Ja, dat lijkt me nog een hele uitdaging voor een vrouw die nog nooit is bevallenquote:
\nee val neerquote:Op zondag 1 september 2013 21:42 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
heey ik ben r ook weer ik probeerde dese zelf te openen met de titel: Rialovers
is het een idee om mij te vernoemen in de startpost aangesien ik hier toch wel hot topic ben
gr ria
Dat kan jij nog niet die rechten heb je nietquote:Op zondag 1 september 2013 21:45 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
vraagje hoe open je een topic
gr ria
Boven het reactieveld rechtsquote:Op zondag 1 september 2013 21:45 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
vraagje hoe open je een topic
gr ria
ik denk dat ji niet de aangewezen persoonlijkheid bent om daaraan te beslisenquote:Op zondag 1 september 2013 21:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat kan jij nog niet die rechten heb je niet
Mijn cola, wat doe je?quote:Op zondag 1 september 2013 21:47 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
ik denk dat ji niet de aangewezen persoonlijkheid bent om daaraan te beslisen
en ik denk dat ik hier wat meer vrienden heb
gr ria
Kun je geen topic openen in SEX? Zoiets als, vraag het Ria? Dat lijkt me wel watquote:
RIA HOOLIGANSquote:Op zondag 1 september 2013 21:47 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
gr ria
Ik ben modquote:Op zondag 1 september 2013 21:47 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
gr ria
Ik haat jequote:
Hoe vaak ben je al belazerd in je leven eigenlijk Riet?quote:Op zondag 1 september 2013 21:49 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
dat wist ik al wij blijven ook uit pure noodzaak bij elkaar
gr ria
OMG OMG OMG ik kijk er nu al naar uitquote:Op zondag 1 september 2013 21:49 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
daames en heeren over enkele minuuten is er een vraag het ria topic.op idee van een onbekende fokker
gr ria
No shitquote:Op zondag 1 september 2013 21:53 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
hij is er hij staat onder onzin voor je leven onder de naam Strijdlustige_ria ( dat ben ik)
gr ria
Goed bezig Riet wijffiequote:Op zondag 1 september 2013 21:53 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
hij is er hij staat onder onzin voor je leven onder de naam Strijdlustige_ria ( dat ben ik)
gr ria
Je bent een icoonquote:Op zondag 1 september 2013 21:57 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
dankjuewwel. wat maakt het dat iedereen het zo leuk vind om met mij te praaten. ik vraag het oo in het vraag het ria clubje
gr ria
ik hoor inderdaat wel vaker dat ik prettig in de omgangf ben. jullie somsquote:
Dat slot is ronduit belachelijkquote:Op zondag 1 september 2013 22:01 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
helaas was het voor de servers te zwaar aangezien mijn topic storm liep. vandaar heb ik in goed overleg besloten hem te sluiten. bij voorbaad dank
gr ria
quote:Op zondag 1 september 2013 22:01 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
helaas was het voor de servers te zwaar aangezien mijn topic storm liep. vandaar heb ik in goed overleg besloten hem te sluiten. bij voorbaad dank
gr ria
quote:Op zondag 1 september 2013 22:03 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
ja maar fok kan helaas niet concurreren met servers zoals die van facebook of youtube. vrij amateuristisch maar i kheb er begrip voor
gr ria
ps; vraag me het hier maar al ben ik bang dat deze dan ook dicht moet ivm overload
gr ria
de messiquote:Op zondag 1 september 2013 22:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
bro, ga valencia - barca kijken man, 2-3 ruststand, 3x messi 2x postiga
quote:Op zondag 1 september 2013 22:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
de haters maken haar groot
Is ze in omvang ongetwijfeld alquote:Op zondag 1 september 2013 22:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
de haters maken haar groot
Waarschijnlijk wel jaquote:
Tot morgenquote:
Nee, ben een beetje niets aan het doen eigenlijkquote:
Er zit een Stu op iSketch in de FOK! roomquote:Op zondag 1 september 2013 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ben een beetje niets aan het doen eigenlijk
Dat ben ik nietquote:Op zondag 1 september 2013 22:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Er zit een Stu op iSketch in de FOK! room
jaquote:Op zondag 1 september 2013 23:04 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
ben ji de echte emma stone
gr ria
haters make me famousquote:Op zondag 1 september 2013 23:04 schreef Toto69 het volgende:
Het begint nu ietwat vervelend te worden...
aangenaamquote:Op zondag 1 september 2013 23:04 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
leuk ik ben de echte ria
gr ria
De eckte ria spreekt geen woord Engels.. Je valt door de mand.quote:Op zondag 1 september 2013 23:04 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
haters make me famous
gr ria
Ik stoor me er gelukkig niet aanquote:Op zondag 1 september 2013 23:04 schreef Toto69 het volgende:
Het begint nu ietwat vervelend te worden...
Mother of god.quote:Op zondag 1 september 2013 23:07 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
helaas heb ik een tijdje een kursus gvolgt bij de loi want ik heb gewerkt in een tapijtfabriek en soms hadden we mensen uit duitsland die tapijt wouden kopen, die spreken geen nederlands. dus sorry maar ik kom met feiten jij met leugens. jaloersheidt is een ziekte, beterschap
gr ria
goddamnitquote:Op zondag 1 september 2013 23:07 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
helaas heb ik een tijdje een kursus gvolgt bij de loi want ik heb gewerkt in een tapijtfabriek en soms hadden we mensen uit duitsland die tapijt wouden kopen, die spreken geen nederlands. dus sorry maar ik kom met feiten jij met leugens. jaloersheidt is een ziekte, beterschap
gr ria
Doe dat maarquote:
Nee nog nietquote:Op zondag 1 september 2013 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe dat maar
Nog gehosseld, totobaas?
Ach, ieder zijn/haar vermaak. Ik vind het wel leuk zolang het niet elke dag isquote:Op zondag 1 september 2013 23:08 schreef xcachet het volgende:
Wat bezielt je door achter de pc te trollen op die manier
doet dat zelfquote:Op zondag 1 september 2013 23:09 schreef xcachet het volgende:
Als Tjacka hier is zeg even dat ik van hem hou
Was ik te brak voor. En nu te luiquote:
sorry maar nee, geen tijt voor.quote:Op zondag 1 september 2013 23:09 schreef xcachet het volgende:
Als Tjacka hier is zeg even dat ik van hem hou
Hossel K.quote:Op zondag 1 september 2013 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was ik te brak voor. En nu te lui
Nee, gewoon nerveus. Morgen naar Zwolle diploma ophalen en ik móet morgen de mail met mijn adres/ophaalbevestiging vanaf Lisboa Aeroporte ontvangen.quote:
hmmm, minderquote:Op zondag 1 september 2013 23:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, gewoon nerveus. Morgen naar Zwolle diploma ophalen en ik móet morgen de mail met mijn adres/ophaalbevestiging vanaf Lisboa Aeroporte ontvangen.
Inderdaad manquote:Op zondag 1 september 2013 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wel fucked up dat je nog niks hebt dan
Ga wegquote:Op zondag 1 september 2013 23:29 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
sorry maar dat schaar ik onder ''voorbereiding''. iets waar je op dit monent in hebt gefaalt. maar er is altijd ruimte om te leren
gr ria
je zult dit slikken als een erg bittere pil, maar: je zit in de ontkenningsfase. helaas zie ik daar recht door heen en ben ik ook recht door zee. sorry maar dit leer je nog als je ouder wordquote:
Leer eerst eens Nederlands voordat je mij aanspreekt knuppel.quote:Op zondag 1 september 2013 23:36 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
je zult dit slikken als een erg bittere pil, maar: je zit in de ontkenningsfase. helaas zie ik daar recht door heen en ben ik ook recht door zee. sorry maar dit leer je nog als je ouder word
gr ria
Ik hoop voor je dat je morgen eindelijk iets hoort man!quote:
Om 22:42 al?quote:
Ik hoop het ook en ook voor het bedrijf, hoor ik morgen niks dan ga ik niet. Simpel.quote:Op zondag 1 september 2013 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je morgen eindelijk iets hoort man!
Ik moet morgen om 6.30am opstaan. Misschien ben ik al moe van die wetenschapquote:Op zondag 1 september 2013 23:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Om 22:42 al?
Ik ben nog totaal niet moe, moet morgen wel een uur eerder uit bed (normaal 12 uur, morgen 11) en naar Zwolle en laatste dingen voorbereiden.
quote:Op zondag 1 september 2013 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 6.30am opstaan. Misschien ben ik al moe van die wetenschap
als je op spelling gaat wijzen geef je je eigen zwakte aan. ik wil met jou in discusie maar je moet wel openstaan (wat je niet doet). hopelijk wordt dit een leermoment voor in jou toekomstquote:Op zondag 1 september 2013 23:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Leer eerst eens Nederlands voordat je mij aanspreekt knuppel.
Nogmaals, kom maar terug wanneer je fatsoenlijk Nederlands kunt schrijven.quote:Op zondag 1 september 2013 23:44 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
als je op spelling gaat wijzen geef je je eigen zwakte aan. ik wil met jou in discusie maar je moet wel openstaan (wat je niet doet). hopelijk wordt dit een leermoment voor in jou toekomst
gr ria
hoi riaquote:Op zondag 1 september 2013 23:44 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
als je op spelling gaat wijzen geef je je eigen zwakte aan. ik wil met jou in discusie maar je moet wel openstaan (wat je niet doet). hopelijk wordt dit een leermoment voor in jou toekomst
gr ria
waarom doe je hoofdletters naar mij toe maar in je vorige post niet? wil je iets bewijzen hoeft niet hoor je hebt al genoeg bewezen in negatieve zin. hopelijk houd jou account geen spiegel voor van hoe jij in het echt bent.quote:Op zondag 1 september 2013 23:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nogmaals, kom maar terug wanneer je fatsoenlijk Nederlands kunt schrijven.
Groetjes Henk
quote:Op zondag 1 september 2013 23:48 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
waarom doe je hoofdletters naar mij toe maar in je vorige post niet? wil je iets bewijzen hoeft niet hoor je hebt al genoeg bewezen in negatieve zin. hopelijk houd jou account geen spiegel voor van hoe jij in het echt bent.
gr ria
riaquote:Op zondag 1 september 2013 23:48 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
waarom doe je hoofdletters naar mij toe maar in je vorige post niet? wil je iets bewijzen hoeft niet hoor je hebt al genoeg bewezen in negatieve zin. hopelijk houd jou account geen spiegel voor van hoe jij in het echt bent.
gr ria
jij bent fan van een tokkie-sport.quote:Op zondag 1 september 2013 23:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]Ik ben jou echt zat met je tokkie-Nederlands.
hap hap hapquote:Op zondag 1 september 2013 23:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nogmaals, kom maar terug wanneer je fatsoenlijk Nederlands kunt schrijven.
Groetjes Henk
Dat zal lekker smaken, dat zal lekker smakenquote:
quote:Op maandag 2 september 2013 00:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zal lekker smaken, dat zal lekker smaken
Eet maar op, eet maar op
Ik heb eigenlijk best zin in schoolquote:
opzich hoef je dat hier niet te melden, wat moeten we met die informatie? niemand gaat anders denken of anders handelen omdat we nu weten dat je gaat slapen. denken voordat je post voor een betere wereldquote:
Hij post niet voor een betere wereld, hij post om ons te laten weten dat hij gaat slapen.quote:Op maandag 2 september 2013 00:07 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
opzich hoef je dat hier niet te melden, wat moeten we met die informatie? niemand gaat anders denken of anders handelen omdat we nu weten dat je gaat slapen. denken voordat je post voor een betere wereld
gr ria
Als dit waar was had je deze post niet gemaakt.quote:Op maandag 2 september 2013 00:07 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
niemand gaat anders denken of anders handelen omdat we nu weten dat je gaat slapen.
Whyyquote:Op maandag 2 september 2013 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk best zin in school
interessante lessen, nieuwe mensen en geen AHquote:
ik maak die post niet omdat ik weet dat hij gaat slapen maar omdat hij post. beetje jammer ditquote:Op maandag 2 september 2013 00:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als dit waar was had je deze post niet gemaakt.
GEEN AH?quote:Op maandag 2 september 2013 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
interessante lessen, nieuwe mensen en geen AH
Nee ik bedoel, dat ik niet bij de AH hoef te werkenquote:Op maandag 2 september 2013 00:11 schreef Equalz het volgende:
[..]
GEEN AH?![]()
![]()
Ik zou een andere school zoeken..
Oh, ja okequote:Op maandag 2 september 2013 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
interessante lessen, nieuwe mensen en geen AH
Maar er zit wel een AH?quote:Op maandag 2 september 2013 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ik bedoel, dat ik niet bij de AH hoef te werken
hey euqals daar heb jij weer gelijk in bedankt voor je imputquote:Op maandag 2 september 2013 00:09 schreef Equalz het volgende:
[..]
Hij post niet voor een betere wereld, hij post om ons te laten weten dat hij gaat slapen.
net zoals dat jij hendrik s'avonds laat weten dat jij gaat slapen
Geen probleemquote:Op maandag 2 september 2013 00:12 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
hey euqals daar heb jij weer gelijk in bedankt voor je imput
gr ria
ik irriteer me nu al. heb je die gr ria onder ctrl v staan ofzo?quote:Op maandag 2 september 2013 00:16 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
supersof waarom is dat nodig ik hoop dat we ooit opnieuw kunnen beginnen met een frisse start
gr ria
rot op trollquote:Op maandag 2 september 2013 00:17 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
nee ik maak de woorden via het toetsenbord als je dat bedoelt?
gr ria
ik ben fucking geirriteerdquote:
nah ik ben chill. op zich.quote:
Ohja, diploma halen he morgen?quote:
Trusten, succes morgenquote:
Hobbyloos? Saaiquote:
Nog steeds hobbyloosquote:
Uiteraard. Wat zijn je ekte hobby`s danquote:
Jij laat me veel te laat slapen elke nachtquote:
sorryquote:Op maandag 2 september 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
Jij laat me veel te laat slapen elke nacht
Mwah beetje gamen, buiten rondhangen met vrienden, stappen, normale "tiener" dingenquote:Op maandag 2 september 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteraard. Wat zijn je ekte hobby`s dan?
[..]
Jij laat me veel te laat slapen elke nacht
quote:
hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 2 september 2013 00:38 schreef Equalz het volgende:
[..]
Mwah beetje gamen, buiten rondhangen met vrienden, stappen, normale "tiener" dingen
16quote:Op maandag 2 september 2013 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik kan straks echt niet meer op normale tijd naar bed
[..]
hoe oud ben je dan?
ik moet morgen 2 uur ergens zijn, word moeilijk te halenquote:Op maandag 2 september 2013 00:39 schreef Fok-it het volgende:
Ik kan straks echt niet meer op normale tijd naar bed
Stop je vol met slaappillen danquote:Op maandag 2 september 2013 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik moet morgen 2 uur ergens zijn, word moeilijk te halen
Was het maar zo...quote:
Mot je heen dan?quote:
Dat zeggen alle 16-jarigenquote:Op maandag 2 september 2013 00:41 schreef Equalz het volgende:
[..]
Was het maar zo...
Ben veel volwassener dan de rest van mijn leeftijdscategorie
Daar heb je wel een punt ja...quote:Op maandag 2 september 2013 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mot je heen dan?
[..]
Dat zeggen alle 16-jarigen
Dus kom nu maar met een goed onderbouwt statement waaruit blijkt dat je grondige bewijzen hebt dat je je daadwerkelijk volwassen gedraagt dan menig leeftijdsgenoot.quote:Op maandag 2 september 2013 00:42 schreef Equalz het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt ja...shit..
Ik kan mijn eigen was doen en me eigen bed opmakenquote:Op maandag 2 september 2013 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus kom nu maar met een goed onderbouwt statement waaruit blijkt dat je grondige bewijzen hebt dat je je daadwerkelijk volwassen gedraagt dan menig leeftijdsgenoot.
quote:Op maandag 2 september 2013 00:44 schreef Equalz het volgende:
[..]
Ik kan me eigen was doen en me eigen bed opmaken
mequote:Op maandag 2 september 2013 00:44 schreef Equalz het volgende:
[..]
Ik kan me eigen was doen en me eigen bed opmaken
Ja weet ik veel wat ik zou moeten zeggen...quote:
Harde feiten, harde feiten Equalz.quote:Op maandag 2 september 2013 00:45 schreef Equalz het volgende:
[..]
Ja weet ik veel wat ik zou moeten zeggen...
Dennisquote:Op maandag 2 september 2013 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Harde feiten, harde feiten Equalz.
quote:
Insomnia had toch een griepje ofzo?quote:
Ik hou geen medische dossiers bij van FOK!-users, mijn excuses.quote:Op maandag 2 september 2013 00:47 schreef Equalz het volgende:
[..]
Insomnia had toch een griepje ofzo?
of was dat hamerhaaitje.. weet niet meer
ben fit op momentquote:Op maandag 2 september 2013 00:47 schreef Equalz het volgende:
[..]
Insomnia had toch een griepje ofzo?
of was dat hamerhaaitje.. weet niet meer
nee, moet van benzos af. maar mag alleen maar onder huisarts begeleiding dus moet even advies hebbenquote:
Nee ik ook niet maar werd toevallig toenstraks verteld vandaar.quote:Op maandag 2 september 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hou geen medische dossiers bij van FOK!-users, mijn excuses.
denk dat het hamerhaaitje isquote:Op maandag 2 september 2013 00:48 schreef Equalz het volgende:
[..]
Nee ik ook niet maar werd toevallig toenstraks verteld vandaar.
Zonder benzo`s slaap jij nog geen half uur per week volgens mijquote:Op maandag 2 september 2013 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee, moet van benzos af. maar mag alleen maar onder huisarts begeleiding dus moet even advies hebben
Niet zo serieus reagerenquote:Op maandag 2 september 2013 00:48 schreef Equalz het volgende:
[..]
Nee ik ook niet maar werd toevallig toenstraks verteld vandaar.
struggles :s :squote:Op maandag 2 september 2013 00:46 schreef supersof het volgende:
ik wet nog niet wat ik aan doe morgen
Jawel straks om 07:30 moet ik weer opstaanquote:Op maandag 2 september 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonder benzo`s slaap jij nog geen half uur per week volgens mij
[..]
Niet zo serieus reagerenMoet jij nog niet naar school?
Bammetjes al gesmeerd?quote:Op maandag 2 september 2013 00:50 schreef Equalz het volgende:
[..]
Jawel straks om 07:30 moet ik weer opstaan...
oiquote:
ja zeker wel ;squote:
tja weet het ook niet man kan niet rest van leven aan benzos elke dag en als ik die dingen niet meer heb opeens afkickverschijnselenquote:Op maandag 2 september 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
Zonder benzo`s slaap jij nog geen half uur per week volgens mij
wat voor afkickverschijnselen?quote:Op maandag 2 september 2013 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tja weet het ook niet man kan niet rest van leven aan benzos elke dag en als ik die dingen niet meer heb opeens afkickverschijnselen
En ik slaap nog kut dus zal wat gezonders moeten vinden
ik ga altijd hardquote:
jaquote:Op maandag 2 september 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wat voor afkickverschijnselen?
[..]
ik ga altijd hard
jij ook?
Ik leef met je mee in je zware levenquote:
net zo hard als Ajax om half 1 hihiquote:
ja krijg dan soms zomaar paniekaanval en ben opgefokt en trillerig.quote:
thanksquote:Op maandag 2 september 2013 00:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik leef met je mee in je zware leven
quote:Op maandag 2 september 2013 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
net zo hard als Ajax om half 1 hihi
doeiquote:Op maandag 2 september 2013 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
net zo hard als Ajax om half 1 hihi
Da`s wel fucked up inderdaad. Snap ook niet dat melatonine niet werkt bij jou danquote:Op maandag 2 september 2013 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja krijg dan soms zomaar paniekaanval en ben opgefokt en trillerig.
Mag ze normaal ook niet langer dan 2 weken achter elkaar hebben he
succes morgenquote:Op maandag 2 september 2013 00:54 schreef supersof het volgende:
oke en nu naar bed!
slaap lekker allen
Dat bepaal ik zelf welquote:Op maandag 2 september 2013 00:54 schreef supersof het volgende:
oke en nu naar bed!
slaap lekker allen
quote:
Leesleeslees?quote:
ja maar denk dat het bij mij iets psychisch is. denk dat ik ook weer naar psych ga binnekort.quote:Op maandag 2 september 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Da`s wel fucked up inderdaad. Snap ook niet dat melatonine niet werkt bij jou dan![]()
Dat mag je elke dag gebruiken en is zelfs nog goed voor je
Wat doe je voor studie?quote:Op maandag 2 september 2013 00:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst dit jaar weer met de studie bezig. Even wennen wel.
Goed plan man, bestaat ook genoeg therapie voor slaap-issuesquote:Op maandag 2 september 2013 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maar denk dat het bij mij iets psychisch is. denk dat ik ook weer naar psych ga binnekort.
ik ga ook binnenkortquote:Op maandag 2 september 2013 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maar denk dat het bij mij iets psychisch is. denk dat ik ook weer naar psych ga binnekort.
Ah, het vak vrije tijd duidelijk al gehaald dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat moet ik me voorstellen bij zo`n studie?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
ja en ook nog wat andere dingen.quote:Op maandag 2 september 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed plan man, bestaat ook genoeg therapie voor slaap-issues
quote:Op maandag 2 september 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, het vak vrije tijd duidelijk al gehaald dus
Haha, wat een beleefde reactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat moet ik me voorstellen bij zo`n studie?
Ik doe rechten.![]()
Ik ben beleefdquote:Op maandag 2 september 2013 00:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha, wat een beleefde reactie
Ik doe rechten.
scheelt niet veel dusquote:Op maandag 2 september 2013 00:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha, wat een beleefde reactie
Ik doe rechten.
Hahaquote:Op maandag 2 september 2013 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben beleefd![]()
Ah nice, had ook niet verwacht dat jij zo`n studie zou doen inderdaad
Haha nee manquote:
Nee joh. Rechten is absoluut niet stampen.quote:Op maandag 2 september 2013 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha nee manRechten is alleen maar stampen
nahquote:Op maandag 2 september 2013 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha nee manRechten is alleen maar stampen
Maar hoezo nu pas voor het eerst? Stage ofzo?quote:
Ik bedoel collegejaar. Morgen eerste collegeweek.quote:Op maandag 2 september 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar hoezo nu pas voor het eerst? Stage ofzo?
welke uni danquote:Op maandag 2 september 2013 00:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel collegejaar. Morgen eerste collegeweek.
Ah zo, welk jaar zit je?quote:Op maandag 2 september 2013 00:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel collegejaar. Morgen eerste collegeweek.
je moet goeie hebben. ik moet ook eentje hebben die met bepaalde praktische dingen helpt niet zo een die gaat lullen over niks 24/7quote:Op maandag 2 september 2013 01:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weenie veel voorooordelen over zo'n pik
dan ga je naar een vrouwke, je mag kiezenquote:Op maandag 2 september 2013 01:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weenie veel voorooordelen over zo'n pik
Weet je al welke kant je op wilt?quote:
moet eerst huisarts tochquote:Op maandag 2 september 2013 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dan ga je naar een vrouwke, je mag kiezen
Die krijgt gelijk een hoek zekerquote:Op maandag 2 september 2013 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
ik moet ook niet eentje van 23 die hele leven goede leven op kosten van paps heeft geleefd en dan psychologie studeert en weet hoe ik moet leven
Strafrecht lijkt me toch wel het tofstquote:
naja, ga ook wel uitzoeken.quote:Op maandag 2 september 2013 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet goeie hebben. ik moet ook eentje hebben die met bepaalde praktische dingen helpt niet zo een die gaat lullen over niks 24/7
Wat een onzin. Een gesprek moet van twee kanten komen. Ook een 23-jarige psycholoog kan je helpen, maar als jij bij voorbaat mensen al niet respecteert omdat ze op de kosten van paps hebben geleefd (wat heeft dat in godsnaam te maken met je vak beheersen?quote:Op maandag 2 september 2013 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
ik moet ook niet eentje van 23 die hele leven goede leven op kosten van paps heeft geleefd en dan psychologie studeert en weet hoe ik moet leven
Heb er wel eens zo een gehad. Die hebben echt geen idee hoe het leven in elkaar zit buiten hun comfort zonequote:
Nou wat Tchock zegt, daar kan je natuurlijk niet echt over oordelenquote:Op maandag 2 september 2013 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb er wel eens zo een gehad. Die hebben echt geen idee hoe het leven in elkaar zit buiten hun comfort zone
Dat lijkt me ook leuk. Maar het is wel heel erg lastig, de baankansen zijn heel slecht en zelfs als je een baan vindt is de kans dat je door de bliksem geraakt wordt groter dan dat je zo'n Moszcowitz-achtig figuur wordt.quote:Op maandag 2 september 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Strafrecht lijkt me toch wel het tofst
Genoeg ervaring mee.quote:Op maandag 2 september 2013 01:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een onzin. Een gesprek moet van twee kanten komen. Ook een 23-jarige psycholoog kan je helpen, maar als jij bij voorbaat mensen al niet respecteert omdat ze op de kosten van paps hebben geleefd (wat heeft dat in godsnaam te maken met je vak beheersen?) gaat het nooit wat worden.
dat is met elk vak zoquote:Op maandag 2 september 2013 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Genoeg ervaring mee.
Omdat ik niets heb aan mensen die amper levenservaring hebben, en een goede psycholoog meer is dan wat ze in hun studieboeken hebben geleerd.
Ja maarja, waar zijn de baankansen op dit moment niet slechtquote:Op maandag 2 september 2013 01:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook leuk. Maar het is wel heel erg lastig, de baankansen zijn heel slecht en zelfs als je een baan vindt is de kans dat je door de bliksem geraakt wordt groter dan dat je zo'n Moszcowitz-achtig figuur wordt.
Heb je alleen met psychologisch onderzoekquote:Op maandag 2 september 2013 01:07 schreef Tjacka het volgende:
moet je dan ook met van die plaatjes enzo
Muziek luisteren, forummen, surfen.quote:
Je weet dat je geen psycholoog kunt worden zo vanuit de boekjes de bank op, hè?quote:Op maandag 2 september 2013 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Genoeg ervaring mee.
Omdat ik niets heb aan mensen die amper levenservaring hebben, en een goede psycholoog meer is dan wat ze in hun studieboeken hebben geleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |