 schreef Buitendam het volgende:
Iemand dat programma gezien over die pawnshop? Schijnt na cherso en de gouden kooi een nieuw dieptepunt te zijn in de tv-geschiedenis.
Hoe hij het fragment ook analyseerdequote:Op dinsdag 3 september 2013 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb er wel een keer een flits van gezien, onbegrijpelijk dat Wouter Bos hier naar kijkt
Je kon zien dat hij er wat aan gehad heeft toen hij 3 keer teveel betaalde voor ABNAMRO aan notabene Belgenquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh. Gewoon de zoveelste Discovery/National Geographic serie. Extreem nep dus, maar niet per se slechter dan de vele concurrenten.
[..]
Hoe hij het fragment ook analyseerde
quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kon zien dat hij er wat aan gehad heeft toen hij 3 keer teveel betaalde voor ABNAMRO aan notabene Belgen
Hoiquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee joh. Gewoon de zoveelste Discovery/National Geographic serie. Extreem nep dus, maar niet per se slechter dan de vele concurrenten.
Daar had ik inderdaad wel meer van verwacht maar eerlijk gezegd van Bos ookquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ach, het was weer eens wat anders. Al was Wilfried de Jong wel extreem slecht in dat gesprek zeg... Dit moet zich maar weer met sport gaan bezig houden.
niet alleen de laatste tijdquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
De laatste tijd als ik kijk vind ik de programma's eigenlijk steeds nepper worden op die zenders. Maar dat kan ook aan mij liggen.
Vroeger stak je er nog wat van op. Nu is het alleen maar van die reality shit. Maar dat komt ook omdat ze nu aparte zenders hebben voor de serieuzere zaken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
De laatste tijd als ik kijk vind ik de programma's eigenlijk steeds nepper worden op die zenders. Maar dat kan ook aan mij liggen.
Het enige dat ik nog wel eens kijk af en toe is wat programma's met auto's af en wat met vissen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vroeger stak je er nog wat van op. Nu is het alleen maar van die reality shit. Maar dat komt ook omdat ze nu aparte zenders hebben voor de serieuzere zaken.
Ik vind Wheeler Dealers altijd vermakelijk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Leukste wat nu op Discovery of dat soort zenders komt vind ik van die vliegtuigrampen.
Dat is een van de soort programma's die ik na 10 keer wel gezien heb eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Leukste wat nu op Discovery of dat soort zenders komt vind ik van die vliegtuigrampen.
Die bedoelde ik net ook, dat vind ik ook wel een leuk programma.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind Wheeler Dealers altijd vermakelijk.
met nieuws over America Movil? Spannond.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
KPN komt tussen 8 en 1.
Zit verdomme nog steeds te wachten.
Speel dan Alladin op de snes. Mietje.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:56 schreef Elan het volgende:
Hoi
Lion King op Mega Drive is rete moeilijk.
Einde bericht.
Iedereen heeft natuurlijk een andere smaak. Ik ben ook niet kwaad, maar wel teleurgesteld.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Jurassic Park was KONING op de SNES
Tuurlijk ouwe reus, Aladinnetje op de SNES, niks mis mee toch? Maar Jurassic Park heeft mij gevormd als mens.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Iedereen heeft natuurlijk een andere smaak. Ik ben ook niet kwaad, maar wel teleurgesteld.
Aladin nooit leuk gevonden man. Lion King level 2 is echt absurd moeilijk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Speel dan Alladin op de snes. Mietje.
SNES en Sega zijn qua gameplay toch identiek?quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Jurassic Park was KONING op de SNES
Volgens mij wel ja op wat details na, zoals bloed in Mortal Kombat.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:18 schreef Elan het volgende:
[..]
SNES en Sega zijn qua gameplay toch identiek?
Mortal Kombatquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja op wat details na, zoals bloed in Mortal Kombat.
Oh jottem. Laat de Ajax geruchten voor het 20ste jaar oprij maar komen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:27 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Bouhlarouz en Sporting uit elkaar. Is transfervrij.
Zwaar overgewaardeerde verdediger.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh jottem. Laat de Ajax geruchten voor het 20ste jaar oprij maar komen.
Boularouz
Laat die jongen lekker gaan, hij beslist zelf wel wanneer het genoeg isquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens de NOS laat Federer zijn fans en zichzelf in de steek door te verliezenWat is dit nou weer, alsof hij expres verloor.
Wacht maar tot er een scooter langs komt rijden of je telefoon gaatquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand digitale teevee van KPN. De kwaliteit lijkt een heel stuk minder dan Ziggo bij snelle beelden. Hoort dat?
Ben je nu serieus?quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Wacht maar tot er een scooter langs komt rijden of je telefoon gaat
Jij vond jouw schooldag nutteloos. Kun je nagaan hoe nutteloos deze mededeling voor ons wel niet is...quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nutteloze schooldag weer. Lekker ergeren.
Link?quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bale kan niet eens even de bal tijdens het hooghouden stil leggen op z'n voetDat kan ik zelfs nog. Ik ben dus 110 miljoen waard.
Al die mensen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nutteloze schooldag weer. Lekker ergeren.
Ga maar eens met een stuk of 5 gasten voetbal kijken met dat aids KPN. Moet iedereen zijn tel uitzetten of dat ding op een of andere manier buiten hangen.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:04 schreef Insomnia_ het volgende:
De bale
Beste jeugdopleidind die er is
25% clausule verkopen voor 2 milli
southampton verkocht paar jaar geleden de 25% doorverkoop clausule van bale voor 2miljoen terug aan tottenhamquote:
Dan heb je zeker digitenne?quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga maar eens met een stuk of 5 gasten voetbal kijken met dat aids KPN. Moet iedereen zijn tel uitzetten of dat ding op een of andere manier buiten hangen.
Voor een keepert ofzo tochquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
southampton verkocht paar jaar geleden de 25% doorverkoop clausule van bale voor 2miljoen terug aan tottenham
Ben je nu nog steeds aan 't janken over die clausule?quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:04 schreef Insomnia_ het volgende:
De bale
Beste jeugdopleidind die er is
25% clausule verkopen voor 2 milli
au...quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
southampton verkocht paar jaar geleden de 25% doorverkoop clausule van bale voor 2miljoen terug aan tottenham
Ik heb zelf gewoon UPC. Vrienden van mij hebben dat ja. Digitenne is weer anders dan KPN?quote:
ik ben een week in rouwquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je nu nog steeds aan 't janken over die clausule?
Nee, maar digitenne was bij m'n ouders niet HD. Vang je ook op met zo'n kastje aan je raam ipv dat het via de kabel komt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb zelf gewoon UPC. Vrienden van mij hebben dat ja. Digitenne is weer anders dan KPN?
quote:Op maandag 2 september 2013 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie ze er hier in het krachthonk nog wel eens mee rondlopen. Ik moet dan altijd een beetje gniffelen.
quote:Hennepplantage boven basisschool De Plantage
In Houten is dinsdag een hennepplantage ontdekt in een woning boven basisschool De Plantage.
Dat bevestigt de Politie Midden-Nederland aan NU.nl.
In één van de flatwoningen boven de school werden door schilders hennepplanten gezien, waarna ze besloten om de politie te bellen.
De politie trof in zowel de woonkamer als de slaapkamer een onbekend aantal hennepplanten aan. Er is niemand aangehouden.
"De vondst heeft verder niets met de school te maken", aldus een politiewoordvoerster. "We zijn blij dat de schilders de politie hebben gebeld, want er hadden gevaarlijke situaties kunnen ontstaan."
Niks mis mee, dat heb je weleensquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Doorsnee avondje stappen voor Caland.
Deze gaat tenminste niet liggen. Kunnen die joden nog een voorbeeld aan nemen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Doorsnee avondje stappen voor Caland.
Zitten is beterquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze gaat tenminste niet liggen. Kunnen die joden nog een voorbeeld aan nemen.
Joden komen ook niet in contact met dit soort arbeiders gereedschap.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze gaat tenminste niet liggen. Kunnen die joden nog een voorbeeld aan nemen.
Jeruzalem is dus toch van de moslims.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Joden komen ook niet in contact met dit soort arbeiders gereedschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |