quote:Op zondag 1 september 2013 16:25 schreef Superheks het volgende:
Heb er nu voor in de avonden een bijbaan bijgenomen vanuit huis.
Niks mis mee toch?quote:Op zondag 1 september 2013 19:51 schreef hugecooll het volgende:
ChatJobs.nl erotisch chatten voor geld
edit: schept ook gelijk duidelijkheid over deze post
[..]
Gaat erom dat ik er wat mee verdienquote:Op zondag 1 september 2013 19:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Neuh, moet je zelf weten. Ik vind de algemene voorwaarden wel knullig overkomen
Ja, maar als algemene voorwaarden en zo knullig overkomen, doet het bedrijf dat imo ook. Ook het feit dat de kopjes 'regels' en 'privacy policy' niet werken doet mij niet erg professioneel overkomen.quote:Op zondag 1 september 2013 19:58 schreef Superheks het volgende:
[..]
Gaat erom dat ik er wat mee verdien
quote:Op zondag 1 september 2013 20:00 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Je verdient echt wel een aantal klappen hiermee imho.
Heb het al eerder gedaan voor een andere site en typte zo'n 150 berichten per dag. Verdiende daar ongeveer 120euro per week mee. Moest er helaas mee stoppen omdat ik in de ww terecht kwam. Ze betalen namelijk bruto uit maar ww houdt het bruto bedrag als netto in omdat er pas begin van het nieuwe jaar wordt bekeken hoeveel belasting erover betaald moet worden. Nu dus een andere site gekregen via een vriendin die ervoor gewerkt heeft, verdiend goed zei ze. Maar ze weet niet meer precies hoe het zit met die cashmaster.quote:
Waarom zou het niet werken? Een vriendin (samen met haar vriendquote:Op zondag 1 september 2013 20:00 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Die shit werkt toch niet meid. Zoek je godverdomme een echte baan, ipv trieste kerels aan het lijntje te houden. Je verdient echt wel een aantal klappen hiermee imho.
Ik heb een echte baan, werk fulltime. Dit is gewoon een extra'tje.quote:Op zondag 1 september 2013 20:00 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Die shit werkt toch niet meid. Zoek je godverdomme een echte baan, ipv trieste kerels aan het lijntje te houden. Je verdient echt wel een aantal klappen hiermee imho.
Niet bellen, alleen maar mails beantwoorden voor 10ct per bericht.quote:Op zondag 1 september 2013 20:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar, en dat is puur alleen bellen gewoon?
Je kan je ook aanmelden op die site, merk je het vanzelf wel toch? Heb ik nu ook ff gedaan, alleen mijn account is Tijdelijk Geblokkeerd ofzoquote:Op zondag 1 september 2013 20:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar, en dat is puur alleen bellen gewoon?
Staat er altijd in begin, moet je even contact opnemen met de webmaster.quote:Op zondag 1 september 2013 20:07 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Je kan je ook aanmelden op die site, merk je het vanzelf wel toch? Heb ik nu ook ff gedaan, alleen mijn account is Tijdelijk Geblokkeerd ofzo
Hoe lang ben je aan die 150 per dag bezig?quote:Op zondag 1 september 2013 20:06 schreef Superheks het volgende:
[..]
Niet bellen, alleen maar mails beantwoorden voor 10ct per bericht.
Hoe snel kan je typenquote:Op zondag 1 september 2013 20:08 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Hoe lang ben je aan die 150 per dag bezig?
ongeveer 1,5 uur als je snel kunt typen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:08 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Hoe lang ben je aan die 150 per dag bezig?
Ok, thnx, zal ik ff doen... Als dit een 300 euro per maand kan opleveren is het een mooi spaarcentje namelijk.quote:Op zondag 1 september 2013 20:08 schreef Superheks het volgende:
[..]
Staat er altijd in begin, moet je even contact opnemen met de webmaster.
En heb je dan een minimaal aantal woorden ofzo wat je moet typenquote:Op zondag 1 september 2013 20:08 schreef Superheks het volgende:
[..]
Staat er altijd in begin, moet je even contact opnemen met de webmaster.
150 berichten, mits het systeem dat ook toelaat is wel te doen op een dag, in een uurtje heb je zo 100 berichten getypt hoor.quote:
moeten minimaal 75 karakters hebben, valt wel mee dus.quote:Op zondag 1 september 2013 20:10 schreef rene90 het volgende:
[..]
En heb je dan een minimaal aantal woorden ofzo wat je moet typen? Tering wat een werk zeg, 10 mailtjes voor een euro. Hoe veel tijd ben je kwijt aan een mailtje?
Ik kan niet op pb reageren omdat ik hier net lid ben. Maar het is heel simpel. Mannen mailen naar fictieve profielen met foto's van vrouwen die van een modellenbureau komen en vrouwen die hun foto's aan de site verkopen. Je gebruikt dus nooit eigen naam en foto. Er zijn dus ook meerdere operators. Als jij offline gaat dan gaat een ander verder met het gesprek.quote:
Ach, beetje creatief denkenquote:Op zondag 1 september 2013 20:12 schreef hugecooll het volgende:
Lijkt me wel matig om als man op al die berichten van mannen te moeten reageren
quote:
Ligt eraan waar zo'n man het over wil hebben. De 1 begint over seks, de ander over zijn hobby of werk. Is heel verschillend waar de gesprekken over gaan.quote:
Zeker te doenquote:Op zondag 1 september 2013 20:10 schreef Paardlants het volgende:
[..]
150 berichten, mits het systeem dat ook toelaat is wel te doen op een dag, in een uurtje heb je zo 100 berichten getypt hoor.
Wat boeit dat nou joh... juist leuk om domme mannen voor de gek te houden toch?quote:Op zondag 1 september 2013 20:12 schreef hugecooll het volgende:
Lijkt me wel matig om als man op al die berichten van mannen te moeten reageren
en via wat voor soort site doet zij dat dan?quote:Op zondag 1 september 2013 20:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zeker te doen
Die vriendin van mij die zit op ongeveer 180/200 mails per dag en verdiend dus zo wat bij naast haar parttime baan op haar vrije dagen als ze thuis zit en kind naar bed is
180/200 mails ga ik niet redden, maar een 100 tal zal ik er wel kunnen versturen, misschien dat mijn vriendin en ik op 1 account zouden kunnen werken, maar weet niet of ze het überhaupt iets vind.quote:Op zondag 1 september 2013 20:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zeker te doen
Die vriendin van mij die zit op ongeveer 180/200 mails per dag en verdiend dus zo wat bij naast haar parttime baan op haar vrije dagen als ze thuis zit en kind naar bed is
Als je het wil weten moet ik het even aan haar vragen en kan ik je morgen antwoord geven.quote:Op zondag 1 september 2013 20:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en via wat voor soort site doet zij dat dan?
is dat ook een overkoepelend iets zeg maar?
Zolang je niet aangeeft je account te delen is er niks aan de handquote:Op zondag 1 september 2013 20:15 schreef Paardlants het volgende:
[..]
180/200 mails ga ik niet redden, maar een 100 tal zal ik er wel kunnen versturen, misschien dat mijn vriendin en ik op 1 account zouden kunnen werken, maar weet niet of ze het überhaupt iets vind.
Ben wel benieuwd, eigenlijk.quote:Op zondag 1 september 2013 20:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als je het wil weten moet ik het even aan haar vragen en kan ik je morgen antwoord geven.
nee inderdaad, maar zou ook niet weten waarom ik dat aan zal geven ?quote:Op zondag 1 september 2013 20:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zolang je niet aangeeft je account te delen is er niks aan de hand
Ik ookquote:Op zondag 1 september 2013 20:17 schreef hugecooll het volgende:
Ik begin me nu wel serieus af te vragen hoeveel berichtjes er op een dag bij zo'n site binnenkomen
Meer dan je denk in ieder geval.quote:
En op dezelfde manier typen, geen fouten maken. Maar bij sommige sites moet je ook opgeven via welk IP adres je werkt dus dan wordt delen lastiger.quote:Op zondag 1 september 2013 20:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zolang je niet aangeeft je account te delen is er niks aan de hand
Dat zal haar godverdomme lerenquote:Op zondag 1 september 2013 20:18 schreef Superheks het volgende:
Er zijn verschillende sites maar er is 1 waar je beter nooit voor kan werken. Vriendin van mij werkte ervoor en had via internet op een forum gevraagd of anderen er wat informatie over hadden. Stond nergens in de overeenkomst dat ze geen informatie op mocht vragen maar werd bedreigd door de webmaster, dat die wel even bij haar zou komen om haar hele huis te verbouwen en haar klappen te geven.
Denk dat die webmaster een beetje boos is op haar.quote:Op zondag 1 september 2013 20:18 schreef Superheks het volgende:
Er zijn verschillende sites maar er is 1 waar je beter nooit voor kan werken. Vriendin van mij werkte ervoor en had via internet op een forum gevraagd of anderen er wat informatie over hadden. Stond nergens in de overeenkomst dat ze geen informatie op mocht vragen maar werd bedreigd door de webmaster, dat die wel even bij haar zou komen om haar hele huis te verbouwen en haar klappen te geven.
Bij chatjobs mogen mannen ook werken, maar bij de meeste andere sites nemen ze alleen vrouwen aan.quote:Op zondag 1 september 2013 20:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Maakt het uit of je daadwerkelijk een vrouw bent of mag je ook gewoon doen alsof?
we wonen gewoon in 1 huis hoorquote:Op zondag 1 september 2013 20:19 schreef Superheks het volgende:
[..]
En op dezelfde manier typen, geen fouten maken. Maar bij sommige sites moet je ook opgeven via welk IP adres je werkt dus dan wordt delen lastiger.
Heel veel, ken mensen die er fulltime voor werken en hebben de hele dag werk zat. Sommige kerels sturen er wel 50 per dag, kost ze zo'n 1,50 per bericht.quote:Op zondag 1 september 2013 20:17 schreef hugecooll het volgende:
Ik begin me nu wel serieus af te vragen hoeveel berichtjes er op een dag bij zo'n site binnenkomen
Dure hobby dan, 75 euro per dag aan onzinnige sms'jes.quote:Op zondag 1 september 2013 20:20 schreef Superheks het volgende:
[..]
Heel veel, ken mensen die er fulltime voor werken en hebben de hele dag werk zat. Sommige kerels sturen er wel 50 per dag, kost ze zo'n 1,50 per bericht.
Kerels denken dat het echt is. Bij de vorige sites waarvoor ik werkte deden sommigen zelfs huwelijksaanzoeken of ze boekten hotelkamers.quote:Op zondag 1 september 2013 20:21 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dure hobby dan, 75 euro per dag aan onzinnige sms'jes.
Maar mail je dan wel steeds met dezelfden of steeds een ander (zodra er bij dat bedrijf weer een sms binnen komt zeg maar?quote:Op zondag 1 september 2013 20:20 schreef Superheks het volgende:
[..]
Heel veel, ken mensen die er fulltime voor werken en hebben de hele dag werk zat. Sommige kerels sturen er wel 50 per dag, kost ze zo'n 1,50 per bericht.
Haha,, ja geloof ik graag, maar op elke zender of kanaal zie je staan dat het om Fictieve profielen gaat, en het niet mogelijk is real contacten te leggen. Hoezo naïef?quote:Op zondag 1 september 2013 20:22 schreef Superheks het volgende:
[..]
Kerels denken dat het echt is. Bij de vorige sites waarvoor ik werkte deden sommigen zelfs huwelijksaanzoeken of ze boekten hotelkamers.
Veel verschillende maar als je in een gesprek zit met iemand en die reageert meteen terug dan krijg je dat bericht ook. Pas zodra je offline gaat neemt een collega het over.quote:Op zondag 1 september 2013 20:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Maar mail je dan wel steeds met dezelfden of steeds een ander (zodra er bij dat bedrijf weer een sms binnen komt zeg maar?
Staat er inderdaad duidelijk bij, blijkbaar weten veel mannen de betekenis van het woord fictief niet.quote:Op zondag 1 september 2013 20:23 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Haha,, ja geloof ik graag, maar op elke zender of kanaal zie je staan dat het om Fictieve profielen gaat, en het niet mogelijk is real contacten te leggen. Hoezo naïef?
maar doe je het nou via de telefoon of via de laptop-chat?quote:Op zondag 1 september 2013 20:20 schreef Superheks het volgende:
[..]
Je zal het haast gaan denken inderdaad.quote:Op zondag 1 september 2013 20:24 schreef Superheks het volgende:
[..]
Staat er inderdaad duidelijk bij, blijkbaar weten veel mannen de betekenis van het woord fictief niet.
Gewoon via pc/laptop. Kunt gewoon inloggen op de site. Ik zit nu bij 2 sites, als de 1 rustig is typ ik bij de ander zodat ik wel genoeg geld binnenkrijg. De 1 verdiend 10ct per bericht en de andere minimaal 11ct per bericht. Bij 400 of meer berichten per week 12ct per bericht, en telkens bij 200 meer komt er wat bij. Plus nog extra bonussen voor na 20u en in de weekenden.quote:Op zondag 1 september 2013 20:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maar doe je het nou via de telefoon of via de laptop-chat?
oh, toch via de laptop, ik dacht al, moet je de hele dag met je snuit in zo'n telefoon zittenquote:Op zondag 1 september 2013 20:26 schreef Superheks het volgende:
[..]
Gewoon via pc/laptop. Kunt gewoon inloggen op de site. Ik zit nu bij 2 sites, als de 1 rustig is typ ik bij de ander zodat ik wel genoeg geld binnenkrijg. De 1 verdiend 10ct per bericht en de andere minimaal 11ct per bericht. Bij 400 of meer berichten per week 12ct per bericht, en telkens bij 200 meer komt er wat bij. Plus nog extra bonussen voor na 20u en in de weekenden.
quote:Op zondag 1 september 2013 20:23 schreef Superheks het volgende:
[..]
Veel verschillende maar als je in een gesprek zit met iemand en die reageert meteen terug dan krijg je dat bericht ook. Pas zodra je offline gaat neemt een collega het over.
heb pm gehad jaquote:Op zondag 1 september 2013 20:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, toch via de laptop, ik dacht al, moet je de hele dag met je snuit in zo'n telefoon zitten
heb je mijn pm gehad btw?
heeft ze al op gereageerdquote:Op zondag 1 september 2013 20:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, toch via de laptop, ik dacht al, moet je de hele dag met je snuit in zo'n telefoon zitten
heb je mijn pm gehad btw?
Nee niemand ziet je naam. Is ook niet toegestaan je eigen naam te geven, dan wordt je account geblokkeerd.quote:Op zondag 1 september 2013 20:28 schreef Snaps93 het volgende:
Geef je dan ook echt je eigen naam op? En ziet de site en/of die mannen dan ook jouw naam?
Bij chatjobs zonder solliciterenquote:Op zondag 1 september 2013 20:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]Geniaal. Kun je je gewoon vrijblijvend opgeven? Of moet je ook echt solliciteren?
Als ik naar de site ga vragen ze om je naam, daar geef je dus een fictieve naam op?quote:Op zondag 1 september 2013 20:30 schreef Superheks het volgende:
[..]
Nee niemand ziet je naam. Is ook niet toegestaan je eigen naam te geven, dan wordt je account geblokkeerd.
Bij chatjobs mag je zelf weten wanneer en hoeveel je werkt. Bij de meeste anderen hebben ze vaak een minimum aantal berichten dat je moet typen. Bij de ene waarvoor ik werk zijn dat minimaal 200. Maar er zijn sites waar ze een rooster volgen die je zelf mag invullen. Maar ik werk zelf graag het liefst zonder rooster zodat ik eigen tijden kan indelen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:28 schreef PatriQue89 het volgende:
En mag je zelf bepalen wanneer je werkt, of moet je dat van te voren ook echt doorgeven?
Nee je geeft zelf geen namen op. De profielen hebben allemaal al een naam en foto, je werkt dus gewoon met bestaande profielen. Hoeft zelf geen profielen aan te maken. Alleen wel goed lezen bij de info wat de naam van het profiel is zodat je een goed antwoord kunt geven aan de mannen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:31 schreef Snaps93 het volgende:
[..]
Als ik naar de site ga vragen ze om je naam, daar geef je dus een fictieve naam op?
Klinkt wel als een leuke bijverdienste idd
en wat voor sites zijn dat dan? Zitten daar nog betrouwbare en onbetrouwbare tussen?quote:Op zondag 1 september 2013 20:26 schreef Superheks het volgende:
[..]
Gewoon via pc/laptop. Kunt gewoon inloggen op de site. Ik zit nu bij 2 sites, als de 1 rustig is typ ik bij de ander zodat ik wel genoeg geld binnenkrijg. De 1 verdiend 10ct per bericht en de andere minimaal 11ct per bericht. Bij 400 of meer berichten per week 12ct per bericht, en telkens bij 200 meer komt er wat bij. Plus nog extra bonussen voor na 20u en in de weekenden.
Oke, dat is wel handig dan!quote:Op zondag 1 september 2013 20:33 schreef Superheks het volgende:
[..]
Nee je geeft zelf geen namen op. De profielen hebben allemaal al een naam en foto, je werkt dus gewoon met bestaande profielen. Hoeft zelf geen profielen aan te maken. Alleen wel goed lezen bij de info wat de naam van het profiel is zodat je een goed antwoord kunt geven aan de mannen.
Er zijn vooral een aantal bedrijfjes die per maand betalen die onbetrouwbaar zijn. Die betalen simpelweg niet uit, bij wekelijkse betalingen zit het meestal wel goed.quote:Op zondag 1 september 2013 20:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en wat voor sites zijn dat dan? Zitten daar nog betrouwbare en onbetrouwbare tussen?
chatjobs is betrouwbaar, de andere weet ik niet. Op speurders kun je wel advertenties vinden van sites die operators zoeken. Staan bij thuiswerk vacatures.quote:Op zondag 1 september 2013 20:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en wat voor sites zijn dat dan? Zitten daar nog betrouwbare en onbetrouwbare tussen?
de 2e site waar ik voor werk betaald wekelijks uit. vriendin van mij doet het al een paar jaar en krijgt netjes elke maandag haar loon.quote:Op zondag 1 september 2013 20:36 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Er zijn vooral een aantal bedrijfjes die per maand betalen die onbetrouwbaar zijn. Die betalen simpelweg niet uit, bij wekelijkse betalingen zit het meestal wel goed.
nee de meeste betalen zelf uitquote:Op zondag 1 september 2013 20:35 schreef Snaps93 het volgende:
[..]
Oke, dat is wel handig dan!
En werken al die site's met een site als cashmaster?
mag ik vragen wat die tweede site is? Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zondag 1 september 2013 20:37 schreef Superheks het volgende:
[..]
de 2e site waar ik voor werk betaald wekelijks uit. vriendin van mij doet het al een paar jaar en krijgt netjes elke maandag haar loon.
Ik wacht nog op de aanmeld link waarmee ik nieuwe operators zich kan laten aanmelden. Alleen die site mag ik doorgeven. Die krijg ik morgen. Dus zal het dan doorgeven.quote:Op zondag 1 september 2013 20:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mag ik vragen wat die tweede site is? Ben ik ook wel benieuwd naar.
ah, zo, ja dat snap k wel. Ik ben benieuwd, dus wacht ff afquote:Op zondag 1 september 2013 20:40 schreef Superheks het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de aanmeld link waarmee ik nieuwe operators zich kan laten aanmelden. Alleen die site mag ik doorgeven. Die krijg ik morgen. Dus zal het dan doorgeven.
Ben benieuwd!quote:Op zondag 1 september 2013 20:40 schreef Superheks het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de aanmeld link waarmee ik nieuwe operators zich kan laten aanmelden. Alleen die site mag ik doorgeven. Die krijg ik morgen. Dus zal het dan doorgeven.
Die welkomsttekst is echt om te jankenquote:
quote:Bij ons kunt u direct aan de slag als operator, als operator beantwoord u voor ons berichten. U bepaald zelf wanneer u aan voor ons wilt werken. Wij zorgen daarentegen ervoor dat er altijd werk voor u is. Ook kunt u van ons altijd op voldoende begeleiding rekenen bij het uitvoeren van u (thuis)werk.
Mensen die geen fatsoenlijk Nederlands kunnen zitten er helaas ook bij.quote:Op zondag 1 september 2013 20:43 schreef hugecooll het volgende:
Die welkomsttekst is echt om te janken
en is dat een betrouwbare aanbieder, of weet je dat nooit vantevoren bij dit soort advertenties?quote:Op zondag 1 september 2013 20:43 schreef Superheks het volgende:
Heb hier een advertentie gevonden: http://www.speurders.nl/o(...)zocht-134743965.html
Weet ik niet, zou je even een mailtje moeten sturen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en is dat een betrouwbare aanbieder, of weet je dat nooit vantevoren bij dit soort advertenties?
ja, hoi, bent u betrouwbaar?quote:Op zondag 1 september 2013 20:48 schreef Superheks het volgende:
[..]
Weet ik niet, zou je even een mailtje moeten sturen.
Ik snap ook totaal niet hoe het werktquote:Op zondag 1 september 2013 20:45 schreef Superheks het volgende:
[..]
Mensen die geen fatsoenlijk Nederlands kunnen zitten er helaas ook bij.
Dan denk ik:quote:Wij betalen u tussen de 11 en 15 cent per bericht. Dit is als volgt opgebouwd;
11ct bij minder dan 400 berichten per week (+1ct in het weekend)
12ct bij meer dan 600 berichten per week (+1ct in het weekend)
13ct bij meer dan 800 berichten per week (+1ct in het weekend)
14ct bij meer dan 1.600 berichten per week (+1ct in het weekend)
Typt u dus iedere dag 229 berichten, zijn uw verdiensten in een week ¤229,-
Dus de minimale vergoeding is 10 cent, maar de maximale ook? Of is die bonus max. 10 cent?quote:Vergoeding
De minimale vergoeding per verstuurd bericht bedraagt EUR 0,10. Via het platform controleren wij de kwaliteit van uw diensten, indien deze kwaliteit steeds beter wordt dan verhogen wij uw vergoeding per bericht, de maximale vergoeding per bericht bedraagt EUR 0,10. Bij een verslechterende kwaliteit is het tegenovergestelde van toepassing.
Tja, inderdaad.. Vooral als je student bent en wat extra geld kunt gebruiken. Aantal avondjes per week berichten sturen naar geile mannen onder een anonieme naam..quote:Op zondag 1 september 2013 20:38 schreef Mirjam het volgende:
Wat interessant dit, er gaat een heel nieuwe wereld voor me open zo
en wat doe je dan? of is dat ook erotisch chatten zeg maar?quote:Op zondag 1 september 2013 21:15 schreef tofastTG het volgende:
Operatorgezocht is gewoon betrouwbaar, betalen netjes uit en. Zitten qua tarieven als hoogste.
Yes met als voordeel dat ze meer betalen, tussen de 11 en 18 cent per bericht. En ze hebben daar verschillende centrales, dus meer aanbod qua berichten.quote:Op zondag 1 september 2013 21:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en wat doe je dan? of is dat ook erotisch chatten zeg maar?
Ik heb het formulier ingevuld, ben benieuwd.quote:Op zondag 1 september 2013 21:15 schreef tofastTG het volgende:
Operatorgezocht is gewoon betrouwbaar, betalen netjes uit en. Zitten qua tarieven als hoogste.
is dat naam van site +nl?quote:Op zondag 1 september 2013 21:19 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Yes met als voordeel dat ze meer betalen, tussen de 11 en 18 cent per bericht. En ze hebben daar verschillende centrales, dus meer aanbod qua berichten.
het wordt volgens mij gewoon gemeld dat je egeen afspraakjes kunt maken, maar je hebt ze altijd die het toch proberen, dat zal onderdeel van de kick zijn, denk ikquote:Op zondag 1 september 2013 22:33 schreef Bucketlist het volgende:
Weet niet precies wat ik hier van moet vinden. Het is eigenlijk best gemeen om mensen zo voor de gek te houden. Als je hoort dat mannen zelfs hotelkamers boeken e.d. dan lijkt het mij dat je mannen langere tijd om de tuin moet leiden.
Als de ander weet dat het nep/een fantasie is dan is het natuurlijk iets anders. Nu lijkt het mij misbruik maken van mensenn die niet helemaal 100% zijn.
Staat er gewoon allemaal bij in de voorwaarden en etc, maar mannen zijn soms toch wel erg blind.quote:Op zondag 1 september 2013 22:33 schreef Bucketlist het volgende:
Weet niet precies wat ik hier van moet vinden. Het is eigenlijk best gemeen om mensen zo voor de gek te houden. Als je hoort dat mannen zelfs hotelkamers boeken e.d. dan lijkt het mij dat je mannen langere tijd om de tuin moet leiden.
Als de ander weet dat het nep/een fantasie is dan is het natuurlijk iets anders. Nu lijkt het mij misbruik maken van mensenn die niet helemaal 100% zijn.
Tsja, imo hoeft niemand zonder werk te zitten. Als je echt wil kun je hier meer mee verdienen dan je wajong, maar dan moet je wel "werken" voor de centjes.quote:Op maandag 2 september 2013 00:41 schreef Fr34ky01 het volgende:
Waarom heb ik dat nou nooit geweten voor ik in de wajong zat? had veel gezeur bespaard bij maandjes zonder inkomen
Mannen betalen meer dan een euro voor een bericht ter grootte van een smsje?quote:Op maandag 2 september 2013 02:15 schreef borbit het volgende:
De mensen die hier getild worden zijn natuurlijk ook wel heel dom bezig. Het staat in de advertentie heel duidelijk dat het om nep profielen gaat. En tijdens het smsen moet er om de 50 berichten of iets een sms je tussendoor komen waarin duidelijk staat dat ze opgelicht worden.
Als operator word je ook gewoon keihaard genaaid. Je krijgt 10 cent, laten we zeggen de kpn 20 cent per sms. Blijft er voor het bedrijf 80 cent per sms over. Van je hongerloon mag je ook nog eens zelf belasting afdragen.
HIer een uitzending van TROS over dit soort bedrijfjes.
http://www.trosradar.nl/u(...)-11-2004/sms-dating/
http://artikelen.foobie.nl/media/sms-misleiding/
Al blijft het natuurlijk echt te dom voor worden van de klanten die hier geld aan uitgeven. Het is wel gewoon een heel smerig spelletje van het bedrijf. Beetje belachelijk ook dat dit zomaar op tv mag worden uitgezonden.
Een van de frontend websites is sexafspraak.nl.quote:Op zondag 1 september 2013 23:03 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Staat er gewoon allemaal bij in de voorwaarden en etc, maar mannen zijn soms toch wel erg blind.Boeiend topic dit wel, idd.
Een vriendin van mij doet dat werk elke dag een paar uur en verdient er toch best aardig mee. De verhalen die ik af en toe hoor zijn echt hilarisch. Je kan per client alle berichten teruglezen en sommige zitten gewoon al sinds 2010 met de zelfde 'meid' te chatten. Constant vragen om af te spreken, telkens weer een excuusje waarom het niet kan. En maar door blijven gaan. Soms honderden of duizenden berichten. Doe dat keer 1,30 ofzo... reken uit je winst (of verlies)quote:Op maandag 2 september 2013 09:55 schreef Operc het volgende:
[..]
Mannen betalen meer dan een euro voor een bericht ter grootte van een smsje?![]()
Ik snap wel dat er veel bedrijfjes actief zijn in die wereld dan.
BOEIEND. God of whatever bepaald na je dood wel of het oke was of niet. Net alsof het een fuckin probleem is, is toch lachen die mannen zwaar hard belazeren. Krijg je ook weer leuke TV van met die huilenbakken. Heerlijk.quote:Op zondag 1 september 2013 22:33 schreef Bucketlist het volgende:
Voor hetzelfde geld zit ie al jaren met een man te kletsenquote:Op maandag 2 september 2013 10:34 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Een vriendin van mij doet dat werk elke dag een paar uur en verdient er toch best aardig mee. De verhalen die ik af en toe hoor zijn echt hilarisch. Je kan per client alle berichten teruglezen en sommige zitten gewoon al sinds 2010 met de zelfde 'meid' te chatten. Constant vragen om af te spreken, telkens weer een excuusje waarom het niet kan. En maar door blijven gaan. Soms honderden of duizenden berichten. Doe dat keer 1,30 ofzo... reken uit je winst (of verlies)![]()
Trouwens, dit soort chat operators zijn dus ook actief voor grote sites als Lexa and Pepper
Zou je de naam van die site eens willen DM'en of is dat verboden?quote:Op maandag 2 september 2013 11:12 schreef Wildervankstertje het volgende:
Dit soort werk doe ik ook als bijbaantjeHet geld dat ik ermee verdien gebruik ik vooral voor nieuwe kleding (ben aan het afvallen na een maagverkleinende operatie dus vaak nieuwe kleding nodig) en voor weekendjes en dagjes weg. Altijd leuk om een extra'tje te verdienen.
Sommige sites zijn niet te vertrouwen, heb eens een maand voor een site getypt, ongeveer 2000 berichten maar niks uitbetaald gekregen.
Sinds vorig jaar werk ik voor een site die netjes elke week uitbetaald en verdiensten zijn ook prima. Met ongeveer 600 berichten per week verdien ik net iets over de 80 euro bruto, komt netto dus uit op ongeveer 60 euro.
Zie mijn reactie. Als het al verplicht is, dan houden Sie sites zich er niet aan.quote:Op maandag 2 september 2013 10:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld zit ie al jaren met een man te kletsen.
Maargoed, volgens mij is het in NL verplicht om in de kleine lettertjes te vermelden dat het slechts fictieve gesprekken zijn.
Het is freelance, je moet dus zelf belasting afdragen. Ik zorg altijd dat ik wekelijks de helft van het geld dat ik verdien opzij zet zodat ik zeker weet dat ik genoeg heb om over te dragen aan de belasting.quote:Op maandag 2 september 2013 11:28 schreef Mirjam het volgende:
hoe doe je dat, als het een bijbaantje is, met loonheffingen enzo?
quote:Op maandag 2 september 2013 11:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zou je de naam van die site eens willen DM'en of is dat verboden?
Ik kan je wel via een PM de link sturen waarmee je jezelf kunt aanmelden mocht je interesse hebben.quote:Op maandag 2 september 2013 11:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zou je de naam van die site eens willen DM'en of is dat verboden?
quote:Op maandag 2 september 2013 11:50 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
[..]
Ik kan je wel via een PM de link sturen waarmee je jezelf kunt aanmelden mocht je interesse hebben.
Houden ze zich wel aan, alleen veel mannen kennen blijkbaar de betekenis van het woord fictief niet.quote:Op maandag 2 september 2013 11:30 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Zie mijn reactie. Als het al verplicht is, dan houden Sie sites zich er niet aan.
Waar op die website staat dat dan? Enige wat te vinden is is artikel 3 van hun algemene voorwaarden.quote:Op maandag 2 september 2013 11:50 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Houden ze zich wel aan, alleen veel mannen kennen blijkbaar de betekenis van het woord fictief niet.
Weet niet op welke site je nu kijktquote:Op maandag 2 september 2013 11:53 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Waar op die website staat dat dan? Enige wat te vinden is is artikel 3 van hun algemene voorwaarden.
oh, echt? moet je je dan ook registreren als zzp' er?quote:Op maandag 2 september 2013 11:49 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Het is freelance, je moet dus zelf belasting afdragen. Ik zorg altijd dat ik wekelijks de helft van het geld dat ik verdien opzij zet zodat ik zeker weet dat ik genoeg heb om over te dragen aan de belasting.
Mag maar hoeft niet.quote:Op maandag 2 september 2013 12:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, echt? moet je je dan ook registreren als zzp' er?
Heb al meerdere mensen aangebracht maar nooit geld voor gekregenquote:Op maandag 2 september 2013 12:09 schreef TigerXtrm het volgende:
Iemand hier gaat lekker cashen met het aanbrengen van nieuwe operators
Die uit mijn eerdere post, sexafspraak.nlquote:Op maandag 2 september 2013 11:54 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Weet niet op welke site je nu kijkt
Die site ken ik niet. Er is trouwens ook een site waar je gratis je eigen dienst kunt beginnen. Heet redmassage. Maar dat werkt voor geen meter, kan nergens een goede site vinden waar ik profielen kan promoten. Dus ben daar maar mee gestopt.quote:Op maandag 2 september 2013 12:14 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Die uit mijn eerdere post, sexafspraak.nl
Fuck me, 1,50 euro per bericht ontvangen, 10 cent aan jou betalen en de overige 1,40 euro verdienen zonder al te veel moeite.quote:Op zondag 1 september 2013 20:20 schreef Superheks het volgende:
[..]
Wil je die ook naar mij PMen?quote:Op maandag 2 september 2013 11:50 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
[..]
Ik kan je wel via een PM de link sturen waarmee je jezelf kunt aanmelden mocht je interesse hebben.
Bazen inderdaad, godverdomme.quote:Op maandag 2 september 2013 12:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Fuck me, 1,50 euro per bericht ontvangen, 10 cent aan jou betalen en de overige 1,40 euro verdienen zonder al te veel moeite.
Damn. Goede business.
Moet natuurlijk nog wel geld voor de website betaald worden. Weet niet hoeveel dat is. Ik wil me er binnenkort wel in gaan verdiepen. Misschien dat ik samen met een ander iets kan opzettenquote:Op maandag 2 september 2013 12:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Fuck me, 1,50 euro per bericht ontvangen, 10 cent aan jou betalen en de overige 1,40 euro verdienen zonder al te veel moeite.
Damn. Goede business.
Goede conclusie!quote:
Mooi plaatje!quote:
Geef jij bij zo'n aanmeldformulier dan ook je echte naam op?quote:Op maandag 2 september 2013 12:10 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Heb al meerdere mensen aangebracht maar nooit geld voor gekregen
Natuurlijk moet je je naam opgeven, en je bankrekeningnummer. Anders kan er niet uitbetaald worden.quote:Op maandag 2 september 2013 12:23 schreef Snaps93 het volgende:
[..]
Geef jij bij zo'n aanmeldformulier dan ook je echte naam op?
Dat lijkt me best creapy
Nee klopt, dat is een van de frontends van chatjobs.nlquote:Op maandag 2 september 2013 12:15 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Die site ken ik niet. Er is trouwens ook een site waar je gratis je eigen dienst kunt beginnen. Heet redmassage. Maar dat werkt voor geen meter, kan nergens een goede site vinden waar ik profielen kan promoten. Dus ben daar maar mee gestopt.
een slet dus.quote:Op maandag 2 september 2013 12:36 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Komt geen cam aan te pas.
Zou je mij die link ook willen pmen.. ik ben best benieuwd wil t wel een keer proberenquote:Op maandag 2 september 2013 12:37 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je je naam opgeven, en je bankrekeningnummer. Anders kan er niet uitbetaald worden.
En mannen*quote:
Oplichter mijn reet.quote:Op maandag 2 september 2013 15:08 schreef Maanvis het volgende:
tering zeg, wel veel vrouwen willen oplichtsters in de dop worden.
Euh in de kroeg hebben ook 10 vrouwen interesse als ik daar binnen kom, dus waarom zou dat op een chatsite niet zo zijn?quote:Op maandag 2 september 2013 15:32 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Oplichter mijn reet.
Als je als man ZO dom bent om te denken dat er 10 vrouwen interesse in je hebben 2 seconden nadat je je inschrijft dan verdien je het gewoon. En serieus, 1,50 per bericht? Je bent toch compleet achterlijk als je dat sowieso al betaald? Nep of niet.
Moet je wel eerst van je zolderkamertje komenquote:Op maandag 2 september 2013 15:34 schreef Maanvis het volgende:
Euh in de kroeg hebben ook 10 vrouwen interesse als ik daar binnen kom, dus waarom zou dat op een chatsite niet zo zijn?
Jij bent verdacht goed op de hoogtequote:Op maandag 2 september 2013 15:36 schreef tofastTG het volgende:
Overigens, jullie vergeten wel dat de meeste mannen betalen voor een bundel, dus dan zijn de kosten ongeveer 0,80 cent per bericht.
als je al een beetje betrokken bent in het hele webmaster / affiliate gebeuren dan weet je dit ook wel hoor:)quote:Op maandag 2 september 2013 16:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jij bent verdacht goed op de hoogte
Op mijn cv staan alleen de banen die ik in loondienst heb gehad.quote:Op maandag 2 september 2013 16:54 schreef Kadooosh het volgende:
Als je geen geweten hebt is dit een ideaal baantje! En het staat mooi op je CV.
Is dat trouwens waar dat je van elke kerel moet bijhouden wat er al allemaal gevraagd is en wat niet? Lijkt me best nog wel een klusje?quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 18:36 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
Is dat trouwens waar dat je van elke kerel moet bijhouden wat er al allemaal gevraagd is en wat niet? Lijkt me best nog wel een klusje?
als hij info geeft zoals woonplaats, hobby, werk en dergelijke gewoon kopiëren en plakken in het logboekquote:Op maandag 2 september 2013 18:36 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
Is dat trouwens waar dat je van elke kerel moet bijhouden wat er al allemaal gevraagd is en wat niet? Lijkt me best nog wel een klusje?
Op het moment dat je je als gemiddelde man inschrijft op zo'n site (Jan Modaal met een buikje en een kalende kop) en er zoeken bijna direct 10 bloedmooie meiden contact met je, dan moet er gewoon een belletje gaan rinkelen. Bij sommige operators kan je zien met welke profielen de client nog meer praat. En daar staat soms gewoon een waslijst van 20 andere profielen. Allemaal foto's van bloedmooie jonge meiden die allemaal zeggen zo geil als wat te zijn. En één voor één kunnen ze niet afspreken want zus of zo.quote:Op maandag 2 september 2013 18:53 schreef CesarMilan het volgende:
Ik moet zeggen.. na het lezen van die column je wel 2x gaat nadenken. Wat een oplichters zijn het inderdaad...Lijkt me af en toe idd nog een aanslag op je geweten. haha
Niet allemaal bloedmooie jonge meiden hoor. Zijn ook zat profielen van oudere vrouwen tussen de 50 en de 75 jaar waar mannen van in de 20 reagerenquote:Op maandag 2 september 2013 18:58 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Op het moment dat je je als gemiddelde man inschrijft op zo'n site (Jan Modaal met een buikje en een kalende kop) en er zoeken bijna direct 10 bloedmooie meiden contact met je, dan moet er gewoon een belletje gaan rinkelen. Bij sommige operators kan je zien met welke profielen de client nog meer praat. En daar staat soms gewoon een waslijst van 20 andere profielen. Allemaal foto's van bloedmooie jonge meiden die allemaal zeggen zo geil als wat te zijn. En één voor één kunnen ze niet afspreken want zus of zo.
Als je dan nog steeds zo naief bent dat je denkt dat ze alle 20 echt zijn en je blijft er geld aan weggooien, sorry maar dan krijg je van mij echt geen medelijden
Mag ik ook de link?quote:Op maandag 2 september 2013 19:10 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Niet allemaal bloedmooie jonge meiden hoor. Zijn ook zat profielen van oudere vrouwen tussen de 50 en de 75 jaar waar mannen van in de 20 reageren
Groot deel van de mannen is hoog opgeleid hoor. Zitten heel veel advocaten en artsen tussen, en mensen met een eigen bedrijf.quote:Op maandag 2 september 2013 19:36 schreef Bucketlist het volgende:
Ik vind het echt jammer dat er zoveel mensen zijn die aangeven dat als mannen zo dom zijn om te reageren dat ze het ook verdienen. Natuurlijk zijn die mensen naïef, maar om er dan gelijk misbruik van te maken gaat mij veels te ver.
Je pakt voor een deel een zeer kwetsbare groep; zwakbegaafden en mensen met sociale stoornissen. Een 'normaal' persoon zal hier niet of niet zo snel intrappen. Als ik hier voorbij zie komen dat er 50 sms-jes s 1,50 per dagen worden verzonden (75 euro per dag, 2250 euro per maand) dan begrijp je toch ook wel dat je die mensen in de problemen kan brengen.
En jij bent een geil sletje van net 18quote:Op maandag 2 september 2013 19:37 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Groot deel van de mannen is hoog opgeleid hoor. Zitten heel veel advocaten en artsen tussen, en mensen met een eigen bedrijf.
En ik dacht dat je klanten naïef warenquote:Op maandag 2 september 2013 19:37 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Groot deel van de mannen is hoog opgeleid hoor. Zitten heel veel advocaten en artsen tussen, en mensen met een eigen bedrijf.
Denk dat ze de info op de site niet lezen voordat ze berichten sturen.quote:Op maandag 2 september 2013 19:38 schreef Bucketlist het volgende:
[..]
En ik dacht dat je klanten naïef waren
Lang geen 18 meer gelukkigquote:Op maandag 2 september 2013 19:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
En jij bent een geil sletje van net 18
Fijn dat je 'm snaptequote:Op maandag 2 september 2013 19:40 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Lang geen 18 meer gelukkig
Nee dank jequote:Op maandag 2 september 2013 19:43 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Als je interesse hebt in het werk wil ik je best een PM met een linkje sturen hoor.
quote:Op maandag 2 september 2013 19:40 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Lang geen 18 meer gelukkig
doe nog eens denken en verband leggen met wat hugecoll bedoeldquote:Op maandag 2 september 2013 19:37 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Slim plan welquote:Op maandag 2 september 2013 19:56 schreef LXIV het volgende:
Als ik dit lees denk ik erover om een chatbot te bouwen. 20 van die bots en je loopt gestaag binnen
Ben ook bezig geweest een chatdienst op te zetten, maar het is lastig om goede sites te vinden om profielen te promotenquote:Op maandag 2 september 2013 19:56 schreef LXIV het volgende:
Als ik dit lees denk ik erover om een chatbot te bouwen. 20 van die bots en je loopt gestaag binnen
Het is lastig een bot goed te laten reageren.quote:Op maandag 2 september 2013 19:56 schreef LXIV het volgende:
Dat klopt! Anders waren die bots er allang.quote:Op maandag 2 september 2013 20:27 schreef Messina het volgende:
[..]
Het is lastig een bot goed te laten reageren.Menselijk.
En toch is het hartstikke legaal kijk anders eens naar http://www.hotties.nl moet voor iedereen te begrijpen zijn toch? Denk dat je je vergist met welke intenties deze mannen met dit soort dingen bezig zijn. Voor velen is het denk ik echt entertainment, bedoel als je constant op die website zit moet die melding je wel op gaan vallen. Of ben ik nou de enigste die zo denkt?quote:Op maandag 2 september 2013 21:06 schreef Edensnator het volgende:
Dit type man is jullie doelgroep (hier gaat het weliswaar om een sekslijn en geen sms-dienst; maar toch vergelijkbaar naar mijn mening):
Ik zou niet kunnen slapen als ik wellens en wetens dit soort mensen financieel te gronde zou richten.
De mate van beschaving kun je afmeten aan hoe wordt omgegaan met de zwakkeren in de samenleving. Mensen die zich inlaten met dit soort praktijken kun je niet onder de 'beschaafden' rekenen.
Hoe kan dit nou voor een slimme, nuchtere man entertainment zijn? Alles personen zijn fictief. Hoe je het ook wendt of keert de doelgroep is zwakbegaafde mannen. Die ze vervolgens eindeloos aan het lijntje houden en financieel uitbuiten. En inderdaad, dit is legaal.quote:Op maandag 2 september 2013 21:12 schreef tofastTG het volgende:
[..]
En toch is het hartstikke legaal kijk anders eens naar http://www.hotties.nl moet voor iedereen te begrijpen zijn toch? Denk dat je je vergist met welke intenties deze mannen met dit soort dingen bezig zijn. Voor velen is het denk ik echt entertainment, bedoel als je constant op die website zit moet die melding je wel op gaan vallen. Of ben ik nou de enigste die zo denkt?
quote:Over Evelien
Blijkbaar is het raar als je lichaam niet helemaal compleet is. Ja ik mis mijn rechter onderbeen, door een ongeluk ben ik dit helaas kwijt geraakt. Mannen vinden me geil en als ik mijn kleren aan heb bezorg ik ze zo een stijve, maar zodra ik naakt ben schrikt het ze af en willen ze niet meer. En ik heb toch ook wel heel erg behoefte aan gewoon lekkere sex. Ben jij niet zo'n sukkel die zo preuts is en dit afschrikt? Dan hoor ik je graag. Evelien
Leeftijd: 27 Provincie: NL: Zeeland
Waarom bellen mannen naar een sexlijn, de melding op die website is volgens mij wel duidelijk.quote:Op maandag 2 september 2013 21:16 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Hoe kan dit nou voor een slimme, nuchtere man entertainment zijn? Alles personen zijn fictief. Hoe je het ook wend of keert de doelgroep is zwakbegaafde mannen. Die ze vervolgens eindeloos aan het lijntje houden en financieel uitbuiten. En inderdaad, dit is legaal.
quote:Op maandag 2 september 2013 21:06 schreef Edensnator het volgende:
Ik zou niet kunnen slapen als ik wellens en wetens dit soort mensen financieel te gronde zou richten.
De mate van beschaving kun je afmeten aan hoe wordt omgegaan met de zwakkeren in de samenleving. Mensen die zich inlaten met dit soort praktijken kun je niet onder de 'beschaafden' rekenen.
quote:
Wat dacht je van Krasloten en Casino's?quote:Op maandag 2 september 2013 21:22 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Bier verkoop ook maar stoppen?
Bij welke website heb je je aangemeld?quote:Op maandag 2 september 2013 23:49 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik doe het sinds vandaag om wat bij te verdienen, maar de verdienste is wel karig. Hoop zo'n 100 euro per week binnen te harken.
hoelang is dat al zo dan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:44 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Er zit hier geen schot in:
Geen toegang
Uw account is tijdelijk geblokkeerd, u zult wel uw verdiensten ontvangen. Indien u meer vragen heeft kunt u contact met ons opnemen.
Bij chatjobs zeker? Was bij mij ook zo, accounts zijn altijd eerst geblokkeerd. Werd bij mij later geactiveerd. Duurt meestal hooguit een dag of 2.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:44 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Er zit hier geen schot in:
Geen toegang
Uw account is tijdelijk geblokkeerd, u zult wel uw verdiensten ontvangen. Indien u meer vragen heeft kunt u contact met ons opnemen.
Ik wil ook de linkquote:Op woensdag 4 september 2013 05:17 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Bij chatjobs zeker? Was bij mij ook zo, accounts zijn altijd eerst geblokkeerd. Werd bij mij later geactiveerd. Duurt meestal hooguit een dag of 2.
ik denk niet dat mensen die zo ver afgegleden zijn in de maatschappij en zulk werk doen om anderen geven.quote:Op maandag 2 september 2013 21:06 schreef Edensnator het volgende:
Dit type man is jullie doelgroep (hier gaat het weliswaar om een sekslijn en geen sms-dienst; maar toch vergelijkbaar naar mijn mening):
omdat ze dat zeggen hoeft het nog niet waar te zijn he. ik kan me voorstellen dat jij ook alleen maar leugens verteld in zo'n gesprek.quote:Op maandag 2 september 2013 19:37 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Tuurlijkquote:Op maandag 2 september 2013 19:37 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
zoek gewoon op operatorgezochtquote:
Inderdaad, het lijkt me voor die klanten nogal een buzzkill om eerlijk te vertellen dat ze laagopgeleid en werkloos zijn en nog bij hun moeder wonen.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:28 schreef rikkerdeflikker het volgende:
omdat ze dat zeggen hoeft het nog niet waar te zijn he. ik kan me voorstellen dat jij ook alleen maar leugens verteld in zo'n gesprek.
Je krijgt sowieso geen heffingskorting met dit werk. Is freelance namelijk. Als je 40% van je verdiensten apart zet heb je meer dan genoeg om de belasting van te betalen, zo doe ik het.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:52 schreef Fr34ky01 het volgende:
He wat flauw, mijn zus is wel aangenomen en ik niet!
Hoeveel % loonbelasting moet je hiervoor apart zetten? Zij heeft nog een baan en krijgt dus geen heffingskorting.
Chatjobs betaald toch weinig? Zoek op operatorgezocht en je krijgt meer dacht ik.quote:Op maandag 11 november 2013 12:08 schreef spicebomb777 het volgende:
Ik heb mij vorige week dinsdag aangemeld bij Chatjobs. Ook heb ik al een e-mail gestuurd naar Chatjobs. Ik kan alleen nu nog steeds niet inloggen
Betaald inderdaad niet veel maar het voordeel is dat je geen targets hebt. Bij de meeste chatbaantjes moet je minimaal 200 berichten per week typen, doe je dat niet dan gooien ze je account een week dicht en bij herhaaldelijk de target niet halen wordt je eruit gegooid. Bij chatjobs bepaal je zelf hoeveel je doet, ook al zou je maandenlang niks doen dan blijft je account gewoon open.quote:Op maandag 11 november 2013 12:22 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Chatjobs betaald toch weinig? Zoek op operatorgezocht en je krijgt meer dacht ik.
Een late reactie hierop, maar zag het topic weer voorbij komen. Het blijkt dus niet zo te zijn zoals je schetst, het wordt heel onduidelijk aangegeven op die sites dat dit het geval is. Daarnaast doet de site voorkomen alsof het een datingsite is waar vrouwen zelf dus ook voor moeten betalen om die mannen berichten terug te sturen. Een vriendin wilde hier ook mee beginnen en uiteindelijk krijg je na het aanmelden allemaal tips hoe je zou kunnen reageren op berichten van mannen. Schoolvoorbeelden waarin heel duidelijk staat hoe je moet reageren als mannen denken dat jij ze aan het lijntje houdt en ga zo maar door. Dus allemaal vrij matig. Toen die vriendin dat las is ze er in ieder geval niet mee begonnen.quote:Op zondag 1 september 2013 22:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
het wordt volgens mij gewoon gemeld dat je egeen afspraakjes kunt maken, maar je hebt ze altijd die het toch proberen, dat zal onderdeel van de kick zijn, denk ik
quote:You should also never be able to hear any animals in the background of any call, either on your side
or the caller‟s. If you can hear an animal on a call, tell your caller clearly that you will not continue
the call and will have to disconnect him, and then do so.
Maar das wat anders dan typen.quote:Op maandag 11 november 2013 17:38 schreef Shotty het volgende:
Operators Manual van een engelse chatjobs concurrent:
http://www.exceltelemedia.co.uk/manuals/onlinetrainingmanual.pdf
iig beter in elkaar zittend dan wat ik hiervoor hoorde, maar nog steeds hilarisch:
[..]
quote:4. NO RELIGION
No calls should feature religious subjects. You should not play a nun, for example.
5. NECROPHILIA
There must be no discussion about having sex with dead people!
Oh das wel handig. Ik heb dit soort dingen zelf nooit geprobeerd omdat je dus altijd die stomme targets hebt te halen. Toch eens hier naar kijken.quote:Op maandag 11 november 2013 14:38 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Betaald inderdaad niet veel maar het voordeel is dat je geen targets hebt. Bij de meeste chatbaantjes moet je minimaal 200 berichten per week typen, doe je dat niet dan gooien ze je account een week dicht en bij herhaaldelijk de target niet halen wordt je eruit gegooid. Bij chatjobs bepaal je zelf hoeveel je doet, ook al zou je maandenlang niks doen dan blijft je account gewoon open.
Er zijn nog een hoop andere werkgevers die dit aanbieden hoor. Even googlen en je zou er uit moeten komen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:12 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Chatjobs is 1 grote scam man, heb me daar een maand of 2 geleden aangemeld maar kan tot op heden helemaal niets met mijn account
De één zijn nood is de ander zijn brood.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:05 schreef Thezeurminator het volgende:
Alhoewel het natuurlijk vast duidelijk staat vermeld dit is en blijft gewoon oplichting. Er zijn genoeg zwakbegaafde / sociaal geïsoleerde mensen die hier in trappen. Dit is gewoon misbruik maken van de zwakkere van de samenleving. Met een beetje geweten zou je dit nooit doen.
Voor mensen zonder geweten is het inderdaad leuk bijverdienen. Ik zou moeite hebben met slapen. En zou het ook vreselijk vinden om de hele dag van die ranzige seksverhalen aan te moeten horen.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:06 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
De één zijn nood is de ander zijn brood.
Het is wettelijk verplicht om bij zulke sites te vermelden dat alle profielen fictief zijn en dat afspreken niet mogelijk is. Dat de doelgroep van deze sites niet zo slim is om eerste de voorwaarden te lezen is en blijft hun eigen probleem. Daarbij is er ook zoiets als eigen verantwoordelijkheid en zoiets als 'als het te mooi is om waar te zijn...'. Natuurlijke selectie op financieel niveauquote:Op donderdag 28 november 2013 00:07 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Voor mensen zonder geweten is het inderdaad leuk bijverdienen. Ik zou moeite hebben met slapen. En zou het ook vreselijk vinden om de hele dag van die ranzige seksverhalen aan te moeten horen.
Ik ben vrijwilliger geweest bij mensen met een laag IQ(dus niet verstandelijk gehandicapt maar niveau 2 VMBO ongeveer). Je zou eens moeten kijken hoe moeilijk die mensen het al hebben in de samenleving. Die snappen een woord als fictief inderdaad niet en daardoor raken ze in geldzorgen door dit soort sites. Dan kan je zeggen: eigen probleem maar dat is in deze te simpel.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:13 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Het is wettelijk verplicht om bij zulke sites te vermelden dat alle profielen fictief zijn en dat afspreken niet mogelijk is. Dat de doelgroep van deze sites niet zo slim is om eerste de voorwaarden te lezen is en blijft hun eigen probleem. Daarbij is er ook zoiets als eigen verantwoordelijkheid en zoiets als 'als het te mooi is om waar te zijn...'. Natuurlijke selectie op financieel niveau
Ga dan klagen bij die sites, het ligt er zo dik boven op dat het nep is, dat ik nauwelijks medelijden kan hebben.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:16 schreef Thezeurminator het volgende:
En die smiley van je vind ik helemaal walgelijk.
Natuurlijk voor mensen met een normaal IQ ligt het er zo dicht boven op. Maar er zijn naar schatting tussen de 1-2 miljoen mensen met een laag IQ <90 en die zien dit niet. En om dan te reageren met lekker voor ze vind ik nogal triest.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:21 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ga dan klagen bij die sites, het ligt er zo dik boven op dat het nep is, dat ik nauwelijks medelijden kan hebben.
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:16 schreef Thezeurminator het volgende:
En die smiley van je vind ik helemaal walgelijk.
Aan jou post valt af te lezen dat je het leuk vind dat sommige mensen hier intrappen. Dan is een discussie moeilijk te voeren.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:30 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Als we de wereld aan moeten passen aan de mindset van een niveau 2 MBO leerling dan is het einde zoek denk ikLoterijen ook maar verbieden? En telefoon abonnementen? De eisen van een rijexamen maar omlaag doen? Het zijn immers niet de slimste mensen.
Wat betreft mensen die echt een enorm laag IQ hebben ben ik het met je eens, maar dat soort mensen hebben bijna altijd iemand die hun geld beheert en is dit dus niet aan de orde. Maar het 'gemiddelde' domme volk waar jij op doelt is het zelfde domme volk dat hier in WGR regelmatig de kop op steekt met vragen die werkelijk nergens over gaan.
Je gaat ook niet echt in op de argumenten van zijn laatste post.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:35 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Aan jou post valt af te lezen dat je het leuk vind dat sommige mensen hier intrappen. Dan is een discussie moeilijk te voeren.
beter het vertrouwde handwerk tochquote:Op donderdag 28 november 2013 03:28 schreef zhe-devilll het volgende:
Volgens mij wordt je echt kneiter als je dit moet doen... oef moet er niet aan denken
Hoor dat vaker, mijn account was binnen 2 dagen actief.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:12 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Chatjobs is 1 grote scam man, heb me daar een maand of 2 geleden aangemeld maar kan tot op heden helemaal niets met mijn account
10 cent?quote:Op zondag 1 september 2013 20:06 schreef Superheks het volgende:
[..]
Niet bellen, alleen maar mails beantwoorden voor 10ct per bericht.
Dit is voor mij alleen iets om mee bij te verdienen, werk ook gewoon fulltime.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:15 schreef Edensnator het volgende:
Waarom is dat uit huis werken toch zo heilig hier![]()
Jullie zijn bereid om voor een hongerloon een verwerpelijk beroep uit te oefenen enkel omdat je je eigen tijd kunt indelen? Als je inkomen nodig hebt zoek dan gewoon een leuke baan. Dan zijn de voorwaarden ook nog eens veel beter.
Toe maarquote:Op zondag 1 december 2013 23:06 schreef Jenaamissjaak het volgende:
hiervoor krijg ik 0,15 cent per bericht betaald (excl. btw)
Wat verdien je er per maand aan?quote:Op zondag 1 december 2013 23:06 schreef Jenaamissjaak het volgende:
Goed na lang twijfelen en meelezen even een kloon aangemaakt.
Ten eerste wil ik vermelden dat iedereen een eigen keuze/eigen wil heeft om ergens geld aan uit te geven. Mannen kunnen ook bellen met een sekslijn, of verliefd worden op een hoer. Of dit het moreel helemaal juist maakt is een tweede vraag, maar ik denk dat iedereen deze voor zichzelf moet beantwoorden. (Overigens zijn sites als hotties.nl met een duidelijke waarschuwing ook rete populair)
Ten tweede voor iedereen die zich afvraag of je dit wel moet doen voor een hongerloontje, ik heb een aantal vrienden die dit werk ook geprobeerd hebben, sommige zijn succesvol en typen na een aantal weken 100 berichten per uur, en andere blijven steken op de 50 berichten per uur. Het is heel persoonlijk of je geschikt bent voor dit werk, vaak is het nodig dat je informatie snel opneemt en meteen verwerkt in een nieuw bericht.
Persoonlijk typ ik ongeveer 200 berichten per uur, hiervoor krijg ik 0,15 cent per bericht betaald (excl. btw) Omdat ik geregistreerd sta als ondernemer krijg ik de BTW hier nog eens bij. (Ivm. diverse belastingvoordelen voor kleine en startende ondernemers is dit gewoon extra salaris)
200 berichten per uur is veel, maar geloof me na een paar maanden weet je precies wat de gemiddelde man zegt. Ook ontaard het vaak gewoon in chatten waardoor je niet eens meer dingen hoeft te verzinnen.
Maar goed, ga vooral door met iedereen hier afschilderen als een debiel die dit werk doet! Ik verdien meer dan voldoende door gewoon lullig achter mijn computertje onzin te typen haha.
Wat dacht je dan? Dat je een euro kreeg en 200 euro per uur excl btw zou mogen verdienen door gewoon simpelweg berichten te typen? Nee joh ik vind mijn 35 euro per uur incl. btw meer dan voldoende voor een dusdanig simpel baantje!quote:
Ik werk 7 dagen per week iets minder uurtjes dan de gemiddelde Nederlander (4 effectief gemiddeld). Dit combineer ik trouwens ook nog met een aantal andere online activiteiten (adwords websites beheren + een webshop). Loon per maand is dus sterk afhankelijk van de laatst genoemde activiteiten, de inkomsten die uit de "chatjob" komen zijn daarentegen wel vrij stabiel.quote:Op zondag 1 december 2013 23:09 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Wat verdien je er per maand aan?
0,15 euro is niet hetzelfde als 0,15 centquote:Op zondag 1 december 2013 23:49 schreef Jenaamissjaak het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Dat je een euro kreeg en 200 euro per uur excl btw zou mogen verdienen door gewoon simpelweg berichten te typen? Nee joh ik vind mijn 35 euro per uur incl. btw meer dan voldoende voor een dusdanig simpel baantje!
Excuses je hebt helemaal gelijk!quote:Op zondag 1 december 2013 23:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
0,15 euro is niet hetzelfde als 0,15 cent
Naar mijn beleving is dat precies het zelfde. Leg uitquote:Op zondag 1 december 2013 23:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
0,15 euro is niet hetzelfde als 0,15 cent
Cent = eurocent = 1/100 van 1 euro = niet hetzelfde als 1 euroquote:Op maandag 2 december 2013 00:01 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Naar mijn beleving is dat precies het zelfde. Leg uit
Nooit verwacht dat het topic zou uitlopen in een rekenles! Maar je hebt inderdaad helemaal gelijk, 0,15cent zou heel erg weinig zijn.quote:Op maandag 2 december 2013 00:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Cent = eurocent = 1/100 van 1 euro = niet hetzelfde als 1 euro
0,15 euro = 15 eurocent
Oh ik had het verkeerd gelezen. Zie nu dat er 0,15 cent staat inderdaadquote:Op maandag 2 december 2013 00:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Cent = eurocent = 1/100 van 1 euro = niet hetzelfde als 1 euro
0,15 euro = 15 eurocent
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |