au...quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
southampton verkocht paar jaar geleden de 25% doorverkoop clausule van bale voor 2miljoen terug aan tottenham
Ik heb zelf gewoon UPC. Vrienden van mij hebben dat ja. Digitenne is weer anders dan KPN?quote:
ik ben een week in rouwquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je nu nog steeds aan 't janken over die clausule?
Nee, maar digitenne was bij m'n ouders niet HD. Vang je ook op met zo'n kastje aan je raam ipv dat het via de kabel komt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb zelf gewoon UPC. Vrienden van mij hebben dat ja. Digitenne is weer anders dan KPN?
quote:Op maandag 2 september 2013 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie ze er hier in het krachthonk nog wel eens mee rondlopen. Ik moet dan altijd een beetje gniffelen.
quote:Hennepplantage boven basisschool De Plantage
In Houten is dinsdag een hennepplantage ontdekt in een woning boven basisschool De Plantage.
Dat bevestigt de Politie Midden-Nederland aan NU.nl.
In één van de flatwoningen boven de school werden door schilders hennepplanten gezien, waarna ze besloten om de politie te bellen.
De politie trof in zowel de woonkamer als de slaapkamer een onbekend aantal hennepplanten aan. Er is niemand aangehouden.
"De vondst heeft verder niets met de school te maken", aldus een politiewoordvoerster. "We zijn blij dat de schilders de politie hebben gebeld, want er hadden gevaarlijke situaties kunnen ontstaan."
Niks mis mee, dat heb je weleensquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Doorsnee avondje stappen voor Caland.
Deze gaat tenminste niet liggen. Kunnen die joden nog een voorbeeld aan nemen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Doorsnee avondje stappen voor Caland.
Zitten is beterquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze gaat tenminste niet liggen. Kunnen die joden nog een voorbeeld aan nemen.
Joden komen ook niet in contact met dit soort arbeiders gereedschap.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze gaat tenminste niet liggen. Kunnen die joden nog een voorbeeld aan nemen.
Jeruzalem is dus toch van de moslims.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Joden komen ook niet in contact met dit soort arbeiders gereedschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |