Mag maar hoeft niet.quote:Op maandag 2 september 2013 12:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, echt? moet je je dan ook registreren als zzp' er?
Heb al meerdere mensen aangebracht maar nooit geld voor gekregenquote:Op maandag 2 september 2013 12:09 schreef TigerXtrm het volgende:
Iemand hier gaat lekker cashen met het aanbrengen van nieuwe operators
Die uit mijn eerdere post, sexafspraak.nlquote:Op maandag 2 september 2013 11:54 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Weet niet op welke site je nu kijkt
Die site ken ik niet. Er is trouwens ook een site waar je gratis je eigen dienst kunt beginnen. Heet redmassage. Maar dat werkt voor geen meter, kan nergens een goede site vinden waar ik profielen kan promoten. Dus ben daar maar mee gestopt.quote:Op maandag 2 september 2013 12:14 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Die uit mijn eerdere post, sexafspraak.nl
Fuck me, 1,50 euro per bericht ontvangen, 10 cent aan jou betalen en de overige 1,40 euro verdienen zonder al te veel moeite.quote:Op zondag 1 september 2013 20:20 schreef Superheks het volgende:
[..]
Heel veel, ken mensen die er fulltime voor werken en hebben de hele dag werk zat. Sommige kerels sturen er wel 50 per dag, kost ze zo'n 1,50 per bericht.
Wil je die ook naar mij PMen?quote:Op maandag 2 september 2013 11:50 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
[..]
Ik kan je wel via een PM de link sturen waarmee je jezelf kunt aanmelden mocht je interesse hebben.
Bazen inderdaad, godverdomme.quote:Op maandag 2 september 2013 12:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Fuck me, 1,50 euro per bericht ontvangen, 10 cent aan jou betalen en de overige 1,40 euro verdienen zonder al te veel moeite.
Damn. Goede business.
Moet natuurlijk nog wel geld voor de website betaald worden. Weet niet hoeveel dat is. Ik wil me er binnenkort wel in gaan verdiepen. Misschien dat ik samen met een ander iets kan opzettenquote:Op maandag 2 september 2013 12:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Fuck me, 1,50 euro per bericht ontvangen, 10 cent aan jou betalen en de overige 1,40 euro verdienen zonder al te veel moeite.
Damn. Goede business.
Goede conclusie!quote:
Mooi plaatje!quote:
Geef jij bij zo'n aanmeldformulier dan ook je echte naam op?quote:Op maandag 2 september 2013 12:10 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Heb al meerdere mensen aangebracht maar nooit geld voor gekregen
Natuurlijk moet je je naam opgeven, en je bankrekeningnummer. Anders kan er niet uitbetaald worden.quote:Op maandag 2 september 2013 12:23 schreef Snaps93 het volgende:
[..]
Geef jij bij zo'n aanmeldformulier dan ook je echte naam op?
Dat lijkt me best creapy
Nee klopt, dat is een van de frontends van chatjobs.nlquote:Op maandag 2 september 2013 12:15 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Die site ken ik niet. Er is trouwens ook een site waar je gratis je eigen dienst kunt beginnen. Heet redmassage. Maar dat werkt voor geen meter, kan nergens een goede site vinden waar ik profielen kan promoten. Dus ben daar maar mee gestopt.
een slet dus.quote:Op maandag 2 september 2013 12:36 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Komt geen cam aan te pas.
Zou je mij die link ook willen pmen.. ik ben best benieuwd wil t wel een keer proberenquote:Op maandag 2 september 2013 12:37 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je je naam opgeven, en je bankrekeningnummer. Anders kan er niet uitbetaald worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |