watquote:Op maandag 2 september 2013 02:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Oke wat uitgebreider
Als ik tegen me ma zeg mag ik wat eten ga ze heel erg veel zuchten en me de hele dag boos aankijken
dan vraag ik van wat is er nou wat is nou het probleem dat ik eet en dan zegt ze ja je eet om stoer te doen en dan zeg ik wtf dat is niet waar zegt zei: het zal wel
Dus beetje rare omstandigheden, maar het zal wel
Nee, school is voor onwetenden!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep.quote:
Mja. In t ergste geval slaap je n nachtje in een hotel (met internet)quote:Op maandag 2 september 2013 11:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep.
Heb net mails gehad van contactpersoon daar (dus niet de mail die ik nog krijgen moet), en ik krijg hem vandaag en moest er van overtuigd zijn dat ze me ophalen en 't appartement klaar is.
Nou, dat is niet de bedoeling, en al zeker niet op mijn kostenquote:Op maandag 2 september 2013 11:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mja. In t ergste geval slaap je n nachtje in een hotel (met internet)
Beter dan niks..quote:Op maandag 2 september 2013 11:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou, dat is niet de bedoeling, en al zeker niet op mijn kosten
Ik verwacht straks die mail, moet toch eerst naar Zwolle.
Iddquote:Op maandag 2 september 2013 11:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kan je ook nog doen als ze je niet mailen
Mannen. Ja van alles, goed gesprek, erotisch, etc.quote:Op maandag 2 september 2013 11:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Naar wie? En wat staat er in die mails
Ik kan niet begrijpen dat dat goed zou verdienen ?quote:Op maandag 2 september 2013 11:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mannen. Ja van alles, goed gesprek, erotisch, etc.
Verdient goed
Recensies schrijven voor geldquote:Op maandag 2 september 2013 11:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik kan niet begrijpen dat dat goed zou verdienen ?
Dan ga ik liever recensies schrijven en stuur ze door naar jou voor eventuele spellingfouten.
Ik weet er ook niet zo veel van, maar dit had iemand mij wel eens gestuurd:quote:
Klinkt als héél veel werk voor weinig geld.quote:Op maandag 2 september 2013 11:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet er ook niet zo veel van, maar dit had iemand mij wel eens gestuurd:
Geld verdienen met het schrijven van recensies
http://www.schrijfmee.nl/geld-verdienen-met-schrijven/
Een boek gelezen? Een film gezien of een uitstapje naar een museum gemaakt? Je kunt overal recensies over schrijven en hier geld mee verdienen. Op de website van Ciao-Shopping.nl kun je recensies plaatsen over alle denkbare onderwerpen. Als je recensie door de andere lezers als ‘goed’ wordt beoordeeld, krijg je een paar cent. Dit bedrag kan per recensie behoorlijk oplopen en de meeste recensies kunnen een paar euro opleveren. Elke maand wordt er ook nog een bonus gegeven aan de beste recensies die op de website staan. Er wordt wel verwacht op de site dat je ook de recensies van anderen beoordeeld. Hoe actiever je uiteindelijk zelf bent, hoe meer beoordelingen je krijgt.
Nog nooit gedaan, maar leek me wel okay, maar ik ben te lui!
En dat is erotische emails schrijven nietquote:Op maandag 2 september 2013 11:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klinkt als héél veel werk voor weinig geld.
75 tekens per mail. Paar woordjes dusquote:Op maandag 2 september 2013 11:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En dat is erotische emails schrijven niet
En daar krijg je dan 10 cent voor, met 1 goede recensie kan je meerdere euro's verdienen stond er!quote:Op maandag 2 september 2013 11:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
75 tekens per mail. Paar woordjes dus
Ja, 1 cent per positieve stemquote:Op maandag 2 september 2013 11:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En daar krijg je dan 10 cent voor, met 1 goede recensie kan je meerdere euro's verdienen stond er!
Maar misschien is dat helemaal niet moeilijk, ja ik weet niet, ik heb het niet geprobeerdquote:Op maandag 2 september 2013 11:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, 1 cent per positieve stemdat betekent dat je 500 stemmen moet krijgen op één recensie voor 5 euro
![]()
12.45quote:Op maandag 2 september 2013 11:57 schreef Spatieloos het volgende:
Als ik half 2 op school moet zijn en er ongeveer 45 min over doe om te fietsen, hoe laat moet ik dan weg!?
Ik heb niet eens tijd voor school tijdens mijn 24/7 FOK! leven.quote:Op maandag 2 september 2013 12:02 schreef arachide. het volgende:
Ik heb niet eens tijd om te fokken tijdens colleges.
loser.quote:Op maandag 2 september 2013 12:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb niet eens tijd voor school tijdens mijn 24/7 FOK! leven.
Doe er iets aanquote:Op maandag 2 september 2013 12:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb niet eens tijd voor school tijdens mijn 24/7 FOK! leven.
Schooljaar is net begonnen, dus dat wordt hem nu niet, maar zoek anders werk ofzoquote:Op maandag 2 september 2013 12:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zoals? Naar school gaan, hmm okay dan.
Ik moet wel gewoon naar school dit jaar, maar eigenlijk heb ik er geen tijd voor!quote:Op maandag 2 september 2013 12:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Schooljaar is net begonnen, dus dat wordt hem nu niet, maar zoek anders werk ofzo
quote:Op maandag 2 september 2013 12:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik moet wel gewoon naar school dit jaar, maar eigenlijk heb ik er geen tijd voor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |