Is toch niet moeilijk?quote:Op maandag 2 september 2013 12:25 schreef d4v1d het volgende:
Ik moet straks naar zon kantine en sociaal doen met klasgenoten
Jawelquote:Op maandag 2 september 2013 12:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is toch niet moeilijk?
Ik heb wel een grotere autist dan ik ontdektquote:
ESSNHILLS OMG OMG OMGquote:
Oh, ehh, goed denk ik?quote:Op maandag 2 september 2013 12:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ESSNHILLS OMG OMG OMG
how you doin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.End joe?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 2 september 2013 12:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ehh, goed denk ik?Nouja, ik heb je hier al een hele tijd niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.End joe?
Met mij ook wel lekker hoor
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Waar werk je?quote:Op maandag 2 september 2013 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Straks werken van 15:30 tot 21:00
Morgen 15:30 tot 19:00![]()
(Vage shifts ja. Maar kwam zo uit met school. Ze hadden perse mensen nodig)
quote:Op maandag 2 september 2013 12:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ehh, goed denk ik?Hossel hosssel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.End joe?
Dat komt, ik was hier ook niet zoveel..quote:Op maandag 2 september 2013 12:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, ik heb je hier al een hele tijd niet gezien
Met mij ook wel lekker hoor
Wat voor een studie doe je?quote:Op maandag 2 september 2013 12:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat komt, ik was hier ook niet zoveel..zomervakantie en ik heb bijna alleen maar gewerkt
en nu begint de studie weer, zit nu in de trein
Mooi zo
Zolang het maar geen utrecht isquote:Op maandag 2 september 2013 12:50 schreef essnhills het volgende:
Pff, overstappen op eej druk station, met veel spullen als je maar een oaar minuteN hebt is ook niks hè..
Ik gok Zwolle of Utrechtquote:Op maandag 2 september 2013 12:50 schreef essnhills het volgende:
Pff, overstappen op eej druk station, met veel spullen als je maar een oaar minuteN hebt is ook niks hè..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |