Deze moet je kopen:quote:Op maandag 2 september 2013 19:23 schreef Typisch het volgende:
ik ben mijn hardloopschoenen kwijt
einde bericht
quote:Op maandag 2 september 2013 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deze moet je kopen:
[ afbeelding ]
Wat voor zolen zitten eronder?quote:Op maandag 2 september 2013 19:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja. Lach maar.maar dat voelt echt heerlijk
Hoiquote:
Ik mag daar niet op lopen met mijn hoge voetboog.quote:Op maandag 2 september 2013 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deze moet je kopen:
[ afbeelding ]
Heb jij ook holvoeten?quote:Op maandag 2 september 2013 19:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik mag daar niet op lopen met mijn hoge voetboog.Anders had ik ze wel gekocht, al was het alleen maar om Caland in z'n beeld van mij te bevestigen.
Ik hoop dat als ik weer mag sporten dat ik na een flinke tijd hier wel mee kan hardlopen zonder last van mijn schenen te krijgen.quote:Op maandag 2 september 2013 19:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik mag daar niet op lopen met mijn hoge voetboog.Anders had ik ze wel gekocht, al was het alleen maar om Caland in z'n beeld van mij te bevestigen.
Ik hoop wel oprecht voor je dat je ze alleen aandoet in de tuin ofzo. Wanneer je geen visite hebt.quote:Op maandag 2 september 2013 19:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja. Lach maar.maar dat voelt echt heerlijk
Zonde brah..quote:Op maandag 2 september 2013 19:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
heb ze gemist op Lowlands, omdat ik al m'n vrienden kwijt was.
Feyenoord 010 Will Never Surrender!!!quote:
Ik zie ze er hier in het krachthonk nog wel eens mee rondlopen. Ik moet dan altijd een beetje gniffelen.quote:Op maandag 2 september 2013 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop wel oprecht voor je dat je ze alleen aandoet in de tuin ofzo. Wanneer je geen visite hebt.
Heb ze nog niet zo lang en mag nou niet sporten.. maar ben sowieso van plan ze naar de gym aan te doen maar net zo goed naar buiten en naar het werk zelfs.quote:Op maandag 2 september 2013 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop wel oprecht voor je dat je ze alleen aandoet in de tuin ofzo. Wanneer je geen visite hebt.
Ik heb het ook niet ernstig maar wel maar ik wijk wel wat af. En ik heb maat 46/47quote:Op maandag 2 september 2013 19:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Enigszins wel ja. Ik denk dat ik maat 47,5 oid heb als ik platvoeten had gehad.
Kill it with firequote:Op maandag 2 september 2013 19:36 schreef onlogisch het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ren-Sliedrecht.dhtml
Wat is deze?
gvdquote:Op maandag 2 september 2013 19:36 schreef onlogisch het volgende:
Wat is deze?
Gewoon niet volgen zoals ik doe. Geen last van gedoe.quote:Op maandag 2 september 2013 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zal blij zijn als die transferperiode voorbij is, wat een gedoe zeg.
Of je gaat wat anders doen, nog beter.quote:Op maandag 2 september 2013 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zal blij zijn als die transferperiode voorbij is, wat een gedoe zeg.
Ik moet hetquote:Op maandag 2 september 2013 19:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon niet volgen zoals ik doe. Geen last van gedoe.
Sterkte manquote:Op maandag 2 september 2013 19:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb ze nog niet zo lang en mag nou niet sporten.. maar ben sowieso van plan ze naar de gym aan te doen maar net zo goed naar buiten en naar het werk zelfs.
Doe ik toch al. Ik FOK!.quote:Op maandag 2 september 2013 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of je gaat wat anders doen, nog beter.
Ah, jij bent er gelukkig niet zo een die philips producten zou weigeren omdat dat met PSV te maken heeftquote:Op maandag 2 september 2013 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb vandaag een broodrooster gekocht. Morgenochtend heerlijk toast met marmelade.
De broodrooster in kwestie:
[ afbeelding ]
Ik zou het weigeren omdat het van PSV komt.quote:Op maandag 2 september 2013 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb vandaag een broodrooster gekocht. Morgenochtend heerlijk toast met marmelade.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 september 2013 19:36 schreef onlogisch het volgende:
Wat is deze?
Al jarenlang niet meer gebruikt dat ding.quote:Op maandag 2 september 2013 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben blij voor je.quote:Op maandag 2 september 2013 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij zijn piemel erin douwt voor de extra feeling.quote:Op maandag 2 september 2013 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Veel plezier met je broodrooster, wat je ook van plan ermee bent.
Het was de kleinste die er was en ook de metalen look stond me prima. Verder juich ik het beleid van Philips toe om geen marktconforme sponsorbedragen aan PSV te geven.quote:Op maandag 2 september 2013 19:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah, jij bent er gelukkig niet zo een die philips producten zou weigeren omdat dat met PSV te maken heeft
*maaktenquote:Op maandag 2 september 2013 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij en JR-style maakte een soortgelijke grap.
Jij en JR-style zijn even grappig.
Je vergeet iets bij mijn naam.quote:Op maandag 2 september 2013 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je Nederlands is vandaag van een nog matiger niveau dan normaal. Wil je erover praten?quote:Op maandag 2 september 2013 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:
Om er nou steeds bij te zetten dat je een mongool bent wordt me een beetje te veel van het goede. Mensen hebben zoiets vrij snel door.quote:Op maandag 2 september 2013 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je vergeet iets bij mijn naam.
Graag.quote:Op maandag 2 september 2013 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Je Nederlands is vandaag van een nog matiger niveau dan normaal. Wil je erover praten?
3fm lekker alternatief ja toch...quote:
Je moet wel haten hèquote:Op maandag 2 september 2013 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om er nou steeds bij te zetten dat je een mongool bent wordt me een beetje te veel van het goede. Mensen hebben zoiets vrij snel door.
3FM is juist enorm mainstream geworden. Luister liever naar Studio Brussel wat dat betreft.quote:Op maandag 2 september 2013 19:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
3fm lekker alternatief ja toch...
Heeft verder niks met deze video te maken maar ik wilde mijn mening over 3fm even geven
Dat krijg je er nou van hè.quote:Op maandag 2 september 2013 19:54 schreef GGMM het volgende:
Op SBS6 is 'Ik ook van jou' bezig.
Pure aids.
Lekker bekkenstoten.quote:Op maandag 2 september 2013 19:56 schreef RensAjacied het volgende:
Heerlijk in bed liggen en dit soort muziek draaien. #YOLO
Die blik ken ik niet.quote:Op maandag 2 september 2013 20:19 schreef TwenteFC het volgende:
Die blik wanneer je iemand 20 euro vraagt voor een computerprobleem dat je in 5 minuten hebt opgelost.
Aha die blik ken ik ook niet.quote:Op maandag 2 september 2013 20:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Legendarisch is het, die "Ik bel je voortaan niet meer" blik.
Hoe kan je zoiets als hardloopschoenen kwijt raken?quote:Op maandag 2 september 2013 19:23 schreef Typisch het volgende:
ik ben mijn hardloopschoenen kwijt
einde bericht
Ik ben ze ook een half jaar kwijt geweest, het is dus mogelijkquote:Op maandag 2 september 2013 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kan je zoiets als hardloopschoenen kwijt raken?
?quote:Op maandag 2 september 2013 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
GGMM je liet me wel schrikken hoor
Maar toch denk ik dat je stiekem kijkt
quote:Op maandag 2 september 2013 21:03 schreef DonRaja het volgende:
Breaking: Na zes spelers huurt Vitesse nu ook 10.000 supporters van Chelsea om het stadion te vullen.
Hij zegt van niet, maar reageert wel in het GTST topicquote:
twitter:Kakhiel twitterde op maandag 02-09-2013 om 21:04:17ik ga denk ik het aantal uren dat de tv van mn buurvrouw te hard staat omrekenen in kilo's stront en heel hard in haar gezicht smijten reageer retweet
Uh, oké.quote:Op maandag 2 september 2013 21:31 schreef Typisch het volgende:
twitter:Kakhiel twitterde op maandag 02-09-2013 om 21:04:17ik ga denk ik het aantal uren dat de tv van mn buurvrouw te hard staat omrekenen in kilo's stront en heel hard in haar gezicht smijten reageer retweet
hij zet praatwolkjes bij random foto's en mensen vinden dat grappigquote:Op maandag 2 september 2013 21:40 schreef Typisch het volgende:
Waarom heeft die gozer zoveel volgers?
Sommige plaatjes op zijn facebook zijn best grappig.quote:Op maandag 2 september 2013 21:40 schreef Typisch het volgende:
Waarom heeft die gozer zoveel volgers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |