Ach, beetje creatief denkenquote:Op zondag 1 september 2013 20:12 schreef hugecooll het volgende:
Lijkt me wel matig om als man op al die berichten van mannen te moeten reageren
quote:
Ligt eraan waar zo'n man het over wil hebben. De 1 begint over seks, de ander over zijn hobby of werk. Is heel verschillend waar de gesprekken over gaan.quote:
Zeker te doenquote:Op zondag 1 september 2013 20:10 schreef Paardlants het volgende:
[..]
150 berichten, mits het systeem dat ook toelaat is wel te doen op een dag, in een uurtje heb je zo 100 berichten getypt hoor.
Wat boeit dat nou joh... juist leuk om domme mannen voor de gek te houden toch?quote:Op zondag 1 september 2013 20:12 schreef hugecooll het volgende:
Lijkt me wel matig om als man op al die berichten van mannen te moeten reageren
en via wat voor soort site doet zij dat dan?quote:Op zondag 1 september 2013 20:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zeker te doen
Die vriendin van mij die zit op ongeveer 180/200 mails per dag en verdiend dus zo wat bij naast haar parttime baan op haar vrije dagen als ze thuis zit en kind naar bed is
180/200 mails ga ik niet redden, maar een 100 tal zal ik er wel kunnen versturen, misschien dat mijn vriendin en ik op 1 account zouden kunnen werken, maar weet niet of ze het überhaupt iets vind.quote:Op zondag 1 september 2013 20:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zeker te doen
Die vriendin van mij die zit op ongeveer 180/200 mails per dag en verdiend dus zo wat bij naast haar parttime baan op haar vrije dagen als ze thuis zit en kind naar bed is
Als je het wil weten moet ik het even aan haar vragen en kan ik je morgen antwoord geven.quote:Op zondag 1 september 2013 20:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en via wat voor soort site doet zij dat dan?
is dat ook een overkoepelend iets zeg maar?
Zolang je niet aangeeft je account te delen is er niks aan de handquote:Op zondag 1 september 2013 20:15 schreef Paardlants het volgende:
[..]
180/200 mails ga ik niet redden, maar een 100 tal zal ik er wel kunnen versturen, misschien dat mijn vriendin en ik op 1 account zouden kunnen werken, maar weet niet of ze het überhaupt iets vind.
Ben wel benieuwd, eigenlijk.quote:Op zondag 1 september 2013 20:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als je het wil weten moet ik het even aan haar vragen en kan ik je morgen antwoord geven.
nee inderdaad, maar zou ook niet weten waarom ik dat aan zal geven ?quote:Op zondag 1 september 2013 20:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zolang je niet aangeeft je account te delen is er niks aan de hand
Ik ookquote:Op zondag 1 september 2013 20:17 schreef hugecooll het volgende:
Ik begin me nu wel serieus af te vragen hoeveel berichtjes er op een dag bij zo'n site binnenkomen
Meer dan je denk in ieder geval.quote:
En op dezelfde manier typen, geen fouten maken. Maar bij sommige sites moet je ook opgeven via welk IP adres je werkt dus dan wordt delen lastiger.quote:Op zondag 1 september 2013 20:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zolang je niet aangeeft je account te delen is er niks aan de hand
Dat zal haar godverdomme lerenquote:Op zondag 1 september 2013 20:18 schreef Superheks het volgende:
Er zijn verschillende sites maar er is 1 waar je beter nooit voor kan werken. Vriendin van mij werkte ervoor en had via internet op een forum gevraagd of anderen er wat informatie over hadden. Stond nergens in de overeenkomst dat ze geen informatie op mocht vragen maar werd bedreigd door de webmaster, dat die wel even bij haar zou komen om haar hele huis te verbouwen en haar klappen te geven.
Denk dat die webmaster een beetje boos is op haar.quote:Op zondag 1 september 2013 20:18 schreef Superheks het volgende:
Er zijn verschillende sites maar er is 1 waar je beter nooit voor kan werken. Vriendin van mij werkte ervoor en had via internet op een forum gevraagd of anderen er wat informatie over hadden. Stond nergens in de overeenkomst dat ze geen informatie op mocht vragen maar werd bedreigd door de webmaster, dat die wel even bij haar zou komen om haar hele huis te verbouwen en haar klappen te geven.
Bij chatjobs mogen mannen ook werken, maar bij de meeste andere sites nemen ze alleen vrouwen aan.quote:Op zondag 1 september 2013 20:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Maakt het uit of je daadwerkelijk een vrouw bent of mag je ook gewoon doen alsof?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |