Het was de kleinste die er was en ook de metalen look stond me prima. Verder juich ik het beleid van Philips toe om geen marktconforme sponsorbedragen aan PSV te geven.quote:Op maandag 2 september 2013 19:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah, jij bent er gelukkig niet zo een die philips producten zou weigeren omdat dat met PSV te maken heeft
*maaktenquote:Op maandag 2 september 2013 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij en JR-style maakte een soortgelijke grap.
Jij en JR-style zijn even grappig.
Je vergeet iets bij mijn naam.quote:Op maandag 2 september 2013 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je Nederlands is vandaag van een nog matiger niveau dan normaal. Wil je erover praten?quote:Op maandag 2 september 2013 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:
Om er nou steeds bij te zetten dat je een mongool bent wordt me een beetje te veel van het goede. Mensen hebben zoiets vrij snel door.quote:Op maandag 2 september 2013 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je vergeet iets bij mijn naam.
Graag.quote:Op maandag 2 september 2013 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Je Nederlands is vandaag van een nog matiger niveau dan normaal. Wil je erover praten?
3fm lekker alternatief ja toch...quote:
Je moet wel haten hèquote:Op maandag 2 september 2013 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om er nou steeds bij te zetten dat je een mongool bent wordt me een beetje te veel van het goede. Mensen hebben zoiets vrij snel door.
3FM is juist enorm mainstream geworden. Luister liever naar Studio Brussel wat dat betreft.quote:Op maandag 2 september 2013 19:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
3fm lekker alternatief ja toch...
Heeft verder niks met deze video te maken maar ik wilde mijn mening over 3fm even geven
Dat krijg je er nou van hè.quote:Op maandag 2 september 2013 19:54 schreef GGMM het volgende:
Op SBS6 is 'Ik ook van jou' bezig.
Pure aids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |