quote:Op zondag 1 september 2013 16:25 schreef Superheks het volgende:
Heb er nu voor in de avonden een bijbaan bijgenomen vanuit huis.
Niks mis mee toch?quote:Op zondag 1 september 2013 19:51 schreef hugecooll het volgende:
ChatJobs.nl erotisch chatten voor geld
edit: schept ook gelijk duidelijkheid over deze post
[..]
Gaat erom dat ik er wat mee verdienquote:Op zondag 1 september 2013 19:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Neuh, moet je zelf weten. Ik vind de algemene voorwaarden wel knullig overkomen
Ja, maar als algemene voorwaarden en zo knullig overkomen, doet het bedrijf dat imo ook. Ook het feit dat de kopjes 'regels' en 'privacy policy' niet werken doet mij niet erg professioneel overkomen.quote:Op zondag 1 september 2013 19:58 schreef Superheks het volgende:
[..]
Gaat erom dat ik er wat mee verdien
quote:Op zondag 1 september 2013 20:00 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Je verdient echt wel een aantal klappen hiermee imho.
Heb het al eerder gedaan voor een andere site en typte zo'n 150 berichten per dag. Verdiende daar ongeveer 120euro per week mee. Moest er helaas mee stoppen omdat ik in de ww terecht kwam. Ze betalen namelijk bruto uit maar ww houdt het bruto bedrag als netto in omdat er pas begin van het nieuwe jaar wordt bekeken hoeveel belasting erover betaald moet worden. Nu dus een andere site gekregen via een vriendin die ervoor gewerkt heeft, verdiend goed zei ze. Maar ze weet niet meer precies hoe het zit met die cashmaster.quote:
Waarom zou het niet werken? Een vriendin (samen met haar vriendquote:Op zondag 1 september 2013 20:00 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Die shit werkt toch niet meid. Zoek je godverdomme een echte baan, ipv trieste kerels aan het lijntje te houden. Je verdient echt wel een aantal klappen hiermee imho.
Ik heb een echte baan, werk fulltime. Dit is gewoon een extra'tje.quote:Op zondag 1 september 2013 20:00 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Die shit werkt toch niet meid. Zoek je godverdomme een echte baan, ipv trieste kerels aan het lijntje te houden. Je verdient echt wel een aantal klappen hiermee imho.
Niet bellen, alleen maar mails beantwoorden voor 10ct per bericht.quote:Op zondag 1 september 2013 20:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar, en dat is puur alleen bellen gewoon?
Je kan je ook aanmelden op die site, merk je het vanzelf wel toch? Heb ik nu ook ff gedaan, alleen mijn account is Tijdelijk Geblokkeerd ofzoquote:Op zondag 1 september 2013 20:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar, en dat is puur alleen bellen gewoon?
Staat er altijd in begin, moet je even contact opnemen met de webmaster.quote:Op zondag 1 september 2013 20:07 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Je kan je ook aanmelden op die site, merk je het vanzelf wel toch? Heb ik nu ook ff gedaan, alleen mijn account is Tijdelijk Geblokkeerd ofzo
Hoe lang ben je aan die 150 per dag bezig?quote:Op zondag 1 september 2013 20:06 schreef Superheks het volgende:
[..]
Niet bellen, alleen maar mails beantwoorden voor 10ct per bericht.
Hoe snel kan je typenquote:Op zondag 1 september 2013 20:08 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Hoe lang ben je aan die 150 per dag bezig?
ongeveer 1,5 uur als je snel kunt typen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:08 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Hoe lang ben je aan die 150 per dag bezig?
Ok, thnx, zal ik ff doen... Als dit een 300 euro per maand kan opleveren is het een mooi spaarcentje namelijk.quote:Op zondag 1 september 2013 20:08 schreef Superheks het volgende:
[..]
Staat er altijd in begin, moet je even contact opnemen met de webmaster.
En heb je dan een minimaal aantal woorden ofzo wat je moet typenquote:Op zondag 1 september 2013 20:08 schreef Superheks het volgende:
[..]
Staat er altijd in begin, moet je even contact opnemen met de webmaster.
150 berichten, mits het systeem dat ook toelaat is wel te doen op een dag, in een uurtje heb je zo 100 berichten getypt hoor.quote:
moeten minimaal 75 karakters hebben, valt wel mee dus.quote:Op zondag 1 september 2013 20:10 schreef rene90 het volgende:
[..]
En heb je dan een minimaal aantal woorden ofzo wat je moet typen? Tering wat een werk zeg, 10 mailtjes voor een euro. Hoe veel tijd ben je kwijt aan een mailtje?
Ik kan niet op pb reageren omdat ik hier net lid ben. Maar het is heel simpel. Mannen mailen naar fictieve profielen met foto's van vrouwen die van een modellenbureau komen en vrouwen die hun foto's aan de site verkopen. Je gebruikt dus nooit eigen naam en foto. Er zijn dus ook meerdere operators. Als jij offline gaat dan gaat een ander verder met het gesprek.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |