Ja oke maar wat ik graag wil vind ik toch wel dat een ouder achter moet staan vooral qua zo grote beslissing.quote:Op maandag 2 september 2013 02:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Altijd? Dat zou ook stom zijn. Ouders moeten ook op hun kind passen, als je overal in meegaat heeft je kind absoluut niets aan je.
Ik moest deze zin echt heel vaak lezenquote:Op maandag 2 september 2013 02:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja oke maar wat ik graag wil vind ik toch wel dat een ouder achter moet staan vooral qua zo grote beslissing.
Slaap lekkerquote:Op maandag 2 september 2013 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga hire ook niet meer posten deze avond.
tot morgen
jij ook alvast en ik ga je deze avond neit wakker houdenquote:
Ik mezelf welquote:Op maandag 2 september 2013 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij ook alvast en ik ga je deze avond neit wakker houden![]()
Ja ik ga zo ook even lezen denk ikquote:Op maandag 2 september 2013 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga nu gewoon boek lezen tot ik in slaap val
Wist niet dat er een game van was?quote:Op maandag 2 september 2013 02:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Iemand hier ooi the walking dead gespeeld?
Ja gebaseerd op de comics, maar moet je echt spelen. Niet normaal goed spel, echt zieligquote:Op maandag 2 september 2013 02:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ga zo ook even lezen denk ik
[..]
Wist niet dat er een game van was?
latersquote:
plusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |