abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 september 2013 @ 11:28:00 #201
405449 rikkerdeflikker
rikker de flikker
pi_130807493
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:37 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Groot deel van de mannen is hoog opgeleid hoor. Zitten heel veel advocaten en artsen tussen, en mensen met een eigen bedrijf.
omdat ze dat zeggen hoeft het nog niet waar te zijn he. ik kan me voorstellen dat jij ook alleen maar leugens verteld in zo'n gesprek.
rikker de flikker
  woensdag 4 september 2013 @ 11:34:22 #202
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_130807679
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:37 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Groot deel van de mannen is hoog opgeleid hoor. Zitten heel veel advocaten en artsen tussen, en mensen met een eigen bedrijf.
Tuurlijk :')
pi_130808581
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:12 schreef kellogs91 het volgende:

[..]

Ik wil ook de link
zoek gewoon op operatorgezocht
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  Manager PR/Moderator woensdag 4 september 2013 @ 12:24:22 #204
269689 crew  Viv
pi_130809161
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:28 schreef rikkerdeflikker het volgende:
omdat ze dat zeggen hoeft het nog niet waar te zijn he. ik kan me voorstellen dat jij ook alleen maar leugens verteld in zo'n gesprek.
Inderdaad, het lijkt me voor die klanten nogal een buzzkill om eerlijk te vertellen dat ze laagopgeleid en werkloos zijn en nog bij hun moeder wonen. -O-
pi_130809231
Harde struggles het advocatenleven en artsenleven zo te lezen. Gelukkig zijn er nog chatjobs. Niet te verwarren met blowjobs.
pi_130811324
He wat flauw, mijn zus is wel aangenomen en ik niet!

Hoeveel % loonbelasting moet je hiervoor apart zetten? Zij heeft nog een baan en krijgt dus geen heffingskorting.
  woensdag 4 september 2013 @ 14:28:25 #207
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_130812268
Als je er zo'n 10 cent per bericht mee kunt ontvangen, dan moet je om het minimumloon te kunnen halen zo'n 85 berichten per uur versturen. Dat betekent dus dat je maximaal 42 seconden mag doen over het lezen van het bericht van de ander, het verzinnen van een antwoord en het daadwerkelijk typen van dat bericht.

Het lijkt mij dan moeilijk om dat minimumloon te halen. Zeker als je naast het simpel antwoorden op een simpel bericht ook nog een log moet bijhouden en ook weer in dat log moet lezen om eventueel extra informatie te kunnen gebruiken voor je antwoord.
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_130814120
@superheks
hallo ik heb een vraag.(iedereen mag reageren)
die chatjobs dat je doet. is dat gewoon tekst berichten verzenden? niet dat ze fotos en bijlagen sturen?
onbekend
  woensdag 4 september 2013 @ 16:19:52 #209
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_130815920
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:52 schreef Fr34ky01 het volgende:
He wat flauw, mijn zus is wel aangenomen en ik niet!

Hoeveel % loonbelasting moet je hiervoor apart zetten? Zij heeft nog een baan en krijgt dus geen heffingskorting.
Je krijgt sowieso geen heffingskorting met dit werk. Is freelance namelijk. Als je 40% van je verdiensten apart zet heb je meer dan genoeg om de belasting van te betalen, zo doe ik het.
pi_133143517
Ik heb mij vorige week dinsdag aangemeld bij Chatjobs. Ook heb ik al een e-mail gestuurd naar Chatjobs. Ik kan alleen nu nog steeds niet inloggen :(
pi_133143839
quote:
9s.gif Op maandag 11 november 2013 12:08 schreef spicebomb777 het volgende:
Ik heb mij vorige week dinsdag aangemeld bij Chatjobs. Ook heb ik al een e-mail gestuurd naar Chatjobs. Ik kan alleen nu nog steeds niet inloggen :(
Chatjobs betaald toch weinig? Zoek op operatorgezocht en je krijgt meer dacht ik.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_133144396
Ja, er zijn een aantal sites waarvan ik de namen al wel door Google gehaald heb ;) Ik vind het alleen wel belangrijk dat het betrouwbaar is en dat je ook gewoon daadwerkelijk echt betaald krijgt. Ik heb over Chatjobs wel goede verhalen gelezen, maar misschien is operatorgezocht ook een goede optie.
  maandag 11 november 2013 @ 14:38:43 #213
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_133147405
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 12:22 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Chatjobs betaald toch weinig? Zoek op operatorgezocht en je krijgt meer dacht ik.
Betaald inderdaad niet veel maar het voordeel is dat je geen targets hebt. Bij de meeste chatbaantjes moet je minimaal 200 berichten per week typen, doe je dat niet dan gooien ze je account een week dicht en bij herhaaldelijk de target niet halen wordt je eruit gegooid. Bij chatjobs bepaal je zelf hoeveel je doet, ook al zou je maandenlang niks doen dan blijft je account gewoon open.
  maandag 11 november 2013 @ 16:19:49 #214
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_133151058
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:53 schreef Mirjam het volgende:

[..]

het wordt volgens mij gewoon gemeld dat je egeen afspraakjes kunt maken, maar je hebt ze altijd die het toch proberen, dat zal onderdeel van de kick zijn, denk ik
Een late reactie hierop, maar zag het topic weer voorbij komen. Het blijkt dus niet zo te zijn zoals je schetst, het wordt heel onduidelijk aangegeven op die sites dat dit het geval is. Daarnaast doet de site voorkomen alsof het een datingsite is waar vrouwen zelf dus ook voor moeten betalen om die mannen berichten terug te sturen. Een vriendin wilde hier ook mee beginnen en uiteindelijk krijg je na het aanmelden allemaal tips hoe je zou kunnen reageren op berichten van mannen. Schoolvoorbeelden waarin heel duidelijk staat hoe je moet reageren als mannen denken dat jij ze aan het lijntje houdt en ga zo maar door. Dus allemaal vrij matig. Toen die vriendin dat las is ze er in ieder geval niet mee begonnen.
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
  maandag 11 november 2013 @ 16:55:03 #215
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_133152413
Interessant, zal me er toch eens in gaan verdiepen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_133153892
Operators Manual van een engelse chatjobs concurrent:

http://www.exceltelemedia.co.uk/manuals/onlinetrainingmanual.pdf

iig beter in elkaar zittend dan wat ik hiervoor hoorde, maar nog steeds hilarisch:

quote:
You should also never be able to hear any animals in the background of any call, either on your side
or the caller‟s. If you can hear an animal on a call, tell your caller clearly that you will not continue
the call and will have to disconnect him, and then do so.
pi_133154660
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 17:38 schreef Shotty het volgende:
Operators Manual van een engelse chatjobs concurrent:

http://www.exceltelemedia.co.uk/manuals/onlinetrainingmanual.pdf

iig beter in elkaar zittend dan wat ik hiervoor hoorde, maar nog steeds hilarisch:

[..]

Maar das wat anders dan typen.
pi_133157627
Deze voorbeelden zijn nog leuker

quote:
4. NO RELIGION
No calls should feature religious subjects. You should not play a nun, for example.

5. NECROPHILIA
There must be no discussion about having sex with dead people!

:')
pi_133172714
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:38 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Betaald inderdaad niet veel maar het voordeel is dat je geen targets hebt. Bij de meeste chatbaantjes moet je minimaal 200 berichten per week typen, doe je dat niet dan gooien ze je account een week dicht en bij herhaaldelijk de target niet halen wordt je eruit gegooid. Bij chatjobs bepaal je zelf hoeveel je doet, ook al zou je maandenlang niks doen dan blijft je account gewoon open.
Oh das wel handig. Ik heb dit soort dingen zelf nooit geprobeerd omdat je dus altijd die stomme targets hebt te halen. Toch eens hier naar kijken.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_133175605
Chatjobs is 1 grote scam man, heb me daar een maand of 2 geleden aangemeld maar kan tot op heden helemaal niets met mijn account
pi_133185254
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 09:12 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Chatjobs is 1 grote scam man, heb me daar een maand of 2 geleden aangemeld maar kan tot op heden helemaal niets met mijn account
Er zijn nog een hoop andere werkgevers die dit aanbieden hoor. Even googlen en je zou er uit moeten komen.
pi_133698029
Alhoewel het natuurlijk vast duidelijk staat vermeld dit is en blijft gewoon oplichting. Er zijn genoeg zwakbegaafde / sociaal geïsoleerde mensen die hier in trappen. Dit is gewoon misbruik maken van de zwakkere van de samenleving. Met een beetje geweten zou je dit nooit doen.
pi_133698066
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 00:05 schreef Thezeurminator het volgende:
Alhoewel het natuurlijk vast duidelijk staat vermeld dit is en blijft gewoon oplichting. Er zijn genoeg zwakbegaafde / sociaal geïsoleerde mensen die hier in trappen. Dit is gewoon misbruik maken van de zwakkere van de samenleving. Met een beetje geweten zou je dit nooit doen.
De één zijn nood is de ander zijn brood.
pi_133698109
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 00:06 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

De één zijn nood is de ander zijn brood.
Voor mensen zonder geweten is het inderdaad leuk bijverdienen. Ik zou moeite hebben met slapen. En zou het ook vreselijk vinden om de hele dag van die ranzige seksverhalen aan te moeten horen.
pi_133698298
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 00:07 schreef Thezeurminator het volgende:

[..]

Voor mensen zonder geweten is het inderdaad leuk bijverdienen. Ik zou moeite hebben met slapen. En zou het ook vreselijk vinden om de hele dag van die ranzige seksverhalen aan te moeten horen.
Het is wettelijk verplicht om bij zulke sites te vermelden dat alle profielen fictief zijn en dat afspreken niet mogelijk is. Dat de doelgroep van deze sites niet zo slim is om eerste de voorwaarden te lezen is en blijft hun eigen probleem. Daarbij is er ook zoiets als eigen verantwoordelijkheid en zoiets als 'als het te mooi is om waar te zijn...'. Natuurlijke selectie op financieel niveau :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')