we wonen gewoon in 1 huis hoorquote:Op zondag 1 september 2013 20:19 schreef Superheks het volgende:
[..]
En op dezelfde manier typen, geen fouten maken. Maar bij sommige sites moet je ook opgeven via welk IP adres je werkt dus dan wordt delen lastiger.
Heel veel, ken mensen die er fulltime voor werken en hebben de hele dag werk zat. Sommige kerels sturen er wel 50 per dag, kost ze zo'n 1,50 per bericht.quote:Op zondag 1 september 2013 20:17 schreef hugecooll het volgende:
Ik begin me nu wel serieus af te vragen hoeveel berichtjes er op een dag bij zo'n site binnenkomen
Dure hobby dan, 75 euro per dag aan onzinnige sms'jes.quote:Op zondag 1 september 2013 20:20 schreef Superheks het volgende:
[..]
Heel veel, ken mensen die er fulltime voor werken en hebben de hele dag werk zat. Sommige kerels sturen er wel 50 per dag, kost ze zo'n 1,50 per bericht.
Kerels denken dat het echt is. Bij de vorige sites waarvoor ik werkte deden sommigen zelfs huwelijksaanzoeken of ze boekten hotelkamers.quote:Op zondag 1 september 2013 20:21 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dure hobby dan, 75 euro per dag aan onzinnige sms'jes.
Maar mail je dan wel steeds met dezelfden of steeds een ander (zodra er bij dat bedrijf weer een sms binnen komt zeg maar?quote:Op zondag 1 september 2013 20:20 schreef Superheks het volgende:
[..]
Heel veel, ken mensen die er fulltime voor werken en hebben de hele dag werk zat. Sommige kerels sturen er wel 50 per dag, kost ze zo'n 1,50 per bericht.
Haha,, ja geloof ik graag, maar op elke zender of kanaal zie je staan dat het om Fictieve profielen gaat, en het niet mogelijk is real contacten te leggen. Hoezo naïef?quote:Op zondag 1 september 2013 20:22 schreef Superheks het volgende:
[..]
Kerels denken dat het echt is. Bij de vorige sites waarvoor ik werkte deden sommigen zelfs huwelijksaanzoeken of ze boekten hotelkamers.
Veel verschillende maar als je in een gesprek zit met iemand en die reageert meteen terug dan krijg je dat bericht ook. Pas zodra je offline gaat neemt een collega het over.quote:Op zondag 1 september 2013 20:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Maar mail je dan wel steeds met dezelfden of steeds een ander (zodra er bij dat bedrijf weer een sms binnen komt zeg maar?
Staat er inderdaad duidelijk bij, blijkbaar weten veel mannen de betekenis van het woord fictief niet.quote:Op zondag 1 september 2013 20:23 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Haha,, ja geloof ik graag, maar op elke zender of kanaal zie je staan dat het om Fictieve profielen gaat, en het niet mogelijk is real contacten te leggen. Hoezo naïef?
maar doe je het nou via de telefoon of via de laptop-chat?quote:Op zondag 1 september 2013 20:20 schreef Superheks het volgende:
[..]
Je zal het haast gaan denken inderdaad.quote:Op zondag 1 september 2013 20:24 schreef Superheks het volgende:
[..]
Staat er inderdaad duidelijk bij, blijkbaar weten veel mannen de betekenis van het woord fictief niet.
Gewoon via pc/laptop. Kunt gewoon inloggen op de site. Ik zit nu bij 2 sites, als de 1 rustig is typ ik bij de ander zodat ik wel genoeg geld binnenkrijg. De 1 verdiend 10ct per bericht en de andere minimaal 11ct per bericht. Bij 400 of meer berichten per week 12ct per bericht, en telkens bij 200 meer komt er wat bij. Plus nog extra bonussen voor na 20u en in de weekenden.quote:Op zondag 1 september 2013 20:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maar doe je het nou via de telefoon of via de laptop-chat?
oh, toch via de laptop, ik dacht al, moet je de hele dag met je snuit in zo'n telefoon zittenquote:Op zondag 1 september 2013 20:26 schreef Superheks het volgende:
[..]
Gewoon via pc/laptop. Kunt gewoon inloggen op de site. Ik zit nu bij 2 sites, als de 1 rustig is typ ik bij de ander zodat ik wel genoeg geld binnenkrijg. De 1 verdiend 10ct per bericht en de andere minimaal 11ct per bericht. Bij 400 of meer berichten per week 12ct per bericht, en telkens bij 200 meer komt er wat bij. Plus nog extra bonussen voor na 20u en in de weekenden.
quote:Op zondag 1 september 2013 20:23 schreef Superheks het volgende:
[..]
Veel verschillende maar als je in een gesprek zit met iemand en die reageert meteen terug dan krijg je dat bericht ook. Pas zodra je offline gaat neemt een collega het over.
heb pm gehad jaquote:Op zondag 1 september 2013 20:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, toch via de laptop, ik dacht al, moet je de hele dag met je snuit in zo'n telefoon zitten
heb je mijn pm gehad btw?
heeft ze al op gereageerdquote:Op zondag 1 september 2013 20:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, toch via de laptop, ik dacht al, moet je de hele dag met je snuit in zo'n telefoon zitten
heb je mijn pm gehad btw?
Nee niemand ziet je naam. Is ook niet toegestaan je eigen naam te geven, dan wordt je account geblokkeerd.quote:Op zondag 1 september 2013 20:28 schreef Snaps93 het volgende:
Geef je dan ook echt je eigen naam op? En ziet de site en/of die mannen dan ook jouw naam?
Bij chatjobs zonder solliciterenquote:Op zondag 1 september 2013 20:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]Geniaal. Kun je je gewoon vrijblijvend opgeven? Of moet je ook echt solliciteren?
Als ik naar de site ga vragen ze om je naam, daar geef je dus een fictieve naam op?quote:Op zondag 1 september 2013 20:30 schreef Superheks het volgende:
[..]
Nee niemand ziet je naam. Is ook niet toegestaan je eigen naam te geven, dan wordt je account geblokkeerd.
Bij chatjobs mag je zelf weten wanneer en hoeveel je werkt. Bij de meeste anderen hebben ze vaak een minimum aantal berichten dat je moet typen. Bij de ene waarvoor ik werk zijn dat minimaal 200. Maar er zijn sites waar ze een rooster volgen die je zelf mag invullen. Maar ik werk zelf graag het liefst zonder rooster zodat ik eigen tijden kan indelen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:28 schreef PatriQue89 het volgende:
En mag je zelf bepalen wanneer je werkt, of moet je dat van te voren ook echt doorgeven?
Nee je geeft zelf geen namen op. De profielen hebben allemaal al een naam en foto, je werkt dus gewoon met bestaande profielen. Hoeft zelf geen profielen aan te maken. Alleen wel goed lezen bij de info wat de naam van het profiel is zodat je een goed antwoord kunt geven aan de mannen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:31 schreef Snaps93 het volgende:
[..]
Als ik naar de site ga vragen ze om je naam, daar geef je dus een fictieve naam op?
Klinkt wel als een leuke bijverdienste idd
en wat voor sites zijn dat dan? Zitten daar nog betrouwbare en onbetrouwbare tussen?quote:Op zondag 1 september 2013 20:26 schreef Superheks het volgende:
[..]
Gewoon via pc/laptop. Kunt gewoon inloggen op de site. Ik zit nu bij 2 sites, als de 1 rustig is typ ik bij de ander zodat ik wel genoeg geld binnenkrijg. De 1 verdiend 10ct per bericht en de andere minimaal 11ct per bericht. Bij 400 of meer berichten per week 12ct per bericht, en telkens bij 200 meer komt er wat bij. Plus nog extra bonussen voor na 20u en in de weekenden.
Oke, dat is wel handig dan!quote:Op zondag 1 september 2013 20:33 schreef Superheks het volgende:
[..]
Nee je geeft zelf geen namen op. De profielen hebben allemaal al een naam en foto, je werkt dus gewoon met bestaande profielen. Hoeft zelf geen profielen aan te maken. Alleen wel goed lezen bij de info wat de naam van het profiel is zodat je een goed antwoord kunt geven aan de mannen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |