Kagawa/Rooneyquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bazig dom. Man United gaat in ieder geval geen kampioen worden dit jaar
Het middenveld is helemaal niks, beter naarquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kagawa/Rooney
Carrick-Fellaini
Best een leuk middenveld anders.
Dat zeker, en geweldig dat hij nog altijd fit genoeg is om een uur lang vol te gaan. Maar je moet ook eerlijk kunnen stellen dat hij het echte niveau niet meer heeft.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die gozer speelt al van 1990 in het eerste elftal. Knap dat je op je 40e nog op dat niveau op regelmatige basis je wedstrijden mag maken. Maar het is inderdaad ook enigszins armoedig.
Maar sluit Man U niet uit ze hebben altijd RVP nog.
Rooney vind ik wel vaak onderschat.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zeker, en geweldig dat hij nog altijd fit genoeg is om een uur lang vol te gaan. Maar je moet ook eerlijk kunnen stellen dat hij het echte niveau niet meer heeft.
En Van Persie heeft ook nog altijd toevoer nodig. Rooney kan dan nog zwerven over het veld indien vertrouwen.
Ja, en dan met 20 punten meer kampioen worden in Engeland.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het middenveld is helemaal niks, beter naarluisteren
Chelsea gaat dik kampioen worden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, en dan met 20 punten meer kampioen worden in Engeland.
Hoop het niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Chelsea gaat dik kampioen worden.
Liverpool is het Zwolle van Engeland...quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Engeland is ook geen pijl op te trekken, nu is opeens Liverpool weer koploper.
Alleen had Liverpool wat zwaardere tegenstanders.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Liverpool is het Zwolle van Engeland...
Doe eens normaal Ron.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alleen met klein beetje meer historie en misschien iets wat meer fans.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je snapt juist niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alleen met klein beetje meer historie en misschien iets wat meer fans.
Ik snap wat je bedoeld hoor Don
Was dat PSV feest echt zo'n zooitje zoals Gijp zei? Ik heb het verder niet gezien.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alleen had Liverpool wat zwaardere tegenstanders.
Over presentator had hij gelijk, maar show (muziek, PSV 100jaar app licht show en vuurwerk) eromheen vond ik best gaaf.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was dat PSV feest echt zo'n zooitje zoals Gijp zei? Ik heb het verder niet gezien.
Ik snap wel wat hij bedoeld. Liverpool doet het nu even leuk net als Zwolle maar aan het einde is het gewoon weer zoals altijd.quote:
Zoals altijd ja?quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik snap wel wat hij bedoeld. Liverpool doet het nu even leuk net als Zwolle maar aan het einde is het gewoon weer zoals altijd.
Ik zag in een flits Guus Meeuwis en ben direct afgehaakt...quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was dat PSV feest echt zo'n zooitje zoals Gijp zei? Ik heb het verder niet gezien.
Die naam zei me wel wat, verder ken ik die presentator eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Over presentator had hij gelijk, maar show (muziek, PSV 100jaar app licht show en vuurwerk) eromheen vond ik best gaaf.
Frank Lammers speelt wel wat rollen in Nederlandse speelfilms.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die naam zei me wel wat, verder ken ik die presentator eigenlijk niet.
quote:
Ik ook niet echt. Maar ik kan hem niet uitstaan wanneer hij op tv is.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zag in een flits Guus Meeuwis en ben direct afgehaakt...
Hij brengt PSV jaalijks paar ton op, dus ja.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:37 schreef RensAjacied het volgende:
Maar is Guus Meeuwis een held daar in Eindhoven?
Ik begreep dat het om Frank Lammers draaide? Walgelijke man, met een net zo'n walgelijke stem.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kloptquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ookDat was toen iemand zei dat het op omroep Brabant was.
Ja die was het, ik kijk zijn programma's eigenlijk nooit.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begreep dat het om Frank Lammers draaide? Walgelijke man, met een net zo'n walgelijke stem.
Ozil was no Eriksen at the same age.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.tottenhamhotsp(...)stian-eriksen-9.html
Oh jeetje, het is nu een Ozil <> Eriksen weg ingeslagen.
Ik mis Chrisje.
Ik tracht ze te vermijden, maar hij weet altijd weer paar reclames in te sprekenquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja die was het, ik kijk zijn programma's eigenlijk nooit.
Dat leek mij ook veel handiger, een handjevol bekende ex spelers moet wel te vinden zijn en je bent gelijk van het risico af dat je niet wint.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt
Maar serieus he: 100-jarig bestaan van PSV:
- speel gala wedstrijd met oud psv-ers
- laat Tina Turner live simply the best zingen
- zuip en feest de rest van de avond met een paar dj's
- geef Guus Meeuwis een SV
En je hebt een wereldfeest.
Zou dat van de KNVB mogen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt
Maar serieus he: 100-jarig bestaan van PSV:
- speel gala wedstrijd met oud psv-ers
- laat Tina Turner live simply the best zingen
- zuip en feest de rest van de avond met een paar dj's
- geef Guus Meeuwis een SV
En je hebt een wereldfeest.
Je mag volgens mij onofficiële wedstrijden spelen zoveel je wil.quote:
Ook tijdens een normale speelronde?quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je mag volgens mij onofficiële wedstrijden spelen zoveel je wil.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ook tijdens een normale speelronde?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tuurlijk. Gewoon de wedstrijd tegen Cambuur op zondag of maandag.
Echt een zware autist. Zelfs JR, Stijn en Rens zijn niet zo zwaar autistisch.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:46 schreef AFCNiels het volgende:
Gijp ging er niet heen omdat hij zogenaamd wedstrijden moest kijken, slechte smoes weer.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:47 schreef mrstylo het volgende:
Ik ga.
Trusten allen.
[..]
Echt een zware autist. Zelfs JR, Stijn en Rens zijn niet zo zwaar autistisch.
René is wel echt een aardige gozer als je met hem aan de praat bent.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:47 schreef mrstylo het volgende:
Ik ga.
Trusten allen.
[..]
Whahaha waarom hoor ik bij dat rijtje van JR en Stijn?quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:47 schreef mrstylo het volgende:
Ik ga.
Trusten allen.
[..]
quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
De TOp Gear seizoensfinaleNoord-Korea zou trots zijn op deze propaganda voor het eigen land.
Wel mooi gedaan jaquote:
Kan kanker niet wat langer blijven liggen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 01:02 schreef RensAjacied het volgende:
Kanker over paar uurtjes alweer op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |