Deze moet je kopen:quote:Op maandag 2 september 2013 19:23 schreef Typisch het volgende:
ik ben mijn hardloopschoenen kwijt
einde bericht
quote:Op maandag 2 september 2013 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deze moet je kopen:
[ afbeelding ]
Wat voor zolen zitten eronder?quote:Op maandag 2 september 2013 19:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja. Lach maar.maar dat voelt echt heerlijk
Hoiquote:
Ik mag daar niet op lopen met mijn hoge voetboog.quote:Op maandag 2 september 2013 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deze moet je kopen:
[ afbeelding ]
Heb jij ook holvoeten?quote:Op maandag 2 september 2013 19:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik mag daar niet op lopen met mijn hoge voetboog.Anders had ik ze wel gekocht, al was het alleen maar om Caland in z'n beeld van mij te bevestigen.
Ik hoop dat als ik weer mag sporten dat ik na een flinke tijd hier wel mee kan hardlopen zonder last van mijn schenen te krijgen.quote:Op maandag 2 september 2013 19:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik mag daar niet op lopen met mijn hoge voetboog.Anders had ik ze wel gekocht, al was het alleen maar om Caland in z'n beeld van mij te bevestigen.
Ik hoop wel oprecht voor je dat je ze alleen aandoet in de tuin ofzo. Wanneer je geen visite hebt.quote:Op maandag 2 september 2013 19:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja. Lach maar.maar dat voelt echt heerlijk
Zonde brah..quote:Op maandag 2 september 2013 19:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
heb ze gemist op Lowlands, omdat ik al m'n vrienden kwijt was.
Feyenoord 010 Will Never Surrender!!!quote:
Ik zie ze er hier in het krachthonk nog wel eens mee rondlopen. Ik moet dan altijd een beetje gniffelen.quote:Op maandag 2 september 2013 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop wel oprecht voor je dat je ze alleen aandoet in de tuin ofzo. Wanneer je geen visite hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |