Ah zo, welk jaar zit je?quote:Op maandag 2 september 2013 00:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel collegejaar. Morgen eerste collegeweek.
je moet goeie hebben. ik moet ook eentje hebben die met bepaalde praktische dingen helpt niet zo een die gaat lullen over niks 24/7quote:Op maandag 2 september 2013 01:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weenie veel voorooordelen over zo'n pik
dan ga je naar een vrouwke, je mag kiezenquote:Op maandag 2 september 2013 01:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weenie veel voorooordelen over zo'n pik
Weet je al welke kant je op wilt?quote:
moet eerst huisarts tochquote:Op maandag 2 september 2013 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dan ga je naar een vrouwke, je mag kiezen
Die krijgt gelijk een hoek zekerquote:Op maandag 2 september 2013 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
ik moet ook niet eentje van 23 die hele leven goede leven op kosten van paps heeft geleefd en dan psychologie studeert en weet hoe ik moet leven
Strafrecht lijkt me toch wel het tofstquote:
naja, ga ook wel uitzoeken.quote:Op maandag 2 september 2013 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet goeie hebben. ik moet ook eentje hebben die met bepaalde praktische dingen helpt niet zo een die gaat lullen over niks 24/7
Wat een onzin. Een gesprek moet van twee kanten komen. Ook een 23-jarige psycholoog kan je helpen, maar als jij bij voorbaat mensen al niet respecteert omdat ze op de kosten van paps hebben geleefd (wat heeft dat in godsnaam te maken met je vak beheersen?quote:Op maandag 2 september 2013 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
ik moet ook niet eentje van 23 die hele leven goede leven op kosten van paps heeft geleefd en dan psychologie studeert en weet hoe ik moet leven
Heb er wel eens zo een gehad. Die hebben echt geen idee hoe het leven in elkaar zit buiten hun comfort zonequote:
Nou wat Tchock zegt, daar kan je natuurlijk niet echt over oordelenquote:Op maandag 2 september 2013 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb er wel eens zo een gehad. Die hebben echt geen idee hoe het leven in elkaar zit buiten hun comfort zone
Dat lijkt me ook leuk. Maar het is wel heel erg lastig, de baankansen zijn heel slecht en zelfs als je een baan vindt is de kans dat je door de bliksem geraakt wordt groter dan dat je zo'n Moszcowitz-achtig figuur wordt.quote:Op maandag 2 september 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Strafrecht lijkt me toch wel het tofst
Genoeg ervaring mee.quote:Op maandag 2 september 2013 01:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een onzin. Een gesprek moet van twee kanten komen. Ook een 23-jarige psycholoog kan je helpen, maar als jij bij voorbaat mensen al niet respecteert omdat ze op de kosten van paps hebben geleefd (wat heeft dat in godsnaam te maken met je vak beheersen?) gaat het nooit wat worden.
dat is met elk vak zoquote:Op maandag 2 september 2013 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Genoeg ervaring mee.
Omdat ik niets heb aan mensen die amper levenservaring hebben, en een goede psycholoog meer is dan wat ze in hun studieboeken hebben geleerd.
Ja maarja, waar zijn de baankansen op dit moment niet slechtquote:Op maandag 2 september 2013 01:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook leuk. Maar het is wel heel erg lastig, de baankansen zijn heel slecht en zelfs als je een baan vindt is de kans dat je door de bliksem geraakt wordt groter dan dat je zo'n Moszcowitz-achtig figuur wordt.
Heb je alleen met psychologisch onderzoekquote:Op maandag 2 september 2013 01:07 schreef Tjacka het volgende:
moet je dan ook met van die plaatjes enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |