beter, ik wil wel serieus worden genomenquote:Op maandag 2 september 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je alleen met psychologisch onderzoek
Daar kunnen ze veel uithalen hoorquote:Op maandag 2 september 2013 01:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
beter, ik wil wel serieus worden genomen
Nee, da's waar maar naar mijn ervaring zijn veel nieuwe psychologen toch veel te veel bezig met dingen in boekjes die ze hebben geleerd en zich daar strak aan houdenquote:Op maandag 2 september 2013 01:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je weet dat je geen psycholoog kunt worden zo vanuit de boekjes de bank op, hè?
Nicequote:Op maandag 2 september 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Muziek luisteren, forummen, surfen.
Trustenquote:Op maandag 2 september 2013 01:10 schreef Equalz het volgende:
[..]
Nice![]()
Maar lieve mensen van het nachtleven ik ga mijn bedje opzoeken!
* Dennis sluit zijn oogjes *
Kate is een burgertrut. Pippaquote:
En jij gelooft (niet sarcastisch bedoeld) dat dat jou niet kan helpen bij je slaapprobleem?quote:Op maandag 2 september 2013 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, da's waar maar naar mijn ervaring zijn veel nieuwe psychologen toch veel te veel bezig met dingen in boekjes die ze hebben geleerd en zich daar strak aan houden
oh ja weet ik veel man.quote:Op maandag 2 september 2013 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar kunnen ze veel uithalen hoorMaar ik denk dat jij het anders bedoelt
![]()
Je krijgt geen plaatjes van: Wat voel je hierbij![]()
Zijn andere plaatjes
Daar misschien wel mee, maar da's niet de enige reden dat ik ga. Maar slaapproblemen zijn een veel "exacter" probleem dan andere dingen waar je mee naar psych gaat. (beetje moeilijk uitleggen)quote:Op maandag 2 september 2013 01:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
En jij gelooft (niet sarcastisch bedoeld) dat dat jou niet kan helpen bij je slaapprobleem?
Je moet er open voor staan, anders heeft het geen nut. En je moet ook een beetje geluk hebben.quote:Op maandag 2 september 2013 01:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh ja weet ik veel man.
naja, ik zie het wel, ben normaal veel te nuchter voor dit soort dingen.
en er zullen wel weer twee weken overheen gaan mij kennende.
Waarom ga je er naar toe? Als dat een te persoonlijke vraag is gerust zeggenquote:Op maandag 2 september 2013 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet er open voor staan, anders heeft het geen nut. En je moet ook een beetje geluk hebben.
Ik had eerst 2 kutte en nu eentje die wel gewoon capabel is
gratis theequote:Op maandag 2 september 2013 01:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom ga je er naar toe? Als dat een te persoonlijke vraag is gerust zeggen
R&P / Depressie & Angst #33quote:Op maandag 2 september 2013 01:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom ga je er naar toe? Als dat een te persoonlijke vraag is gerust zeggen
Dat is wel chill daar jaquote:
Dat magquote:
Ik maak vrij weinig mensen op fok belachelijkquote:Op maandag 2 september 2013 01:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
En tog op fok mensen belachelijk maken
Jup. Even afwachten allemaalquote:
Pyromanen zijn ook mooi materiaal voor psychologen.quote:Op maandag 2 september 2013 01:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Soms wel en van mensen met zo achtergrond die weten hoe het is verwacht ik het niet. Maar goedquote:Op maandag 2 september 2013 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik maak vrij weinig mensen op fok belachelijk
Nee ik heb het niet nodig man want het is niet zo erg. Van level 1tm10 zit ik op 4quote:Op maandag 2 september 2013 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pyromanen zijn ook mooi materiaal voor psychologen.
Maar sommige flats users vragen er gewoon omquote:Op maandag 2 september 2013 01:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Als je het over jezelf hebt. Toen op dat moment vroeg je er ook gewoon om. Nu je gewoon normaal doet heb ik geen probleem met jequote:Op maandag 2 september 2013 01:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Soms wel en van mensen met zo achtergrond die weten hoe het is verwacht ik het niet. Maar goed
ja oke maar het klinkt tegenstrijdig, maar ja in ieder geval succes er voor de rest mee, en niks aantrekken van mensen die hebben zelf ook wel hun ''geheimpjes'' alleen heb jij nou het ongeluk dat het zo openbaar isquote:Op maandag 2 september 2013 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je het over jezelf hebt. Toen op dat moment vroeg je er ook gewoon om. Nu je gewoon normaal doet heb ik geen probleem met je
Zelf voor gekozenquote:Op maandag 2 september 2013 01:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja oke maar het klinkt tegenstrijdig, maar ja in ieder geval succes er voor de rest mee, en niks aantrekken van mensen die hebben zelf ook wel hun ''geheimpjes'' alleen heb jij nou het ongeluk dat het zo openbaar is
Naja het maakt je wel een makkelijk slachtoffer zegmaar, ik werd vroeger wel een klein beetje gespest maar dat werd iedereen toen. Maar het blijft wel triest dat mensen zo klote tegen elkaar doen, het levert niks op behalve problemen, en soms zelfs zelfmoord. mensen hun leven worden echt verwoest door zulke figuren, kan er niet zo goed tegenquote:Op maandag 2 september 2013 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelf voor gekozenen ik ben wat dat betreft een open boek, zou ook niet weten waarom je er geheimzinnig over zou moeten doen of zo.
Oh lol, ik bedoelde meer, ik ben een open boek hier op fokquote:Op maandag 2 september 2013 01:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Naja het maakt je wel een makkelijk slachtoffer zegmaar, ik werd vroeger wel een klein beetje gespest maar dat werd iedereen toen. Maar het blijft wel triest dat mensen zo klote tegen elkaar doen, het levert niks op behalve problemen, en soms zelfs zelfmoord. mensen hun leven worden echt verwoest door zulke figuren, kan er niet zo goed tegen
Oh zo, ja oke maar op internet is dat sowieso wel.quote:Op maandag 2 september 2013 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh lol, ik bedoelde meer, ik ben een open boek hier op fokIn het echt ben ik natuurlijk wel wat terughoudender.
Nee maar goed, dat zelfmoord plegen door dat soort dingen zal toch altijd wel gebeuren. Kan niet ontkennen dat die optie mijn hoofd ook meerdere malen heeft doorcrosst.
Hoe oud? Je bent nog jong toch?quote:Op maandag 2 september 2013 01:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
mdat ik me leven eigenlijk aardig heb verkloot.
Enige verschil is dat jij 14 bent en ik 23quote:Op maandag 2 september 2013 01:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oh zo, ja oke maar op internet is dat sowieso wel.
Ook al denk je er aan gewoon nooit doen, ik heb er wel ooit aan gedacht omdat ik me leven eigenlijk aardig heb verkloot... maar ja je famillie leden veranderen voor goed en je verpest hun leven, en waarom die mensen laten winnen? je word er sterk van, opzich wel raar.
15 maar wel al een strafblad en dat is toch vrij klotequote:Op maandag 2 september 2013 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe oud? Je bent nog jong toch?
Sorry maar heb het niet helemaal gelezen, nog veel last dan van vroeger of heb je het achter je laten liggen?quote:Op maandag 2 september 2013 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Enige verschil is dat jij 14 bent en ik 23
Jij kan nog van je jeugd genieten
Zeker, ik weet niet wat je ambities qua werk zijn?quote:Op maandag 2 september 2013 01:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
15 maar wel al een strafblad en dat is toch vrij klote
Leger. vraag me af of het nog mogelijk is, ik heb zelf me best gedaan om een niveau omhoog te gaan voor een hogere kans op een baan daarquote:Op maandag 2 september 2013 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeker, ik weet niet wat je ambities qua werk zijn?
Aii, dat is wel kut dan. Denk niet dat dat mogelijk is dan.quote:Op maandag 2 september 2013 01:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Leger. vraag me af of het nog mogelijk is, ik heb zelf me best gedaan om een niveau omhoog te gaan voor een hogere kans op een baan daar
Nee, ik zat in een cel en later kwamen onze ouders ophalen en was het: Jullie krijgen een taak en leer straf en een boetequote:
Staat ook op je strafblad (in tegenstelling tot wat ze propageren)quote:
Heeft wel flink wat consequenties gehad ja.quote:Op maandag 2 september 2013 01:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Sorry maar heb het niet helemaal gelezen, nog veel last dan van vroeger of heb je het achter je laten liggen?
Misschien rekenen ze het als jeugdzonde? Overigens is het medeplichtigheid, weet niet of dat wat uitmaaktquote:Op maandag 2 september 2013 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aii, dat is wel kut dan. Denk niet dat dat mogelijk is dan.
Das wel klote dan jaquote:Op maandag 2 september 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft wel flink wat consequenties gehad ja.
Ik zie mezelf met tijden ook vaak meer als een tikkende tijdbom die op een gegeven moment gewoon afgaat.quote:
Het is in ieder geval geen geweldsdelict (denk ik?). Dus misschien nog kansquote:Op maandag 2 september 2013 01:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Misschien rekenen ze het als jeugdzonde? Overigens is het medeplichtigheid, weet niet of dat wat uitmaakt
was vergelijkbaar met jou.quote:Op maandag 2 september 2013 01:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ligt er waarschijnlijk ook nog aan wat je hebt gedaan
Gewoon je zelf inhouden en niks erg doen, makkelijk gezegt maar als je het tog doet gata het negatieve gevolgen hebben.. het is eigenlijk een keuze. Of nu een goede tijd of later een erge tijd, of andersom. Is wel moeilijk, maar ik zou toch gaan voor later.quote:Op maandag 2 september 2013 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie mezelf met tijden ook vaak meer als een tikkende tijdbom die op een gegeven moment gewoon afgaat.
Er is niemand gewond geraakt, ja veel schade maar voor de rest kwam iedereen er goed van afquote:Op maandag 2 september 2013 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is in ieder geval geen geweldsdelict (denk ik?). Dus misschien nog kans
Bij mij was het grond van de gemeente, geen idee wat ze daar van zeggen. Maar vroeger had ik echt een drang om alles in de fik te zetten, nu gelukkig niet meerquote:Op maandag 2 september 2013 01:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
was vergelijkbaar met jou.
alleen had hij zijn eigen tuin in de fik gestoken.
Zo denk ik er op dit moment ook over hoor. Maar dat jaren lang volhouden is erg zwaarquote:Op maandag 2 september 2013 01:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Gewoon je zelf inhouden en niks erg doen, makkelijk gezegt maar als je het tog doet gata het negatieve gevolgen hebben.. het is eigenlijk een keuze. Of nu een goede tijd of later een erge tijd, of andersom. Is wel moeilijk, maar ik zou toch gaan voor later.
Ja snap ik 100%, ben je een gamer of niet?quote:Op maandag 2 september 2013 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo denk ik er op dit moment ook over hoor. Maar dat jaren lang volhouden is erg zwaar
Mwah, neequote:Op maandag 2 september 2013 01:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja snap ik 100%, ben je een gamer of niet?
Naja, je kan het gaan doen als je super gefrusteerd ben. Help wel effe, je scheld wel veel maar dan ben je er wel van af.quote:Op maandag 2 september 2013 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, neeNiet echt, heel af en toe speel ik weleens wat maar niet de games die fanatieke gamers spelen.
Gewoon gym tijger worden. Helpt mij echt enorm van frustraties/slechte memotiesquote:Op maandag 2 september 2013 01:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Naja, je kan het gaan doen als je super gefrusteerd ben. Help wel effe, je scheld wel veel maar dan ben je er wel van af.
Ik mag het nog niet, te jong voor de meeste dingenquote:Op maandag 2 september 2013 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon gym tijger worden. Helpt mij echt enorm van frustraties/slechte memoties
Hou er niet zo van. Heb niks met die spellen als LoL of WoW ofzoquote:Op maandag 2 september 2013 01:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Naja, je kan het gaan doen als je super gefrusteerd ben. Help wel effe, je scheld wel veel maar dan ben je er wel van af.
Mwao, gewoon naar zo'n krachthonk gym gaan, niet zo'n hippe gym waar mensen 20 minuten komen hardlopen.quote:Op maandag 2 september 2013 01:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik mag het nog niet, te jong voor de meeste dingen
Ja kan naja ik vind het geniaal dat gamen, al helemaal call of duty. al die kleine franse kinderen die half janken als ze je killtquote:Op maandag 2 september 2013 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rond m'n 16e wel klaar mee eigenlijjk
CoD was ik eigenlijk op m'n 12e wel klaar meequote:Op maandag 2 september 2013 01:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja kan naja ik vind het geniaal dat gamen, al helemaal call of duty. al die kleine franse kinderen die half janken als ze je killt
Moet ook nog zo abbo nemen dan, moet nog kijkenquote:Op maandag 2 september 2013 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwao, gewoon naar zo'n krachthonk gym gaan, niet zo'n hippe gym waar mensen 20 minuten komen hardlopen.
mag het vaak wel
Ik ook niet hoor. Walking dead, max payne, gta, cod.quote:Op maandag 2 september 2013 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou er niet zo van. Heb niks met die spellen als LoL of WoW ofzo
is echt moeite waardquote:Op maandag 2 september 2013 01:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Moet ook nog zo abbo nemen dan, moet nog kijken
Hoezo dat? Ik vind het wel leuk ragende mensenquote:Op maandag 2 september 2013 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
CoD was ik eigenlijk op m'n 12e wel klaar mee
Omdat CoD kut werd na cod4quote:Op maandag 2 september 2013 01:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik vind het wel leuk ragende mensen
Black ops 2 is zwaar overpowerd maar voor de rest vind ik het wel leuk( de enigste die ik speel btw)quote:
GTA 5 ga ik wel kopen jaquote:Op maandag 2 september 2013 01:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Walking dead, max payne, gta, cod.
Dat is het enige wat ik speel
Lekkerquote:Op maandag 2 september 2013 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Idem dito.
Ik ga vers gebakken pannekoeken eten nu
Oh dan al de release?quote:Op maandag 2 september 2013 01:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]Ik ook, nog maar 14dagen en heel wat uren
Je kan hem zelfs snachts op halen op 16sep dus eigenlijk al 17. Gta 5 is golden(al klaar op cd geen changes meer) en volgens mij versturen ze het de 16de en is die de 17de binnen. Waar heb je hem ge pre ordert dan?quote:Op maandag 2 september 2013 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dan al de release?Dan ben ik er niet
Ik ben 2 maanden weg dus dat ga ik sowieso daarna doenquote:Op maandag 2 september 2013 01:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je kan hem zelfs snachts op halen op 16sep dus eigenlijk al 17. Gta 5 is golden(al klaar op cd geen changes meer) en volgens mij versturen ze het de 16de en is die de 17de binnen. Waar heb je hem ge pre ordert dan?
Nee pas een half jaar erna ofzo, ik heb em voor de ps3 gehaald. en als je terug bent is die nog niet uit voor de pc ben ik bangquote:Op maandag 2 september 2013 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben 2 maanden weg dus dat ga ik sowieso daarna doenEn ik wil hem op pc en daar is nog geen release voor toch?
Dat wordt wachten danquote:Op maandag 2 september 2013 01:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee pas een half jaar erna ofzo, ik heb em voor de ps3 gehaald. en als je terug bent is die nog niet uit voor de pc ben ik bang
Uhu, vind de trailers er ook echt ziek uit zienquote:Op maandag 2 september 2013 01:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jep, volgens een vriend van mij bevat de singleplayer 300 missies en online 700, gestoord wel
Ik wil ook wat hebben, kan frikandellen bakken opzich..quote:
Al de official trailer gezien?quote:Op maandag 2 september 2013 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, vind de trailers er ook echt ziek uit zien
[..]
Ik wil ook wat hebben, kan frikandellen bakken opzich..
quote:Op maandag 2 september 2013 01:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Al de official trailer gezien?
frikandellen, al dagen zin inquote:Op maandag 2 september 2013 01:52 schreef Fok-it het volgende:
Ik wil ook wat hebben, kan frikandellen bakken opzich..
Je moet ook niet aan de studie om 2 uur snachtsquote:Op maandag 2 september 2013 01:56 schreef Tchock het volgende:
'Oh hey de telefoon gaat het is crack even bellen en dan verder met studie' BAM half uur weg.
Toen ik begon was het nog een twee uur 's nachtsquote:Op maandag 2 september 2013 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet ook niet aan de studie om 2 uur snachts
wat.quote:Op maandag 2 september 2013 01:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Volgens mij is dit duidelijk RolePlay of niet?
Ik en een vriend hadden een shotgun, die gingen we verkopen maar dan voor nep. Komt er een meid aan en we gaan achter een gebouw, richt opeens een colt op ons. Van een colt ga je niet dood, van een shotgun wel. Wij beginnen te knallen op die meid, komt er een gozer tevoorschijn met een uzi, me vriend knalt hem neer, dat meisje rent weg, ik schiet haar dood, word ik geband voor deathmatching...
Dat je het voor elkaar krijgtquote:Op maandag 2 september 2013 02:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toen ik begon was het nog een twee uur 's nachtsIk moet even iets afschrijven vanavond.
Ik werk meestal het efficiëntst tussen 22:00 en 2:00 of zo. Lekker rustig in huis en in mijn hoofdquote:Op maandag 2 september 2013 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je het voor elkaar krijgt![]()
Ik ben een keer hele nacht doorgegaan, en dan s`ochtends vroeg naar school.
Hele dag als een zombie rond gelopen
Ga jezelf eens niet zo afleiden dan.quote:Op maandag 2 september 2013 02:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik werk meestal het efficiëntst tussen 22:00 en 2:00 of zo. Lekker rustig in huis en in mijn hoofdBegin nu wel echt moe te worden
Maar de keuze is nu doorbikkelen of morgenochtend vroeg dit afmaken en ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat dat laatste absoluut niet gaat lukken.
Moeilijk.quote:Op maandag 2 september 2013 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga jezelf eens niet zo afleiden dan.
Ik merk hetquote:Op maandag 2 september 2013 02:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Eerst maakte ik me huiswerk in de ochtend, bleek er niet veel van te onthouden
Heb ik ook inderdaad. Echt een nachtmensquote:Op maandag 2 september 2013 02:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik werk meestal het efficiëntst tussen 22:00 en 2:00 of zo. Lekker rustig in huis en in mijn hoofdBegin nu wel echt moe te worden
Maar de keuze is nu doorbikkelen of morgenochtend vroeg dit afmaken en ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat dat laatste absoluut niet gaat lukken.
Nee.quote:Op maandag 2 september 2013 02:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Mijn huiswerk klinkt zo vreemd, of niet dan
mooiste wat er isquote:Op maandag 2 september 2013 02:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
als ik 16 ben ga ik naar de schietbaan denk
Wat doe je eigenlijk?quote:Op maandag 2 september 2013 02:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Dinsdag naar de school al om 10uur echt dom
Niveau? kbl en gewoon middelbare nog. vmbo moet je opleiding kiezen en ik heb economie gekozenquote:
Als je iemand vind, ik moet dit nog vertaald hebben:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De dood moet afgeschaft worden,quote:Op maandag 2 september 2013 02:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik wil weten wat dit is maar google vertalen maakt er rotzooi van
Der Tod muss abgeschaft werden,
diese verdammte schweinerei muss aufhören.
Wer ein Wort von Trostes spricht,
ist ein verräter.
Nahquote:
Oke danquote:Op maandag 2 september 2013 02:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
De dood moet afgeschaft worden,
deze verdomde zwijnerij moet ophouden.
wie een woord van trots spreekt,
is een verrader.
Ik ookquote:
4 pannekoeken weg gewerkt en daar straks friet en schnitzelquote:
...quote:Op maandag 2 september 2013 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
4 pannekoeken weg gewerkt en daar straks friet en schnitzel
en daarvoor een kebab.
cheat day
Damnquote:Op maandag 2 september 2013 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
4 pannekoeken weg gewerkt en daar straks friet en schnitzel
en daarvoor een kebab.
cheat day
een dag in 3 weken nu.quote:Op maandag 2 september 2013 02:18 schreef Tchock het volgende:
...Dieet dan minder rigoureus zodat je gewoon redelijk normaal kunt eten en je niet een dag van de week helemaal vol hoeft te stoppen?
![]()
waarom nitquote:Op maandag 2 september 2013 02:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
IK eet echt letterlijk niks meer
Omdat ik boos aan word gekeken want ik zou stoer proberen te doen met eten... rare logica maar zodra school is kan ik weer normaal etenquote:
ik snap er niks vanquote:Op maandag 2 september 2013 02:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Omdat ik boos aan word gekeken want ik zou stoer proberen te doen met eten... rare logica maar zodra school is kan ik weer normaal eten
ik ook niet, omdat ik veel eet zou ik me stoer moeten voelen dat denkt me moeder dan. maar ze denkt niet aan het feit dat ik zowat geen vet hebquote:
wtfquote:Op maandag 2 september 2013 02:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ook niet, omdat ik veel eet zou ik me stoer moeten voelen dat denkt me moeder dan. maar ze denkt niet aan het feit dat ik zowat geen vet heb
quote:Op maandag 2 september 2013 02:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ook niet, omdat ik veel eet zou ik me stoer moeten voelen dat denkt me moeder dan. maar ze denkt niet aan het feit dat ik zowat geen vet heb
Snap er nog geen kut vanquote:Op maandag 2 september 2013 02:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Klinkt raar wel true. zal wel gewoon zijn omdat ze boodschappen moet doen
Ik heb niet het idee dat iemand enig idee heeft waar je het over hebtquote:Op maandag 2 september 2013 02:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Klinkt raar wel true. zal wel gewoon zijn omdat ze boodschappen moet doen
Wtfquote:Op maandag 2 september 2013 02:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Oke wat uitgebreider
Als ik tegen me ma zeg mag ik wat eten ga ze heel erg veel zuchten en me de hele dag boos aankijken
dan vraag ik van wat is er nou wat is nou het probleem dat ik eet en dan zegt ze ja je eet om stoer te doen en dan zeg ik wtf dat is niet waar zegt zei: het zal wel
Dus beetje rare omstandigheden, maar het zal wel
Zou dit het hele verhaal zijn?quote:Op maandag 2 september 2013 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
WtfDus als je vraagt of je wat mag eten denkt ze dat je doet om stoer te doen?
WTFOCKKK
ja ik zou eten om stoer te lijken dan denk ik echt van waarom zou ik stoer voor me moeder proberen te doen.quote:Op maandag 2 september 2013 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
WtfDus als je vraagt of je wat mag eten denkt ze dat je doet om stoer te doen?
WTFOCKKK
Waarschijnlijk wil je moeder dat je in de buurt blijft. Agenten worden niet uitgezonden naar verre oorden.quote:Op maandag 2 september 2013 02:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja ik zou eten om stoer te lijken dan denk ik echt van waarom zou ik stoer voor me moeder proberen te doen.
En nog iets nogal raars: ze is er 100% op tegen dat ik het leger in ga maar de politie mag wel, terwijl dat veel gevaarlijker is
Ja maar er word gedaan alsof het leger de slechste baan is die er bestaatquote:Op maandag 2 september 2013 02:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wil je moeder dat je in de buurt blijft. Agenten worden niet uitgezonden naar verre oorden.
Bedenk je maar, als jij nog een pannenkoek zou eten, dat je chick dan zegt dat je dat doet omdat je stoer wilt doenquote:Op maandag 2 september 2013 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ben niet helemaal 100% op moment maar ik heb niet het idee dat het daaraan ligt dat ik dit hele verhaal niet begrijp
Godverdommequote:Op maandag 2 september 2013 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedenk je maar, als jij nog een pannenkoek zou eten, dat je chick dan zegt dat je dat doet omdat je stoer wilt doen
Dat zeg ik ook niet Flatje.quote:Op maandag 2 september 2013 02:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik vind het risico wel groter. Je gaat erbij met de intentie van: ik wil mijn land helpen. Tot iemand erachter komt dat je iets onderzoekt en die schiet je neer, leger is misschien wel wat gevaarlijker maar politie is niet echt een veilige baan te noemen
het wordt tijd dat i kga slapenquote:Op maandag 2 september 2013 02:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik vind het risico wel groter. Je gaat erbij met de intentie van: ik wil mijn land helpen. Tot iemand erachter komt dat je iets onderzoekt en die schiet je neer, leger is misschien wel wat gevaarlijker maar politie is niet echt een veilige baan te noemen
Het is de politie he, niet de AIVDquote:Op maandag 2 september 2013 02:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Recherche misschien dan?quote:Op maandag 2 september 2013 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is de politie he, niet de AIVD
Wat ga je stoer doen met je pannenkoek ;squote:
Altijd? Dat zou ook stom zijn. Ouders moeten ook op hun kind passen, als je overal in meegaat heeft je kind absoluut niets aan je.quote:Op maandag 2 september 2013 02:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
I know maar ik vind dat ouders achter je moeten staan
quote:Op maandag 2 september 2013 02:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ga je stoer doen met je pannenkoek ;s
Ja oke maar wat ik graag wil vind ik toch wel dat een ouder achter moet staan vooral qua zo grote beslissing.quote:Op maandag 2 september 2013 02:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Altijd? Dat zou ook stom zijn. Ouders moeten ook op hun kind passen, als je overal in meegaat heeft je kind absoluut niets aan je.
Ik moest deze zin echt heel vaak lezenquote:Op maandag 2 september 2013 02:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja oke maar wat ik graag wil vind ik toch wel dat een ouder achter moet staan vooral qua zo grote beslissing.
Slaap lekkerquote:Op maandag 2 september 2013 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga hire ook niet meer posten deze avond.
tot morgen
jij ook alvast en ik ga je deze avond neit wakker houdenquote:
Ik mezelf welquote:Op maandag 2 september 2013 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij ook alvast en ik ga je deze avond neit wakker houden![]()
Ja ik ga zo ook even lezen denk ikquote:Op maandag 2 september 2013 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga nu gewoon boek lezen tot ik in slaap val
Wist niet dat er een game van was?quote:Op maandag 2 september 2013 02:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Iemand hier ooi the walking dead gespeeld?
Ja gebaseerd op de comics, maar moet je echt spelen. Niet normaal goed spel, echt zieligquote:Op maandag 2 september 2013 02:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ga zo ook even lezen denk ik
[..]
Wist niet dat er een game van was?
latersquote:
plusquote:
watquote:Op maandag 2 september 2013 02:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Oke wat uitgebreider
Als ik tegen me ma zeg mag ik wat eten ga ze heel erg veel zuchten en me de hele dag boos aankijken
dan vraag ik van wat is er nou wat is nou het probleem dat ik eet en dan zegt ze ja je eet om stoer te doen en dan zeg ik wtf dat is niet waar zegt zei: het zal wel
Dus beetje rare omstandigheden, maar het zal wel
Nee, school is voor onwetenden!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep.quote:
Mja. In t ergste geval slaap je n nachtje in een hotel (met internet)quote:Op maandag 2 september 2013 11:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep.
Heb net mails gehad van contactpersoon daar (dus niet de mail die ik nog krijgen moet), en ik krijg hem vandaag en moest er van overtuigd zijn dat ze me ophalen en 't appartement klaar is.
Nou, dat is niet de bedoeling, en al zeker niet op mijn kostenquote:Op maandag 2 september 2013 11:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mja. In t ergste geval slaap je n nachtje in een hotel (met internet)
Beter dan niks..quote:Op maandag 2 september 2013 11:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou, dat is niet de bedoeling, en al zeker niet op mijn kosten
Ik verwacht straks die mail, moet toch eerst naar Zwolle.
Iddquote:Op maandag 2 september 2013 11:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kan je ook nog doen als ze je niet mailen
Mannen. Ja van alles, goed gesprek, erotisch, etc.quote:Op maandag 2 september 2013 11:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Naar wie? En wat staat er in die mails
Ik kan niet begrijpen dat dat goed zou verdienen ?quote:Op maandag 2 september 2013 11:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mannen. Ja van alles, goed gesprek, erotisch, etc.
Verdient goed
Recensies schrijven voor geldquote:Op maandag 2 september 2013 11:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik kan niet begrijpen dat dat goed zou verdienen ?
Dan ga ik liever recensies schrijven en stuur ze door naar jou voor eventuele spellingfouten.
Ik weet er ook niet zo veel van, maar dit had iemand mij wel eens gestuurd:quote:
Klinkt als héél veel werk voor weinig geld.quote:Op maandag 2 september 2013 11:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet er ook niet zo veel van, maar dit had iemand mij wel eens gestuurd:
Geld verdienen met het schrijven van recensies
http://www.schrijfmee.nl/geld-verdienen-met-schrijven/
Een boek gelezen? Een film gezien of een uitstapje naar een museum gemaakt? Je kunt overal recensies over schrijven en hier geld mee verdienen. Op de website van Ciao-Shopping.nl kun je recensies plaatsen over alle denkbare onderwerpen. Als je recensie door de andere lezers als ‘goed’ wordt beoordeeld, krijg je een paar cent. Dit bedrag kan per recensie behoorlijk oplopen en de meeste recensies kunnen een paar euro opleveren. Elke maand wordt er ook nog een bonus gegeven aan de beste recensies die op de website staan. Er wordt wel verwacht op de site dat je ook de recensies van anderen beoordeeld. Hoe actiever je uiteindelijk zelf bent, hoe meer beoordelingen je krijgt.
Nog nooit gedaan, maar leek me wel okay, maar ik ben te lui!
En dat is erotische emails schrijven nietquote:Op maandag 2 september 2013 11:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klinkt als héél veel werk voor weinig geld.
75 tekens per mail. Paar woordjes dusquote:Op maandag 2 september 2013 11:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En dat is erotische emails schrijven niet
En daar krijg je dan 10 cent voor, met 1 goede recensie kan je meerdere euro's verdienen stond er!quote:Op maandag 2 september 2013 11:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
75 tekens per mail. Paar woordjes dus
Ja, 1 cent per positieve stemquote:Op maandag 2 september 2013 11:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En daar krijg je dan 10 cent voor, met 1 goede recensie kan je meerdere euro's verdienen stond er!
Maar misschien is dat helemaal niet moeilijk, ja ik weet niet, ik heb het niet geprobeerdquote:Op maandag 2 september 2013 11:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, 1 cent per positieve stemdat betekent dat je 500 stemmen moet krijgen op één recensie voor 5 euro
![]()
12.45quote:Op maandag 2 september 2013 11:57 schreef Spatieloos het volgende:
Als ik half 2 op school moet zijn en er ongeveer 45 min over doe om te fietsen, hoe laat moet ik dan weg!?
Ik heb niet eens tijd voor school tijdens mijn 24/7 FOK! leven.quote:Op maandag 2 september 2013 12:02 schreef arachide. het volgende:
Ik heb niet eens tijd om te fokken tijdens colleges.
loser.quote:Op maandag 2 september 2013 12:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb niet eens tijd voor school tijdens mijn 24/7 FOK! leven.
Doe er iets aanquote:Op maandag 2 september 2013 12:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb niet eens tijd voor school tijdens mijn 24/7 FOK! leven.
Schooljaar is net begonnen, dus dat wordt hem nu niet, maar zoek anders werk ofzoquote:Op maandag 2 september 2013 12:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zoals? Naar school gaan, hmm okay dan.
Ik moet wel gewoon naar school dit jaar, maar eigenlijk heb ik er geen tijd voor!quote:Op maandag 2 september 2013 12:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Schooljaar is net begonnen, dus dat wordt hem nu niet, maar zoek anders werk ofzo
quote:Op maandag 2 september 2013 12:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik moet wel gewoon naar school dit jaar, maar eigenlijk heb ik er geen tijd voor!
Is toch niet moeilijk?quote:Op maandag 2 september 2013 12:25 schreef d4v1d het volgende:
Ik moet straks naar zon kantine en sociaal doen met klasgenoten
Jawelquote:Op maandag 2 september 2013 12:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is toch niet moeilijk?
Ik heb wel een grotere autist dan ik ontdektquote:
ESSNHILLS OMG OMG OMGquote:
Oh, ehh, goed denk ik?quote:Op maandag 2 september 2013 12:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ESSNHILLS OMG OMG OMG
how you doin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.End joe?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 2 september 2013 12:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ehh, goed denk ik?Nouja, ik heb je hier al een hele tijd niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.End joe?
Met mij ook wel lekker hoor
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Waar werk je?quote:Op maandag 2 september 2013 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Straks werken van 15:30 tot 21:00
Morgen 15:30 tot 19:00![]()
(Vage shifts ja. Maar kwam zo uit met school. Ze hadden perse mensen nodig)
quote:Op maandag 2 september 2013 12:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ehh, goed denk ik?Hossel hosssel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.End joe?
Dat komt, ik was hier ook niet zoveel..quote:Op maandag 2 september 2013 12:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, ik heb je hier al een hele tijd niet gezien
Met mij ook wel lekker hoor
Wat voor een studie doe je?quote:Op maandag 2 september 2013 12:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat komt, ik was hier ook niet zoveel..zomervakantie en ik heb bijna alleen maar gewerkt
en nu begint de studie weer, zit nu in de trein
Mooi zo
Zolang het maar geen utrecht isquote:Op maandag 2 september 2013 12:50 schreef essnhills het volgende:
Pff, overstappen op eej druk station, met veel spullen als je maar een oaar minuteN hebt is ook niks hè..
Ik gok Zwolle of Utrechtquote:Op maandag 2 september 2013 12:50 schreef essnhills het volgende:
Pff, overstappen op eej druk station, met veel spullen als je maar een oaar minuteN hebt is ook niks hè..
quote:Op maandag 2 september 2013 14:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoor een lama schijten
okequote:Op maandag 2 september 2013 14:09 schreef Equalz het volgende:
[..]![]()
Mensen kijken me hier aan waarom ik lach....
fak jou XD
quote:Op maandag 2 september 2013 14:09 schreef Equalz het volgende:
[..]![]()
Mensen kijken me hier aan waarom ik lach....
fak jou XD
Sla de chauffeur !quote:Op maandag 2 september 2013 14:12 schreef d4v1d het volgende:
Als die bus straks niet meewerkt heb ik n probleem -.-
Ik heb geen school vandaag, maar ik wil er gewoon gebruik van maken. Zo even de stad in met de bus. Omdat het kan.quote:Op maandag 2 september 2013 14:29 schreef arachide. het volgende:
Echt, dat hele vrij reizen, ik hou er nu al van.
No shitquote:Op maandag 2 september 2013 14:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat is echt zo ongeveer de laatste die er schuld aan heeft.
Piepend of krakend geluid?quote:Op maandag 2 september 2013 15:09 schreef d4v1d het volgende:
Het geluid wat deze bus maakt met remmen klinkt niet goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |