abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133698363
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 00:13 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Het is wettelijk verplicht om bij zulke sites te vermelden dat alle profielen fictief zijn en dat afspreken niet mogelijk is. Dat de doelgroep van deze sites niet zo slim is om eerste de voorwaarden te lezen is en blijft hun eigen probleem. Daarbij is er ook zoiets als eigen verantwoordelijkheid en zoiets als 'als het te mooi is om waar te zijn...'. Natuurlijke selectie op financieel niveau :)
Ik ben vrijwilliger geweest bij mensen met een laag IQ(dus niet verstandelijk gehandicapt maar niveau 2 VMBO ongeveer). Je zou eens moeten kijken hoe moeilijk die mensen het al hebben in de samenleving. Die snappen een woord als fictief inderdaad niet en daardoor raken ze in geldzorgen door dit soort sites. Dan kan je zeggen: eigen probleem maar dat is in deze te simpel.
pi_133698384
En die smiley van je vind ik helemaal walgelijk.
pi_133698445
Ergens heb ik het idee dat die mensen met "laag IQ" hier misschien helemaal niet in zullen trappen. Dit heeft meer te maken met het bezitten van gezond verstand en niet je pik achterna lopen. :')
Hallon!
pi_133698499
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 00:16 schreef Thezeurminator het volgende:
Ga dan klagen bij die sites, het ligt er zo dik boven op dat het nep is, dat ik nauwelijks medelijden kan hebben.
٩๏̯͡๏)۶
pi_133698570
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 00:21 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ga dan klagen bij die sites, het ligt er zo dik boven op dat het nep is, dat ik nauwelijks medelijden kan hebben.
Natuurlijk voor mensen met een normaal IQ ligt het er zo dicht boven op. Maar er zijn naar schatting tussen de 1-2 miljoen mensen met een laag IQ <90 en die zien dit niet. En om dan te reageren met lekker voor ze vind ik nogal triest.
pi_133698747
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 00:16 schreef Thezeurminator het volgende:
:')

Als we de wereld aan moeten passen aan de mindset van een niveau 2 MBO leerling dan is het einde zoek denk ik :') Loterijen ook maar verbieden? En telefoon abonnementen? De eisen van een rijexamen maar omlaag doen? Het zijn immers niet de slimste mensen.

Wat betreft mensen die echt een enorm laag IQ hebben ben ik het met je eens, maar dat soort mensen hebben bijna altijd iemand die hun geld beheert en is dit dus niet aan de orde. Maar het 'gemiddelde' domme volk waar jij op doelt is het zelfde domme volk dat hier in WGR regelmatig de kop op steekt met vragen die werkelijk nergens over gaan.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_133698876
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 00:30 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

:')

Als we de wereld aan moeten passen aan de mindset van een niveau 2 MBO leerling dan is het einde zoek denk ik :') Loterijen ook maar verbieden? En telefoon abonnementen? De eisen van een rijexamen maar omlaag doen? Het zijn immers niet de slimste mensen.

Wat betreft mensen die echt een enorm laag IQ hebben ben ik het met je eens, maar dat soort mensen hebben bijna altijd iemand die hun geld beheert en is dit dus niet aan de orde. Maar het 'gemiddelde' domme volk waar jij op doelt is het zelfde domme volk dat hier in WGR regelmatig de kop op steekt met vragen die werkelijk nergens over gaan.
Aan jou post valt af te lezen dat je het leuk vind dat sommige mensen hier intrappen. Dan is een discussie moeilijk te voeren.
pi_133700940
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 00:35 schreef Thezeurminator het volgende:

[..]

Aan jou post valt af te lezen dat je het leuk vind dat sommige mensen hier intrappen. Dan is een discussie moeilijk te voeren.
Je gaat ook niet echt in op de argumenten van zijn laatste post.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_133700946
Volgens mij wordt je echt kneiter als je dit moet doen... oef moet er niet aan denken
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  donderdag 28 november 2013 @ 03:30:14 #235
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_133700954
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 03:28 schreef zhe-devilll het volgende:
Volgens mij wordt je echt kneiter als je dit moet doen... oef moet er niet aan denken
beter het vertrouwde handwerk toch
  donderdag 28 november 2013 @ 05:12:58 #236
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_133701119
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 09:12 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Chatjobs is 1 grote scam man, heb me daar een maand of 2 geleden aangemeld maar kan tot op heden helemaal niets met mijn account
Hoor dat vaker, mijn account was binnen 2 dagen actief.
pi_133748874
Nog mensen met tips voor welke sites je je het beste kunt aanmelden ? En welke beter niet.
Ben wel benieuwd!
  vrijdag 29 november 2013 @ 18:22:45 #238
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_133748903
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:06 schreef Superheks het volgende:

[..]

Niet bellen, alleen maar mails beantwoorden voor 10ct per bericht.
10 cent?

-O-
pi_133749575
Als je dit wil doen moet je zelfrespect toch wel tot een nulpunt zijn gedaald. :')
  vrijdag 29 november 2013 @ 19:17:39 #240
47102 Elvi
miemkwien
pi_133750484
En van die 10 cent moet je dus de helft apart houden voor de belasting dus eigenlijk krijg je 5 cent per email?
pi_133755484
Waarom is dat uit huis werken toch zo heilig hier :?
Jullie zijn bereid om voor een hongerloon een verwerpelijk beroep uit te oefenen enkel omdat je je eigen tijd kunt indelen? Als je inkomen nodig hebt zoek dan gewoon een leuke baan. Dan zijn de voorwaarden ook nog eens veel beter.
Edensnator over 'n out
  zondag 1 december 2013 @ 20:38:25 #242
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_133818540
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:15 schreef Edensnator het volgende:
Waarom is dat uit huis werken toch zo heilig hier :?
Jullie zijn bereid om voor een hongerloon een verwerpelijk beroep uit te oefenen enkel omdat je je eigen tijd kunt indelen? Als je inkomen nodig hebt zoek dan gewoon een leuke baan. Dan zijn de voorwaarden ook nog eens veel beter.
Dit is voor mij alleen iets om mee bij te verdienen, werk ook gewoon fulltime.
  zondag 1 december 2013 @ 22:01:45 #243
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_133823289
Lijkt me ook wel interessant om te doen.

Heeft men ook nog andere sites naast operatorgezocht in de aanbieding?
Kaleidoscopiklimax
  zondag 1 december 2013 @ 22:10:34 #244
308021 HTrockstar
Tweakotine-addict
pi_133823842
Heb dit topic een beetje zitten doorlezen en kan maar een reactie geven.

Wat een kansloze bedoeling! :{

Echt sneu als je op deze manier je geld moet verdienen.

En de klanten zijn ook behoorlijk zielig dat ze hier intrappen en er geld insteken
pi_133827025
Goed na lang twijfelen en meelezen even een kloon aangemaakt.

Ten eerste wil ik vermelden dat iedereen een eigen keuze/eigen wil heeft om ergens geld aan uit te geven. Mannen kunnen ook bellen met een sekslijn, of verliefd worden op een hoer. Of dit het moreel helemaal juist maakt is een tweede vraag, maar ik denk dat iedereen deze voor zichzelf moet beantwoorden. (Overigens zijn sites als hotties.nl met een duidelijke waarschuwing ook rete populair)

Ten tweede voor iedereen die zich afvraag of je dit wel moet doen voor een hongerloontje, ik heb een aantal vrienden die dit werk ook geprobeerd hebben, sommige zijn succesvol en typen na een aantal weken 100 berichten per uur, en andere blijven steken op de 50 berichten per uur. Het is heel persoonlijk of je geschikt bent voor dit werk, vaak is het nodig dat je informatie snel opneemt en meteen verwerkt in een nieuw bericht.

Persoonlijk typ ik ongeveer 200 berichten per uur, hiervoor krijg ik ,15 euro per bericht betaald (excl. btw) Omdat ik geregistreerd sta als ondernemer krijg ik de BTW hier nog eens bij. (Ivm. diverse belastingvoordelen voor kleine en startende ondernemers is dit gewoon extra salaris)
200 berichten per uur is veel, maar geloof me na een paar maanden weet je precies wat de gemiddelde man zegt. Ook ontaard het vaak gewoon in chatten waardoor je niet eens meer dingen hoeft te verzinnen.

Maar goed, ga vooral door met iedereen hier afschilderen als een debiel die dit werk doet! Ik verdien meer dan voldoende door gewoon lullig achter mijn computertje onzin te typen haha.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jenaamissjaak op 01-12-2013 23:51:09 ]
  zondag 1 december 2013 @ 23:09:06 #246
179075 hugecooll
pi_133827172
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:06 schreef Jenaamissjaak het volgende:
hiervoor krijg ik 0,15 cent per bericht betaald (excl. btw)
Toe maar
pi_133827213
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:06 schreef Jenaamissjaak het volgende:
Goed na lang twijfelen en meelezen even een kloon aangemaakt.

Ten eerste wil ik vermelden dat iedereen een eigen keuze/eigen wil heeft om ergens geld aan uit te geven. Mannen kunnen ook bellen met een sekslijn, of verliefd worden op een hoer. Of dit het moreel helemaal juist maakt is een tweede vraag, maar ik denk dat iedereen deze voor zichzelf moet beantwoorden. (Overigens zijn sites als hotties.nl met een duidelijke waarschuwing ook rete populair)

Ten tweede voor iedereen die zich afvraag of je dit wel moet doen voor een hongerloontje, ik heb een aantal vrienden die dit werk ook geprobeerd hebben, sommige zijn succesvol en typen na een aantal weken 100 berichten per uur, en andere blijven steken op de 50 berichten per uur. Het is heel persoonlijk of je geschikt bent voor dit werk, vaak is het nodig dat je informatie snel opneemt en meteen verwerkt in een nieuw bericht.

Persoonlijk typ ik ongeveer 200 berichten per uur, hiervoor krijg ik 0,15 cent per bericht betaald (excl. btw) Omdat ik geregistreerd sta als ondernemer krijg ik de BTW hier nog eens bij. (Ivm. diverse belastingvoordelen voor kleine en startende ondernemers is dit gewoon extra salaris)
200 berichten per uur is veel, maar geloof me na een paar maanden weet je precies wat de gemiddelde man zegt. Ook ontaard het vaak gewoon in chatten waardoor je niet eens meer dingen hoeft te verzinnen.

Maar goed, ga vooral door met iedereen hier afschilderen als een debiel die dit werk doet! Ik verdien meer dan voldoende door gewoon lullig achter mijn computertje onzin te typen haha.
Wat verdien je er per maand aan?
pi_133828931
quote:
6s.gif Op zondag 1 december 2013 23:09 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Toe maar
Wat dacht je dan? Dat je een euro kreeg en 200 euro per uur excl btw zou mogen verdienen door gewoon simpelweg berichten te typen? Nee joh ik vind mijn 35 euro per uur incl. btw meer dan voldoende voor een dusdanig simpel baantje!

quote:
7s.gif Op zondag 1 december 2013 23:09 schreef Ron.Jeremy het volgende:

[..]

Wat verdien je er per maand aan?
Ik werk 7 dagen per week iets minder uurtjes dan de gemiddelde Nederlander (4 effectief gemiddeld). Dit combineer ik trouwens ook nog met een aantal andere online activiteiten (adwords websites beheren + een webshop). Loon per maand is dus sterk afhankelijk van de laatst genoemde activiteiten, de inkomsten die uit de "chatjob" komen zijn daarentegen wel vrij stabiel.
Het voelt voor mij wel vrij plat om nu concrete bedragen te gaan noemen maar puur uit de chatjob bruto zo'n 3,5 tot 4000 euro.
  zondag 1 december 2013 @ 23:49:52 #249
179075 hugecooll
pi_133828951
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:49 schreef Jenaamissjaak het volgende:

[..]

Wat dacht je dan? Dat je een euro kreeg en 200 euro per uur excl btw zou mogen verdienen door gewoon simpelweg berichten te typen? Nee joh ik vind mijn 35 euro per uur incl. btw meer dan voldoende voor een dusdanig simpel baantje!
0,15 euro is niet hetzelfde als 0,15 cent :P
pi_133828965
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:49 schreef hugecooll het volgende:

[..]

0,15 euro is niet hetzelfde als 0,15 cent :P
Excuses je hebt helemaal gelijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')