Weer het zoveelste gezeik over de erfgrens, maar toch weer een topshow! Ja ja.quote:In Anna Paulowna worden twee buurmannen verteerd door haatgevoelens. John Mossel heeft volgens zijn buurman zonder overleg een schutting ver over de erfafscheiding geplaatst. Na negen jaar pikt Bastiaan Fransen dit niet meer. Hij eist zijn stuk grond terug.
Op zich is dit nog niet het grootste probleem. Meneer Franssen vindt de vernederingen van zijn buurman naar hem toe het ergst. Vooral de opmerking “je bent maar een postbode-tje” treft hem diep in het hart. Volgens Mossel is dit nooit gezegd. Het zijn juist de verschrikkelijke scheldpartijen van meneer Fransen die de situatie ondragelijk maken.
Alleen al door z'n achternaam het kijken waard.quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond in de Rijdende Rechter
[..]
Weer het zoveelste gezeik over de erfgrens, maar toch weer een topshow! Ja ja.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alleen al door z'n achternaam het kijken waard.
Burgerquote:Op dinsdag 3 september 2013 08:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Even een bakkie en dan de afwas maar eens gaan doen.
Ah dat vind ik zo'n heerlijk programmaatje. Dan groeit er bij een iemand een tak zijn tuin in en dan wordt zo'n persoon verteert door haatgevoelens weet je niet. En de hele buurt die er een mening over heeft en een bepaalde kant kiest in het conflict. Heerlijke TV man. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond in de Rijdende Rechter
[..]
Weer het zoveelste gezeik over de erfgrens, maar toch weer een topshow! Ja ja.
Ik dacht dat ik naar een begrafenis keekquote:Op dinsdag 3 september 2013 08:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een swag die pieter vink
quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik naar een begrafenis keek
quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik naar een begrafenis keek
Lekker laten gaan denk ik dan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ah dat vind ik zo'n heerlijk programmaatje. Dan groeit er bij een iemand een tak zijn tuin in en dan wordt zo'n persoon verteert door haatgevoelens weet je niet. En de hele buurt die er een mening over heeft en een bepaalde kant kiest in het conflict. Heerlijke TV man. Niks mis mee.
Ik heb er wel een keer een flits van gezien, onbegrijpelijk dat Wouter Bos hier naar kijktquote:Op dinsdag 3 september 2013 10:36 schreef Buitendam het volgende:
Iemand dat programma gezien over die pawnshop? Schijnt na cherso en de gouden kooi een nieuw dieptepunt te zijn in de tv-geschiedenis.
Nee joh. Gewoon de zoveelste Discovery/National Geographic serie. Extreem nep dus, maar niet per se slechter dan de vele concurrenten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:36 schreef Buitendam het volgende:
Iemand dat programma gezien over die pawnshop? Schijnt na cherso en de gouden kooi een nieuw dieptepunt te zijn in de tv-geschiedenis.
Hoe hij het fragment ook analyseerdequote:Op dinsdag 3 september 2013 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb er wel een keer een flits van gezien, onbegrijpelijk dat Wouter Bos hier naar kijkt
Je kon zien dat hij er wat aan gehad heeft toen hij 3 keer teveel betaalde voor ABNAMRO aan notabene Belgenquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh. Gewoon de zoveelste Discovery/National Geographic serie. Extreem nep dus, maar niet per se slechter dan de vele concurrenten.
[..]
Hoe hij het fragment ook analyseerde
quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kon zien dat hij er wat aan gehad heeft toen hij 3 keer teveel betaalde voor ABNAMRO aan notabene Belgen
Hoiquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee joh. Gewoon de zoveelste Discovery/National Geographic serie. Extreem nep dus, maar niet per se slechter dan de vele concurrenten.
Daar had ik inderdaad wel meer van verwacht maar eerlijk gezegd van Bos ookquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ach, het was weer eens wat anders. Al was Wilfried de Jong wel extreem slecht in dat gesprek zeg... Dit moet zich maar weer met sport gaan bezig houden.
niet alleen de laatste tijdquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
De laatste tijd als ik kijk vind ik de programma's eigenlijk steeds nepper worden op die zenders. Maar dat kan ook aan mij liggen.
Vroeger stak je er nog wat van op. Nu is het alleen maar van die reality shit. Maar dat komt ook omdat ze nu aparte zenders hebben voor de serieuzere zaken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
De laatste tijd als ik kijk vind ik de programma's eigenlijk steeds nepper worden op die zenders. Maar dat kan ook aan mij liggen.
Het enige dat ik nog wel eens kijk af en toe is wat programma's met auto's af en wat met vissen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vroeger stak je er nog wat van op. Nu is het alleen maar van die reality shit. Maar dat komt ook omdat ze nu aparte zenders hebben voor de serieuzere zaken.
Ik vind Wheeler Dealers altijd vermakelijk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Leukste wat nu op Discovery of dat soort zenders komt vind ik van die vliegtuigrampen.
Dat is een van de soort programma's die ik na 10 keer wel gezien heb eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Leukste wat nu op Discovery of dat soort zenders komt vind ik van die vliegtuigrampen.
Die bedoelde ik net ook, dat vind ik ook wel een leuk programma.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind Wheeler Dealers altijd vermakelijk.
met nieuws over America Movil? Spannond.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
KPN komt tussen 8 en 1.
Zit verdomme nog steeds te wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |