Snap er nog geen kut vanquote:Op maandag 2 september 2013 02:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Klinkt raar wel true. zal wel gewoon zijn omdat ze boodschappen moet doen
Ik heb niet het idee dat iemand enig idee heeft waar je het over hebtquote:Op maandag 2 september 2013 02:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Klinkt raar wel true. zal wel gewoon zijn omdat ze boodschappen moet doen
Wtfquote:Op maandag 2 september 2013 02:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Oke wat uitgebreider
Als ik tegen me ma zeg mag ik wat eten ga ze heel erg veel zuchten en me de hele dag boos aankijken
dan vraag ik van wat is er nou wat is nou het probleem dat ik eet en dan zegt ze ja je eet om stoer te doen en dan zeg ik wtf dat is niet waar zegt zei: het zal wel
Dus beetje rare omstandigheden, maar het zal wel
Zou dit het hele verhaal zijn?quote:Op maandag 2 september 2013 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
WtfDus als je vraagt of je wat mag eten denkt ze dat je doet om stoer te doen?
WTFOCKKK
ja ik zou eten om stoer te lijken dan denk ik echt van waarom zou ik stoer voor me moeder proberen te doen.quote:Op maandag 2 september 2013 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
WtfDus als je vraagt of je wat mag eten denkt ze dat je doet om stoer te doen?
WTFOCKKK
Waarschijnlijk wil je moeder dat je in de buurt blijft. Agenten worden niet uitgezonden naar verre oorden.quote:Op maandag 2 september 2013 02:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja ik zou eten om stoer te lijken dan denk ik echt van waarom zou ik stoer voor me moeder proberen te doen.
En nog iets nogal raars: ze is er 100% op tegen dat ik het leger in ga maar de politie mag wel, terwijl dat veel gevaarlijker is
Ja maar er word gedaan alsof het leger de slechste baan is die er bestaatquote:Op maandag 2 september 2013 02:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wil je moeder dat je in de buurt blijft. Agenten worden niet uitgezonden naar verre oorden.
Bedenk je maar, als jij nog een pannenkoek zou eten, dat je chick dan zegt dat je dat doet omdat je stoer wilt doenquote:Op maandag 2 september 2013 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ben niet helemaal 100% op moment maar ik heb niet het idee dat het daaraan ligt dat ik dit hele verhaal niet begrijp
Godverdommequote:Op maandag 2 september 2013 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedenk je maar, als jij nog een pannenkoek zou eten, dat je chick dan zegt dat je dat doet omdat je stoer wilt doen
Dat zeg ik ook niet Flatje.quote:Op maandag 2 september 2013 02:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik vind het risico wel groter. Je gaat erbij met de intentie van: ik wil mijn land helpen. Tot iemand erachter komt dat je iets onderzoekt en die schiet je neer, leger is misschien wel wat gevaarlijker maar politie is niet echt een veilige baan te noemen
het wordt tijd dat i kga slapenquote:Op maandag 2 september 2013 02:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik vind het risico wel groter. Je gaat erbij met de intentie van: ik wil mijn land helpen. Tot iemand erachter komt dat je iets onderzoekt en die schiet je neer, leger is misschien wel wat gevaarlijker maar politie is niet echt een veilige baan te noemen
Het is de politie he, niet de AIVDquote:Op maandag 2 september 2013 02:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Recherche misschien dan?quote:Op maandag 2 september 2013 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is de politie he, niet de AIVD
Wat ga je stoer doen met je pannenkoek ;squote:
Altijd? Dat zou ook stom zijn. Ouders moeten ook op hun kind passen, als je overal in meegaat heeft je kind absoluut niets aan je.quote:Op maandag 2 september 2013 02:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
I know maar ik vind dat ouders achter je moeten staan
quote:Op maandag 2 september 2013 02:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ga je stoer doen met je pannenkoek ;s
Ja oke maar wat ik graag wil vind ik toch wel dat een ouder achter moet staan vooral qua zo grote beslissing.quote:Op maandag 2 september 2013 02:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Altijd? Dat zou ook stom zijn. Ouders moeten ook op hun kind passen, als je overal in meegaat heeft je kind absoluut niets aan je.
Ik moest deze zin echt heel vaak lezenquote:Op maandag 2 september 2013 02:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja oke maar wat ik graag wil vind ik toch wel dat een ouder achter moet staan vooral qua zo grote beslissing.
Slaap lekkerquote:Op maandag 2 september 2013 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga hire ook niet meer posten deze avond.
tot morgen
jij ook alvast en ik ga je deze avond neit wakker houdenquote:
Ik mezelf welquote:Op maandag 2 september 2013 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij ook alvast en ik ga je deze avond neit wakker houden![]()
Ja ik ga zo ook even lezen denk ikquote:Op maandag 2 september 2013 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga nu gewoon boek lezen tot ik in slaap val
Wist niet dat er een game van was?quote:Op maandag 2 september 2013 02:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Iemand hier ooi the walking dead gespeeld?
Ja gebaseerd op de comics, maar moet je echt spelen. Niet normaal goed spel, echt zieligquote:Op maandag 2 september 2013 02:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ga zo ook even lezen denk ik
[..]
Wist niet dat er een game van was?
latersquote:
plusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |