Speel dan Alladin op de snes. Mietje.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:56 schreef Elan het volgende:
Hoi
Lion King op Mega Drive is rete moeilijk.
Einde bericht.
Iedereen heeft natuurlijk een andere smaak. Ik ben ook niet kwaad, maar wel teleurgesteld.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Jurassic Park was KONING op de SNES
Tuurlijk ouwe reus, Aladinnetje op de SNES, niks mis mee toch? Maar Jurassic Park heeft mij gevormd als mens.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Iedereen heeft natuurlijk een andere smaak. Ik ben ook niet kwaad, maar wel teleurgesteld.
Aladin nooit leuk gevonden man. Lion King level 2 is echt absurd moeilijk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Speel dan Alladin op de snes. Mietje.
SNES en Sega zijn qua gameplay toch identiek?quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Jurassic Park was KONING op de SNES
Volgens mij wel ja op wat details na, zoals bloed in Mortal Kombat.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:18 schreef Elan het volgende:
[..]
SNES en Sega zijn qua gameplay toch identiek?
Mortal Kombatquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja op wat details na, zoals bloed in Mortal Kombat.
Oh jottem. Laat de Ajax geruchten voor het 20ste jaar oprij maar komen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:27 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Bouhlarouz en Sporting uit elkaar. Is transfervrij.
Zwaar overgewaardeerde verdediger.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh jottem. Laat de Ajax geruchten voor het 20ste jaar oprij maar komen.
Boularouz
Laat die jongen lekker gaan, hij beslist zelf wel wanneer het genoeg isquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens de NOS laat Federer zijn fans en zichzelf in de steek door te verliezenWat is dit nou weer, alsof hij expres verloor.
Wacht maar tot er een scooter langs komt rijden of je telefoon gaatquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand digitale teevee van KPN. De kwaliteit lijkt een heel stuk minder dan Ziggo bij snelle beelden. Hoort dat?
Ben je nu serieus?quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Wacht maar tot er een scooter langs komt rijden of je telefoon gaat
Jij vond jouw schooldag nutteloos. Kun je nagaan hoe nutteloos deze mededeling voor ons wel niet is...quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nutteloze schooldag weer. Lekker ergeren.
Link?quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bale kan niet eens even de bal tijdens het hooghouden stil leggen op z'n voetDat kan ik zelfs nog. Ik ben dus 110 miljoen waard.
Al die mensen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nutteloze schooldag weer. Lekker ergeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |