Heb ze nog niet zo lang en mag nou niet sporten.. maar ben sowieso van plan ze naar de gym aan te doen maar net zo goed naar buiten en naar het werk zelfs.quote:Op maandag 2 september 2013 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop wel oprecht voor je dat je ze alleen aandoet in de tuin ofzo. Wanneer je geen visite hebt.
Ik heb het ook niet ernstig maar wel maar ik wijk wel wat af. En ik heb maat 46/47quote:Op maandag 2 september 2013 19:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Enigszins wel ja. Ik denk dat ik maat 47,5 oid heb als ik platvoeten had gehad.
Kill it with firequote:Op maandag 2 september 2013 19:36 schreef onlogisch het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ren-Sliedrecht.dhtml
Wat is deze?
gvdquote:Op maandag 2 september 2013 19:36 schreef onlogisch het volgende:
Wat is deze?
Gewoon niet volgen zoals ik doe. Geen last van gedoe.quote:Op maandag 2 september 2013 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zal blij zijn als die transferperiode voorbij is, wat een gedoe zeg.
Of je gaat wat anders doen, nog beter.quote:Op maandag 2 september 2013 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zal blij zijn als die transferperiode voorbij is, wat een gedoe zeg.
Ik moet hetquote:Op maandag 2 september 2013 19:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon niet volgen zoals ik doe. Geen last van gedoe.
Sterkte manquote:Op maandag 2 september 2013 19:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb ze nog niet zo lang en mag nou niet sporten.. maar ben sowieso van plan ze naar de gym aan te doen maar net zo goed naar buiten en naar het werk zelfs.
Doe ik toch al. Ik FOK!.quote:Op maandag 2 september 2013 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of je gaat wat anders doen, nog beter.
Ah, jij bent er gelukkig niet zo een die philips producten zou weigeren omdat dat met PSV te maken heeftquote:Op maandag 2 september 2013 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb vandaag een broodrooster gekocht. Morgenochtend heerlijk toast met marmelade.
De broodrooster in kwestie:
[ afbeelding ]
Ik zou het weigeren omdat het van PSV komt.quote:Op maandag 2 september 2013 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb vandaag een broodrooster gekocht. Morgenochtend heerlijk toast met marmelade.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 september 2013 19:36 schreef onlogisch het volgende:
Wat is deze?
Al jarenlang niet meer gebruikt dat ding.quote:Op maandag 2 september 2013 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben blij voor je.quote:Op maandag 2 september 2013 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij zijn piemel erin douwt voor de extra feeling.quote:Op maandag 2 september 2013 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Veel plezier met je broodrooster, wat je ook van plan ermee bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |